![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Luc
En zijn de Journaals van Marc Grammens dan geloofwaardiger dan de VRT voor u ????? Op politicsinfo.net maakt u nochtans handig gebruik van het Grammens journaal. |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Luc
Ik wacht met ongeduld op het volgend Journaal waarin Mark Grammens zijn foute uitspraken verbetert. |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Luc
U bent al even erg als Mark Grammens. Ik heb hier uitgebreid de leugens van Mark Grammens neergeschreven. Ofwel kunt u niet lezen , maar ik vrees dat u niet wil lezen wat er staat. |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Intussen zegt Leterme wel: "de Franstaligen moeten geen schrik hebben van CD&V, want...?" Ik kan maar gissen waarom, bv omdat de transfers ongehinderd kunnen doorgaan, omdat die drie ministers voor Franstalig onderwijs mogen blijven, omdat radiologisch onderzoek in Wallonië veel meer mag kosten. Ik geef toe dat ik het niet weet. Mogelijk kan een CD&V-er mij helpen. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
nogmaals: Leterme benadrukte in Le Soir dat het Vlaams kartel niet van plan is alle bevoegdheden te splitsen naar de deelstaten omdat onzinnig is. Zo zal bijvoorbeeld van de sociale zekerheid zeker de gezondheidszorg overgeheveld worden, en zo zal bijvoorbeeld justitie uiteraard ook niet overgehevld worden...moeilijk? neen, tenzij je van kwade wil bent ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Vooreerst komt de naam Vlaams Kartel tweemaal voor in de teksten onderaan al je bijdragen. Wat MG in dat verband zegt komt uit een interview uit De Morgen. MG verwijst trouwens naar dagbladen en tijdschriften en baseert daarop heel zijn artikel. Ik zie daar geen enkele leugen maar wel een logische gedachtengang. Je kunt natuurlijk opmerkingen hebben en iets anders interpreteren (dat wil ik dan ook graag vernemen), maar zomaar iemand voor leugenaar uitschelden is ongepast. Het is ook nogal brutaal tegenover mij te stellen dat 'u niet wil lezen wat er staat'. Ik weet niet of je student bent of zo, maar wellicht ga je beter later niet in de diplomatie |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
2** Ik ben zeer blij als je zegt dat de gezondheidszorg zal gesplitst worden. Ik heb dat nergens gelezen, maar ik hoop dat je gelijk hebt want dat gaat over zeer veel geld. En hopelijk zijn we zo niet meer solidair met misbruiken, maar wel enkel solidair met behoeftigen. 3** Je zegt dat justitie uiteraard niet zal gesplitst worden. Er waren voortdurend communautaire spanningen ivm justitie. De vereniging van Vlaamse juristen zal je daar geen gelijk geven. Ik meen dat Tony Vanparijs ook voorstander is van splitsing. 4** waarom wordt er zo dikwijls verondersteld dat de andere van kwade wil is? |
|
![]() |
![]() |
#51 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dat opkomt onder de naam CD&V - N-VA dat vanaf de eerste dag zo is aangekondigd. Nogmaals , hier volgt één van mijn initiële teksten Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
2** Niets minder. Ik hoop dat je gelijk hebt. Afspraak na de regeringsonderhandelingen. |
|
![]() |