Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2008, 13:59   #41
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
welke waarheid? dat er idioten rond lopen? wat moet goodwill zich daar van aantrekken?

Ja en al die idioten zijn toevallig van dezelfde religie.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 14:03   #42
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
beste,

het antwoord is inderdaad hetzelfde:
jij haalt losse acties van individuele extremisten aan en veralgemeent ze naar de gemiddelde moslim.
Niet representatief dus

Maar bedankt voor het mooie lijstje: zo blijkt duidelijk dat het enkel om acties van extremisten gaat.
Klopt. Het zijn inderdaad extremisten. Niet van de signatuur van de Taliban, maar gewone mensen die hier wonen en soms eens werken. Niets mis mee, alleen hangen ze de islam aan. Op drie na zijn het allemaal gebeurtenissen van de laatste maand. En er is nog meer van zulk nieuws hoor
Mij is altijd geleerd dat extremisten een marginale groep zijn, dus dan zou je denken dat zo'n dingen eens in de paar maand voorvallen. Niet dus. Elke week, bijna elke dag zou je kunnen zeggen komt de islam negatief in het nieuws doordat haar aanhangers weer over iets te zeuren hebben. Denk daar maar eens over na.
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 14:08   #43
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hahaha

Zo overtuigend is die waarheid niet.

Wat ik probeer duidelijk te maken is het volgende: veralgemeen niet, omdat de realiteit niet zo is.
De realiteit IS zo. Hoeveel van zo'n voorbeelden moet Shaddy nog geven? Hoeveel doden moeten er nog vallen. Hoeveel gevallen van dhimmitude moeten er nog voorvallen? Hoeveel belachelijke eisen moeten er nog gesteld worden?

Zo overtuigend is die waarheid niet? Man, overtuigender bewijs dat de islam een gevaar is voor ons is er niet. Trek die ogen open, lees de krant, kijk eens rond op het internet. Doe je linkse dhimmie-oogkleppen uit en kom tot het besluit dat wij al lang weten.
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 14:09   #44
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Van mij mogen alle feestdagen overboord maar .... ZONDER vervanging, niet "ruilen".

Ik vind het volkomen verkeerd als een ander mij gaat voorschrijven wat ik wanneer "feest" behoor te vinden.

Schrappen die zooi, dagen/uren eventueel overboeken naar vacantiedagen en/of pensioenregeling.
Oud 5 juni 2008, 14:10   #45
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti Bekijk bericht
Klopt. Het zijn inderdaad extremisten. Niet van de signatuur van de Taliban, maar gewone mensen die hier wonen en soms eens werken. Niets mis mee, alleen hangen ze de islam aan. Op drie na zijn het allemaal gebeurtenissen van de laatste maand. En er is nog meer van zulk nieuws hoor
Mij is altijd geleerd dat extremisten een marginale groep zijn, dus dan zou je denken dat zo'n dingen eens in de paar maand voorvallen. Niet dus. Elke week, bijna elke dag zou je kunnen zeggen komt de islam negatief in het nieuws doordat haar aanhangers weer over iets te zeuren hebben. Denk daar maar eens over na.
Extremisten zien er niet noodzakelijk als taliban uit!.

Over het feit dat er veel 'gebeurd is' de laatste tijd:
Geen wonder als de media zodanig gefocust is om stomme acties van extremisten te detecteren en uit de context te halen (context= dat het feit extremisten/radicalen betreft)

Ik ontken niet dat er problemen zijn, maar ik ga niet mee om dit te veralgemenen naar de rest van de moslims.

Laatst gewijzigd door goodwill : 5 juni 2008 om 14:11.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 14:17   #46
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Geen wonder als de media zodanig gefocust is om stomme acties van extremisten te detecteren en uit de context te halen (context= dat het feit extremisten/radicalen betreft)

