Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2004, 11:17   #41
Olivier
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hansi
Inderdaad goed bezig! Ik ken een bevriend politieman die de vluchten begeleidt (op eigen aanvraag, naar het schijnt oversteeg de vraag tot begeleiding ruimschoots het aanbod ): vooral de "ontvangst" in het thuisland schijnt hartelijk te zijn. Van het moment dat de gerepatrieerden nog maar het tarmac van hun thuisland betreden, worden ze direct met de matrak "gekalmeerd", dit tot hilariteit van onze politiemensen die er nog geen vinger mogen naar uitsteken tijdens de vlucht...
Citaat:
Ik lach er inderdaad mee, net als iedereen wie ik het vertel! Loontje komt om zijn boontje is de reactie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kweethetwelenkweethetni
Niet te vroeg juichen he , wacht tot vlieger terug is en kijk goed na of die leeg is.Gaat mss om uitwisseling en brengen ze er ergere mee terug dan ze hebben weggebracht.
Citaat:
Weet ge wat dat vreemd volk hier kan overnemen , De lege mijnen , dan kunnen we ze nog dichtgooien als ze erin zitten .
Citaat:
Ja inderdaad een groot containerschip en liefst uitvaren met de boegdeuren open...

Zieke mensen die extreem-rechtsen.
Ik begrijp niet wat er amuzant is aan de miserie van andere mensen. Wat ik helemaal niet begrijp is hoe je grappen kan maken over het massaal uitmoorden van deze mensen!

Is dit de ware aard van de Vlaams-Blokker?
Ja,

neem de proef op de som en ga naar een cafe waar dees mannen rondhangen (kan u eentje aanbevelen). Wacht tot ze een paar pinten ophebben en dan komt de ware aard boven, juist als hier online.

U zult versteld zijn wat voor praat die dan verkopen...de haat zit blijkbaar diep.
Olivier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 11:26   #42
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier
Ja,

neem de proef op de som en ga naar een cafe waar dees mannen rondhangen (kan u eentje aanbevelen). Wacht tot ze een paar pinten ophebben en dan komt de ware aard boven, juist als hier online.

U zult versteld zijn wat voor praat die dan verkopen...de haat zit blijkbaar diep.
Je moet me dat niet vertellen, ik ken dat soort maar al te goed. Het enige wat zij willen, is vrij zijn om hun frustraties af te reageren op alles en iedereen die zij haten.
Zolang ze maar niet te veel moeten nadenken en op alles kunnen slagen dat ze niet begrijpen...
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 11:32   #43
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik begrijp niet wat er amuzant is aan de miserie van andere mensen. Wat ik helemaal niet begrijp is hoe je grappen kan maken over het massaal uitmoorden van deze mensen!

Ja,

Wat wil je, met al die terroristen en racistische vreemdelingen die ons land overspoelen. Actie vraagt reactie, je moet de vijand bestrijden met zijn eigen wapens (haat).
Citaat:
Je moet me dat niet vertellen, ik ken dat soort maar al te goed. Het enige wat zij willen, is vrij zijn om hun frustraties af te reageren op alles en iedereen die zij haten.
Zolang ze maar niet te veel moeten nadenken en op alles kunnen slagen dat ze niet begrijpen..
Oud 19 maart 2004, 11:52   #44
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Wat wil je, met al die terroristen en racistische vreemdelingen die ons land overspoelen. Actie vraagt reactie, je moet de vijand bestrijden met zijn eigen wapens (haat).
Alle vreemdelingen zijn dus terroristen en rascisten?
Is dit wat het Vlaams Blok denkt?

En dan verschieten ze dat ze voor rascist worden uitgemaakt...
Oud 19 maart 2004, 11:55   #45
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Het kan me geen zak schelen voor wat ik wordt uitgemaakt. De tijd zal uitwijzen dat ik gelijk heb.
Oud 19 maart 2004, 12:01   #46
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Het kan me geen zak schelen voor wat ik wordt uitgemaakt. De tijd zal uitwijzen dat ik gelijk heb.
De tijd zal uitwijzen dat mensen zoals jij nog steeds niets geleerd hebben uit de geschiedenis...

Maar goed, je geeft dan toch al praktisch toe dat je onverdraagzaam en rascistisch bent.
Oud 19 maart 2004, 12:21   #47
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
De tijd zal uitwijzen dat mensen zoals jij nog steeds niets geleerd hebben uit de geschiedenis...

