![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mij is altijd geleerd dat extremisten een marginale groep zijn, dus dan zou je denken dat zo'n dingen eens in de paar maand voorvallen. Niet dus. Elke week, bijna elke dag zou je kunnen zeggen komt de islam negatief in het nieuws doordat haar aanhangers weer over iets te zeuren hebben. Denk daar maar eens over na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo overtuigend is die waarheid niet? Man, overtuigender bewijs dat de islam een gevaar is voor ons is er niet. Trek die ogen open, lees de krant, kijk eens rond op het internet. Doe je linkse dhimmie-oogkleppen uit en kom tot het besluit dat wij al lang weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van mij mogen alle feestdagen overboord maar .... ZONDER vervanging, niet "ruilen".
Ik vind het volkomen verkeerd als een ander mij gaat voorschrijven wat ik wanneer "feest" behoor te vinden. Schrappen die zooi, dagen/uren eventueel overboeken naar vacantiedagen en/of pensioenregeling.
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Over het feit dat er veel 'gebeurd is' de laatste tijd: Geen wonder als de media zodanig gefocust is om stomme acties van extremisten te detecteren en uit de context te halen (context= dat het feit extremisten/radicalen betreft) Ik ontken niet dat er problemen zijn, maar ik ga niet mee om dit te veralgemenen naar de rest van de moslims. Laatst gewijzigd door goodwill : 5 juni 2008 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wacht, dat hebben ze al geprobeerd, maar het hielp niet meer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moesten mijn dochters in zo'n klas zitten, dan zou ik ze tijdens die mohammedaanse maagdenindoctrinatiereisjes thuis houden, en lekker gezellig met ons drietjes ervanonder trekken! en ze dan uiteraard naar een andere school laten gaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik heb nog nooit gehoord dat vb. scholen in Deurne, waar ook veel allochtonen zijn met moslimachtergrond, aparte reizen organiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ben het eens met Goodwill dat het hier gaat om idioten aan de top van die vervoersmaatschappij en niet over moslims. Tenzij die in stilte dergelijke maatregelen zouden eisen. Maar dat kan ik mij moeilijk voorstellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest van de moslims? Die moeten meedoen of ze worden bedreigd dat ze worden verstoten. Doe die kleppen af. Alleen als een moslim het juk van de islam afwerpt dan pas is hij vrij om zelf beslissingen te nemen. Uiteraard in alle gevallen die ik ken heeft de familie hem verstoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leugens !!!!!! Ik ken een school in deurne die uit wanhoop niet anders mee kan. Begin boos te worden dat die linksen radicalen gewoon leugens vertellen. Over brussel kan ik niet veel vertellen omdat ik het niet met eigen ogen zie. Maar antwerpen en deurne amai met eigen ogen oren ....... Grof zulke leugens ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Behoed u voor censuur. Censuur dit is een van de dingen dat de islam ook nog wil opleggen aan de westerse landen. Goed bezeig die links extremisten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry die zijn afgeschaft. Je begrijpt samen met dit nog andere gewone autochtone kindjes zijn verhuisd. Ik moet zien dat ik niet te veel vertel want leraars zijn angstig. Ze hebben schrik van de linkse dictatuur die wil dat ze zwijgen. Racist krijg je zo snel opgeplakt en dreigementen dat je contract niet wordt verlengd. De angst is er onder de autochtone vlaming. Ik dacht ik ga de moslims helpen integreren. Die mensen worden in een bepaalde kastje gestoken en hebben hulp nodig. Leve de multicul. Wat een hel was het. Ze willen niet eerder het omgekeerde. Pas op voor de islamleraars die gasten dat zijn goede overheersers. En de vlaming boog het hoofd en is angstig omwille van de links extremisten in mijn ogen de zwarten. De imam kwam op school niet om 2 islamjongens de les te spellen over aanpassen (ze wilden niet luisteren naar een vrouwelijke leerkracht), maar om te zorgen dat ze niet werden gestraft en dat ze bij een mannelijke leraar zaten. Gevolg die juf had geen gezag meer in haar klas met bepaalde gevolgen. Uit respect voor prive leven ga ik niet in details. De directie boog het hoofd want de hogere machten zeiden ja !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeveel mensen heb je nog nodig die het DURVEN zeggen?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil een betere wereld voor mijn dochter. Een wereld zonder linkse dictatuur en zonder extreme religies. Ik hou van dieren. Ik wil verworven rechten van dieren en vrouwen behouden. Niet dat ze worden afgenomen. Stukje met stukje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ja je begint dingen te aanvaarden omdat je het erg vind dat meisjes met een minderwaardigheid worden opgevoed. Je wil helpen maar op den duur geef je dus toe aan de islam de ongelijkheids religie. Ziekelijk dat onze regering niets doet.
|
![]() |
![]() |