Ik ontken niet dat er problemen zijn, maar ik ga niet mee om dit te veralgemenen naar de rest van de moslims.
waarom krijg ik nu het gevoel dat goodwill liever zou hebben dat er censuur wordt toegepast en zulke evenementjes niet meer zouden mogen worden gepubliceerd om "geen verkeerd beeld" te krijgen?
Of wacht, dat hebben ze al geprobeerd, maar het hielp niet meer.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 14:26   #47
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Moet ik nog andere voorbeelden aanhalen? Oke een moslim meisje is er het hart van in. Ze had toestemming van haar papa om toch mee op schoolreis te gaan. De andere kinderen van hun klas 2/3 allochtoon van marokkaanse afkomst, dreigen openlijk om haar uit te stoten en ook haar familie. Op aanvraag om hulp bij de islam leraar was het gevolg dat de ouders op het matje werden geroepn. Het is not done meisjes mogen niet mee op gemengde schoolreis. Nu is de school bezig om terug aparte schoolreizen te organiseren. Dus geen integratie ! Integendeel indien er toch eentje wil integreren wordt die direct terug gefloten. En bovendien geeft de directie toe door aparte schoolreizen te organiseren. Uiteraard voor de jongens mag het duurder en intressanter zijn. Ik ga geen verder voorbeelden geven ik voel me ergens verplicht om toch beroepseer te houden. Maar dat de situaties zeer scheef getrokken zijn wordt daar maar van bewust. Onze scholen zouden bolwerken van integratie en gelijke kansen moeten zijn. ze zouden niet het lijden van dieren mogen toestaan. ze zouden niet onderworpen mogen zijn aan de ideetjes van de islamleraar. Ze zouden bolwerken moeten zijn zodat elk kind een vrijdenkend persoon is en niet onderdrukt. Waar is onze regering?? Kop in het zand want het is alleen in de grootsteden zo erg. Wacht maar het rukt verder op. Stop de islamisering.
Ik mag toch veronderstellen dat ze dan buiten de meisjesschoolreisjes en de duurdere jongensschoolreisjes ook nog de normale BELGISCHE SCHOOLREIZEN VOOR GEMENGDE GROEPEN organizeren Shaddy? Of werden die afgeschaft?

Moesten mijn dochters in zo'n klas zitten, dan zou ik ze tijdens die mohammedaanse maagdenindoctrinatiereisjes thuis houden, en lekker gezellig met ons drietjes ervanonder trekken! en ze dan uiteraard naar een andere school laten gaan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 5 juni 2008, 15:14   #48
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik mag toch veronderstellen dat ze dan buiten de meisjesschoolreisjes en de duurdere jongensschoolreisjes ook nog de normale BELGISCHE SCHOOLREIZEN VOOR GEMENGDE GROEPEN organizeren Shaddy? Of werden die afgeschaft?

Moesten mijn dochters in zo'n klas zitten, dan zou ik ze tijdens die mohammedaanse maagdenindoctrinatiereisjes thuis houden, en lekker gezellig met ons drietjes ervanonder trekken! en ze dan uiteraard naar een andere school laten gaan.
ik weet niet over welke scholen shaddy het heeft.

Maar ik heb nog nooit gehoord dat vb. scholen in Deurne, waar ook veel allochtonen zijn met moslimachtergrond, aparte reizen organiseren.
Oud 5 juni 2008, 15:45   #49
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

Maar ik heb nog nooit gehoord dat vb. scholen in Deurne, waar ook veel allochtonen zijn met moslimachtergrond, aparte reizen organiseren.
VB-scholen in Deurne? Hoe vooruitstrevend.
Oud 5 juni 2008, 15:47   #50
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
VB-scholen in Deurne? Hoe vooruitstrevend.
dat is een goeie
Oud 5 juni 2008, 16:10   #51
floppy
Banneling

Standaard

Ben het eens met Goodwill dat het hier gaat om idioten aan de top van die vervoersmaatschappij en niet over moslims. Tenzij die in stilte dergelijke maatregelen zouden eisen. Maar dat kan ik mij moeilijk voorstellen.
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 17:21   #52
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

De rest van de moslims? Die moeten meedoen of ze worden bedreigd dat ze worden verstoten. Doe die kleppen af. Alleen als een moslim het juk van de islam afwerpt dan pas is hij vrij om zelf beslissingen te nemen. Uiteraard in alle gevallen die ik ken heeft de familie hem verstoten.
Oud 5 juni 2008, 17:23   #53
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Leugens !!!!!! Ik ken een school in deurne die uit wanhoop niet anders mee kan. Begin boos te worden dat die linksen radicalen gewoon leugens vertellen. Over brussel kan ik niet veel vertellen omdat ik het niet met eigen ogen zie. Maar antwerpen en deurne amai met eigen ogen oren ....... Grof zulke leugens !
Oud 5 juni 2008, 17:24   #54
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
waarom krijg ik nu het gevoel dat goodwill liever zou hebben dat er censuur wordt toegepast en zulke evenementjes niet meer zouden mogen worden gepubliceerd om "geen verkeerd beeld" te krijgen?
Of wacht, dat hebben ze al geprobeerd, maar het hielp niet meer.