Maar goed, je geeft dan toch al praktisch toe dat je onverdraagzaam en rascistisch bent.
Waarom, omdat ik strijd voor het behoud van mijn Vlaamse identiteit? Oorspronkelijk bedreigd door het franstalige etablishment, dat de Vlaamse cultuur en de Nederlandse taal wil elimineren en nu door een bijkomend probleem van buitensporige immigratie van racistische vreemdelingen. Veel meer dan een anti-westerse "weg met ons"-mentaliteit moet er achter u niet gezocht worden.
Oud 19 maart 2004, 12:21   #48
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik vrees dat de tijd al uitgewezen heeft dat bepaalde mensen nog steeds niets geleerd hebben uit de geschiedenis.
De geschiedenis toont nochtans duidelijk dat verschillende culturen op een kleine morzel grond moeilijk vreedzaam kunnen samenleven.
Waarom zij denken dat zij dat wel kunnen realiseren is mij niet erg duidelijk.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 12:23   #49
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ten eerste het vlaamse volk zal nooit uitsterven , ten tweede die 50.000 arbeidskrachten als het inderdaad van vreemde afkomst is hebben we geen schrik,ne vreemdeling die werkt daar vind ge er toch geen 50.000 van. Weet ge wat dat vreemd volk hier kan overnemen , De lege mijnen , dan kunnen we ze nog dichtgooien als ze erin zitten.
en raad es wie ze nog geen 50 jaar geleden massaal naar hier hebben gehaald om in diezelfde mijnen te werken?

vlaams volk nooit uitsterven? bevolkingspiramide en geboortecijfers van de laatste paar jaar niet gezien?

oeps... vergeten, enige geldige argumenten voor u en het merendeel van uw geestesgenoten hier zijn (a) toogpraat (b) "mijn buurman zijn zus vertelde dat..." en (c) copy-paste zever van de blok-webstek.

Bovendien is het gebruik van woorden met meer dan 4 lettergrepen blijkbaar een duidelijk teken van volksvijandigheid
Oud 19 maart 2004, 12:27   #50
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:

Ik vrees dat de tijd al uitgewezen heeft dat bepaalde mensen nog steeds niets geleerd hebben uit de geschiedenis.
De geschiedenis toont nochtans duidelijk dat verschillende culturen op een kleine morzel grond moeilijk vreedzaam kunnen samenleven.
Waarom zij denken dat zij dat wel kunnen realiseren is mij niet erg duidelijk.
De ideologie van de ééngemaakte "one world" en het multiculturalisme maakt blind. De naïviteit van sommige mensen is grenzeloos.
Oud 19 maart 2004, 12:27   #51
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Citaat:
Ten eerste het vlaamse volk zal nooit uitsterven , ten tweede die 50.000 arbeidskrachten als het inderdaad van vreemde afkomst is hebben we geen schrik,ne vreemdeling die werkt daar vind ge er toch geen 50.000 van. Weet ge wat dat vreemd volk hier kan overnemen , De lege mijnen , dan kunnen we ze nog dichtgooien als ze erin zitten.
en raad es wie ze nog geen 50 jaar geleden massaal naar hier hebben gehaald om in diezelfde mijnen te werken?
vlaams volk nooit uitsterven? bevolkingspiramide en geboortecijfers van de laatste paar jaar niet gezien?

oeps... vergeten, enige geldige argumenten voor u en het merendeel van uw geestesgenoten hier zijn (a) toogpraat (b) "mijn buurman zijn zus vertelde dat..." en (c) copy-paste zever van de blok-webstek.

Bovendien is het gebruik van woorden met meer dan 4 lettergrepen blijkbaar een duidelijk teken van volksvijandigheid
Domme kloten die blijkbaar niet wisten dat de Belgische mijnen op langere termijn toch niet leefbaar waren?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 13:19   #52
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert
Laten we Snofla vanaf nu veiligheidsindex spelen, hij weet het blijkbaar al zonder dat de cijfers er zijn.

En mijn mening mag dan voor u van geen waarde zijn, uw reactie was er eigenlijk één waarin u mij een elitaire snob noemt. Prachtig als u dat vindt, veel kan mij dat niet schelen, maar kan u dan terwijl ook eens mijn argument weerleggen?

Of geef je me gewoon in stilte gelijk?
Met cijfers wordt de laatste jaren zo geknoeid, langs alle kanten, dat ik er zelfs mijn gat niet mee zou afvegen.
Ik heb in mijn berichtje het woord 'snob' NIET gebruikt (ik sprak in het algemeen van een 'hautaine elite'). Maar nu u het zelf zegt, ja, misschien bent u wel een elitaire snob.
En nog iets, telkens als ik erin slaag om zwart op wit iets te weerleggen, krijg ik plots geen reakties meer, of totaal irrelevante opmerkingen.

Ik speel dit soort spelletjes dan ook niet meer mee. Ga ergens anders de Grote Geest uithangen.
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 13:22   #53
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Snofla heeft de irritante gewoonte om mensen naar zijn niveau te trekken.

En dat is niet omhoog.
DIKKENEKKENGELUL
Oud 19 maart 2004, 13:25   #54
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Snofla heeft de irritante gewoonte om mensen naar zijn niveau te trekken.

En dat is niet omhoog.
Snofla lijkt me best een intelligent individu, maar zijn manier van werken is dan weer beneden alle peil als je 't mij vraagt...
Oud 19 maart 2004, 13:27   #55
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic

Domme kloten die blijkbaar niet wisten dat de Belgische mijnen op langere termijn toch niet leefbaar waren?
én domme kloten die geen idee hadden van de ware aard van de islam.
Toch even opmerken dat er indertijd geen 1.5 mio magrebijnen naar hier gehaald werden om te werken als mijnwerker, maar hooguit enkele tienduizenden. De overige honderdduizenden werden in hun zog binnen geloodst voornamelijk om te 'proeven' van onze welvaartsstaat....
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 13:32   #56
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Inderdaad goed bezig! Ik ken een bevriend politieman die de vluchten begeleidt (op eigen aanvraag, naar het schijnt oversteeg de vraag tot begeleiding ruimschoots het aanbod ): vooral de "ontvangst" in het thuisland schijnt hartelijk te zijn. Van het moment dat de gerepatrieerden nog maar het tarmac van hun thuisland betreden, worden ze direct met de matrak "gekalmeerd", dit tot hilariteit van onze politiemensen die er nog geen vinger mogen naar uitsteken tijdens de vlucht...
Citaat:
Ik lach er inderdaad mee, net als iedereen wie ik het vertel! Loontje komt om zijn boontje is de reactie.
Citaat:
Niet te vroeg juichen he , wacht tot vlieger terug is en kijk goed na of die leeg is.Gaat mss om uitwisseling en brengen ze er ergere mee terug dan ze hebben weggebracht.
Den dezen kan zelfs nog nie deftig schrijven...

Citaat:
Weet ge wat dat vreemd volk hier kan overnemen , De lege mijnen , dan kunnen we ze nog dichtgooien als ze erin zitten .
Citaat:

Zeg, vriendje, wilt ge wel eens ophouden met te veralgemenen. Ik ben ook Vlaams Blokker maar zou zulke dingen nooit denken, laat staan schrijven. En er zijn er veel zoals ik in het Vlaams Blok. O.K.
Oud 19 maart 2004, 13:36   #57
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Snofla lijkt me best een intelligent individu, maar zijn manier van werken is dan weer beneden alle peil als je 't mij vraagt...
Kan best zijn, maar dan moet hij maar niet het verkeerde beeld geven aan mensen
Oud 19 maart 2004, 13:36   #58
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

ik begrijp die felle reacties ergens wel.
de frustratie is groot omdat de politiek het probleem van immigratie jarenlang heeft doodgezwegen en onder de mat geveegd.
nu moeten ze niet verwonderd zijn dat sommigen al eens grove taal gebruiken...
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 13:39   #59
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ja,

Zo, daar haalt gij al uw 'wijsheden', in 't café
Nu begrijp ik tenminste waar al uw gezever vandaan komt
Oud 19 maart 2004, 13:43   #60
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ja,

Zolang ze maar niet te veel moeten nadenken en op alles kunnen slagen dat ze niet begrijpen...
De enigen die ik echt haat zijn de zakkenvullende en machtsgeile politiekers die de laatste jaren hun voeten hebben afgeveegd aan de samenleving. En, tenzij ik mij vergis, daar hoort het Vlaams Blok niet bij, toch?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be