Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 maart 2004, 09:01   #41
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Het voordeel van Verstrepen op de Vlaams Blok lijst is dat mensen nu met een (voorkeur)stem uiting kunnen geven aan het feit dat ze niet akkoord gaan met het beknotten van het recht op vrije meningsuiting door het linkse regime.

Ben benieuwd hoeveel voorkeurstemmen hij gaat halen.
Oud 30 maart 2004, 09:37   #42
X_MAN
Lokaal Raadslid

Stuur een bericht via Instant Messenger naar X_MAN
Standaard

Ach, iedereen zaagt wel eens Mieke

Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
X_MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2004, 12:56   #43
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

[size=6]Jurgen is niet wie je denkt!!! Vernietig de petitie!!! [/size]

Ik vind die titel zo mooi.... kan er maar niet genoeg van krijgen!
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2004, 13:33   #44
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Jurgen mijn stem heb je alvast!
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2004, 13:37   #45
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Wel wel, de baas van PI-forum, Jurgen Verstrepen, heeft mij in januari jl een proces aangedaan wegens laster en eerroof omdat ik hem een rechtse zak heb genoemd en hem verdacht te lobbyen voor het Vlaams Blok.

Onderstaande woord en wederwoord dateren van 15 januari 2004 op PI-forum. We hadden het toen al met zekerheid kunnen weten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen verstrepen

Beste piano,

- [size=6]naar mijn sympathie heb je nog steeds het raden en gis je maar wat, ik weet goed genoeg dat je mij -en anderen- als extreemrechts wil afschilderen en je een officiële klacht aan je been hebt voor die laster en eerroof. Doe zo voort en het krijgt een nog groter juridisch staartje.[/size]
- het citaat op mijn blog is een citaat van Dhr. Ludo Abicht. En ja, ik steun dat citaat.
-konijn en slang, ik hoop toch ..zonder pruimen?
:applause:
Helaba! Tweezak! Maskers eindelijk af hé! thePiano had gelijk verdekke! Jurgen is nen Blokker verdoemme!
Ah zo thePiano ook een klacht aan uw botten, bwa bekijk het zo...U proberen ze via J.V te pakken...om mij proberen te pakken huren ze een dikbuikig vazalleke van Boom in....laat maar komen zeg ik zo
Oud 30 maart 2004, 13:43   #46
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

HAHAHAHAhahahahahahaha... Hihihihi...
Eigenlijk ben ik blij. Weeral duidelijk dat het Blok trouwe volgelingen opzij zet voor BV's, uit plat opportunisme ! Met hetzelfde sopje overgoten als de partijen die ze doorlopend verguizen...
Hahahahahahahahahahaha...Hihihihi...

Vergeet uw eigen poppenkast in Brugge niet hé,een zekere Hoste
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 21:51   #47
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Verstrepen slaat terug

Als journalist mag je je pen lenen aan vooraanstaande politici. Je mag feiten verzwijgen, de waarheid verdoezelen of geweld aandoen, staalhard liegen. Deontologisch verantwoord is dat allemaal niet, maar in België kan het. Maar, er is één grens die je als journalist nooit mag overschrijden: dat is het Vlaams Blok gelijk geven. Laat staan hun rangen vervoegen.

Guido Tastenhoye kan er over meespreken sinds hij de redactie van Gazet van Antwerpen inruilde voor het Vlaams Blok. En nu is het de beurt aan Jürgen Verstrepen. In een uitgebreid interview met Het Laatste Nieuws slaat Verstrepen in zijn bekende stijl terug.

"Ik kon vooraf perfect inschatten welke stress en miserie ik me op de nek zou halen. Dat ik gebrandmerkt en veroordeeld zou worden op basis van mijn beslissing. Je wordt meteen in een kamp gestoken en gedemoniseerd. Ze plakken net geen jodenster op je hoofd."

Maar Verstrepen laat het niet aan zijn hart komen. "Als journalisten nijdig worden doordat je hun spelletje niet meespeelt: dat geeft een apart genot. Ik heb genoten van de verbijstering bij sommige journalisten."
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be