Behoed u voor censuur. Censuur dit is een van de dingen dat de islam ook nog wil opleggen aan de westerse landen. Goed bezeig die links extremisten.
Oud 5 juni 2008, 17:32   #55
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Sorry die zijn afgeschaft. Je begrijpt samen met dit nog andere gewone autochtone kindjes zijn verhuisd. Ik moet zien dat ik niet te veel vertel want leraars zijn angstig. Ze hebben schrik van de linkse dictatuur die wil dat ze zwijgen. Racist krijg je zo snel opgeplakt en dreigementen dat je contract niet wordt verlengd. De angst is er onder de autochtone vlaming.

Ik dacht ik ga de moslims helpen integreren. Die mensen worden in een bepaalde kastje gestoken en hebben hulp nodig. Leve de multicul. Wat een hel was het. Ze willen niet eerder het omgekeerde. Pas op voor de islamleraars die gasten dat zijn goede overheersers. En de vlaming boog het hoofd en is angstig omwille van de links extremisten in mijn ogen de zwarten. De imam kwam op school niet om 2 islamjongens de les te spellen over aanpassen (ze wilden niet luisteren naar een vrouwelijke leerkracht), maar om te zorgen dat ze niet werden gestraft en dat ze bij een mannelijke leraar zaten. Gevolg die juf had geen gezag meer in haar klas met bepaalde gevolgen. Uit respect voor prive leven ga ik niet in details. De directie boog het hoofd want de hogere machten zeiden ja !!!
Oud 5 juni 2008, 19:47   #56
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Sorry die zijn afgeschaft. Je begrijpt samen met dit nog andere gewone autochtone kindjes zijn verhuisd. Ik moet zien dat ik niet te veel vertel want leraars zijn angstig. Ze hebben schrik van de linkse dictatuur die wil dat ze zwijgen. Racist krijg je zo snel opgeplakt en dreigementen dat je contract niet wordt verlengd. De angst is er onder de autochtone vlaming.

Ik dacht ik ga de moslims helpen integreren. Die mensen worden in een bepaalde kastje gestoken en hebben hulp nodig. Leve de multicul. Wat een hel was het. Ze willen niet eerder het omgekeerde. Pas op voor de islamleraars die gasten dat zijn goede overheersers. En de vlaming boog het hoofd en is angstig omwille van de links extremisten in mijn ogen de zwarten. De imam kwam op school niet om 2 islamjongens de les te spellen over aanpassen (ze wilden niet luisteren naar een vrouwelijke leerkracht), maar om te zorgen dat ze niet werden gestraft en dat ze bij een mannelijke leraar zaten. Gevolg die juf had geen gezag meer in haar klas met bepaalde gevolgen. Uit respect voor prive leven ga ik niet in details. De directie boog het hoofd want de hogere machten zeiden ja !!!
Is dat nu echt waar? Shaddy, ik heb geen redenen om te twijfelen aan uw woorden, maar het klinkt zo onwaarschijnlijk.
Oud 5 juni 2008, 22:13   #57
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
Is dat nu echt waar? Shaddy, ik heb geen redenen om te twijfelen aan uw woorden, maar het klinkt zo onwaarschijnlijk.
hoeveel mensen heb je nog nodig die het DURVEN zeggen?

Oud 6 juni 2008, 08:13   #58
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
hoeveel mensen heb je nog nodig die het DURVEN zeggen?
Het wordt hier hoe langer hoe erger. En het ergste van al is: we beginnen verschillende zaken te aanvaarden, omdat er altijd maar ergere zaken bijkomen.
Oud 6 juni 2008, 11:42   #59
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is zo - persoonlijke ervaring. Was erbij. SLIK !

Ik wil een betere wereld voor mijn dochter. Een wereld zonder linkse dictatuur en zonder extreme religies. Ik hou van dieren. Ik wil verworven rechten van dieren en vrouwen behouden. Niet dat ze worden afgenomen. Stukje met stukje.
Oud 6 juni 2008, 11:44   #60
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Het wordt hier hoe langer hoe erger. En het ergste van al is: we beginnen verschillende zaken te aanvaarden, omdat er altijd maar ergere zaken bijkomen.
Ja je begint dingen te aanvaarden omdat je het erg vind dat meisjes met een minderwaardigheid worden opgevoed. Je wil helpen maar op den duur geef je dus toe aan de islam de ongelijkheids religie. Ziekelijk dat onze regering niets doet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be