![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is heel fier op de bewakers die de sleutel gevonden hebben.
Waarschijnlijk heeft ze nog nooit gehoord van metaal detectoren en laat ze de cipiers nog elk brood dat de gevangenis binnenkomt middendoorbreken om te kijken of er geen ijzerzaag in verborgen zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik denk dat we de laatste flater nog niet gehad hebben .Wat zal het volgende zijn.Wie is er verantwoordelijk.Het is gewoon zo dat de ene het doorschuift op de andere en dat zal altijd zo zijn.De ware feiten van het sleuteltje zullen wij nooit kennen.Zoals bij de hele zaak trouwens.Wie moet je nog geloven of wat moet je nog geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitleg die de politiekers geven is in ieder geval beneden alle peil.
![]() ![]() ![]() ![]() Het maakt niet uit of het sleuteltje op die specifieke boei past, het past in elk geval op een aantal boeien en was zeker niet bedoeld om het zout droog te houden. Dat het sleuteltje roest was bewijst alleen dat het er gisteren niet ingestopt is. Metaal in een zout milieu heeft wel eens de neiging om te gaan roesten. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() ![]() Kun je het onderwerp zo afsluiten ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Het parket van Aarlen heeft bekend gemaakt dat de gevonden sleutel wel degelijk past op de handboeien van Dutroux.
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb ik ook gehoord op de radio.
Als men dan even een optelsom maakt. De deur van de celwagen die niet sluit. Kan toeval zijn. Ne passende sleutel van de handboeien van Dutroux in zijn zoupotteke. Kan toeval zijn. Maar de twee tesamen ? Toeval ? Was het misschien de bedoeling dat Dutroux zijn handboeien losmaakt en dat dan per ongeluk de deur opengaat van zijn celwagen en hij kan ontsnappen ? En wat zijn vorige ontsnapping betreft. Hij zou niet geweten hebben waarheen. Misschien wist hij juist wel goed waarheen. Misschien was wel het enige waar men geen rekening mee gehouden had die verdomde boswachter die te ijverig was ? Waaom heb ik nooit de tijd gevonden om mijn schitterende ideeên op papier te zetten in enkele bestsellers ? pfff
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heb ik eerder ook al geschreven en toen ze men dat ik zat te lullen , ben blij dat ik de enige niet ben met die gedachte se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |