Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2004, 21:04   #41
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ahmed
Ik ben ook tegen Jihad, Al Qaida, Abou Jahjah en Sadam. Ik ben tegen extremisme in het algemeen. Ben ik nu een slecht man?
Hangt ervan af. Verplicht ge uw dochters/vrouw/zusters/moeder om met zo een vod op hun hoofd rond te lopen ?
Oud 23 maart 2004, 21:23   #42
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Ik ben ook tegen Jihad, Al Qaida, Abou Jahjah en Sadam. Ik ben tegen extremisme in het algemeen. Ben ik nu een slecht man?
Hangt ervan af. Verplicht ge uw dochters/vrouw/zusters/moeder om met zo een vod op hun hoofd rond te lopen ?
Dilbert,
Is d�*t je enige criterium om de mensheid in "goeden" en "slechten" op te delen?
Magertjes, vind je zélf niet?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 21:34   #43
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Dilbert,
Is d�*t je enige criterium om de mensheid in "goeden" en "slechten" op te delen?
Magertjes, vind je zélf niet?
Sexisme is maar 1 van de criteria, maar wel eentje waar ik gevoelig voor ben (zelf 4 dochters hebbende).
Oud 23 maart 2004, 22:16   #44
Discriminato
Vreemdeling

Stuur een bericht via Instant Messenger naar Discriminato Stuur een bericht via MSN naar Discriminato Stuur een bericht via Yahoo naar Discriminato
Standaard

Citaat:
Citaat:
Neen, dat is hun vrije keuze. Als zij die morgen afwerpen dan is het zo.
Discriminato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 22:19   #45
Stefanie
Minister-President

Standaard

Vond net het volgende bericht van Associated press.

Some European countries, notably Germany, Italy, Britain and Spain, have successfully battled homegrown terrorists. France's intelligence service is among the world's best in tracking Islamic underground movements, especially those from North Africa.

Intelligence resources in some smaller EU members are meager.

Moreover, each EU member state has its own legal traditions and security services, which jealously guard their own turfs. Spy services of major countries such as France, Britain and Germany have resisted distributing intelligence information throughout the bloc for fear of security leaks.

Despite numerous pledges of solidarity with Spain, police in Germany, France and other countries were upset at Spanish authorities for their failure to provide quick details on the Madrid blasts, which the Spaniards initially blamed on the Basque group ETA.

"As long as international terrorism and organized crime know no boundaries, to insist on confining security to the narrow limits of states only means more insecurity," the Barcelona newspaper El Periodico said Sunday.

Legal standards vary widely among the 25 sovereign EU nations. In Belgium, for example, it is nearly impossible for security services to tap phones of suspected terrorists or sympathizers.

Some Islamic extremist organizations sought in France are believed to have cells in Belgium.

Strict financial laws make it difficult for authorities in Sweden and Germany to track the movement of money by groups suspected of terrorist links.

Following the Sept. 11, 2001, attacks in the United States, the EU announced creation of an EU-wide arrest warrant so that police in one member state could avoid lengthy extradition proceedings to detain suspects in another country.

Such proposals, however, require approval by national legislatures before they can become law. So far, parliaments in Germany, Italy, Greece, Austria, and the Netherlands have not signed off on the EU-wide warrants.

Some European leaders, particularly from left-wing parties, are more reluctant than the Bush Administration to accept legal measures which they believe infringe on civil liberties.

Some members of the European Parliament strongly oppose an agreement to allow U.S. authorities to collect personal data on airline passengers bound for the United States, citing privacy rights.

The United States has demanded that all airlines provide passenger data within 15 minutes of departure and threatened fines of up to $6,000 per passenger and the loss of landing rights for noncompliance.

"Europe is not at war," Solana, who will probably supervise the "anti-terrorist czar," told Germany's Bild am Sonntag newspaper. "We must oppose terrorism energetically, but we must not change our way of life. We are democrats who love freedom."
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 23:09   #46
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Europe is not at war," Solana, who will probably supervise the "anti-terrorist czar," told Germany's Bild am Sonntag newspaper. "We must oppose terrorism energetically, but we must not change our way of life. We are democrats who love freedom."
Wie die "anti-terrorist czar" is zullen we zélf moeten zoeken....
No standard web pages containing all your search terms were found, zegt Google
verder googlen:http://cnews.canoe.ca/CNEWS/World/Wa...392792-ap.html (het AP-bericht)

Maar wie die "anti-terrorist czar," zou zijn is duidelijk niet geweten bij AP
spannend: de US weten er meer van dan wij...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2004, 05:00   #47
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Europe is not at war," Solana, who will probably supervise the "anti-terrorist czar," told Germany's Bild am Sonntag newspaper. "We must oppose terrorism energetically, but we must not change our way of life. We are democrats who love freedom."
Wie die "anti-terrorist czar" is zullen we zélf moeten zoeken....
No standard web pages containing all your search terms were found, zegt Google
verder googlen:http://cnews.canoe.ca/CNEWS/World/Wa...392792-ap.html (het AP-bericht)

Maar wie die "anti-terrorist czar," zou zijn is duidelijk niet geweten bij AP
spannend: de US weten er meer van dan wij...
"czar" is het engels voor "tsaar". De bedoeling is een anti-terroristencel op te stellen die "geen verantwoording moet afleggen".

Zie http://www.washingtonpost.com/ac2/wp...;notFound=true
in de 6 de paragraaf
"In addition, Sen. Bob Graham (D-Fla.), chairman of the Senate Intelligence Committee, said he would introduce a counterterrorism package next week that would create a counterterrorism czar inside the White House, establish authority for the CIA to recruit unsavory agents and expand the intelligence community's ability to translate intercepted messages in Arabic, Farsi and other languages used within suspected terrorist circles. "

Ook http://www.northeasttimes.com/2001/1010/ridge.html
zie de paragraaf na "AND JUSTICE FOR ALL"
Oud 24 maart 2004, 07:59   #48
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
maar de spleet zegt toch dat er hier geen verband bestaat,of LIEGT hij dan?
die doet toch niets anders
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2004, 08:02   #49
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
maar de spleet zegt toch dat er hier geen verband bestaat,of LIEGT hij dan?
die doet toch niets anders
Een ding moet hem wel aangegeven worden, hij weet het. Want hij heeft zijn partij er zelfs naar genoemd "Verhofstadt Liegt Dagelijks"
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2004, 08:04   #50
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin

no comment
Die klucht van die mislukte voetballer, alsof die ooit een kans op slagen had... Je zou je afvragen of wijzelf die niet gemanipuleerd hebben om ook eens een "netwerk" te kunnen "oprollen", en zo aan de grote US-broer te laten zien dat we ijverige leerlingen ziijn..
KLUCHT ?!

Met al die gevonden ingredienten [size=6]in BRUSSEL [/size]

Dat was voor het aperitief voor het offerfeest zeker ?

Dat was wel goed voor een straffe cocktail ! Heel straf ! Zelfs explosief !

Filosoferen kan ernstige gevolgen hebben... net als Humo lezen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 24 maart 2004, 09:00   #51
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
neen, in tegendeel, welkom in België ! en dat meen ik !
Oud 24 maart 2004, 09:01   #52
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Verhofstadt heeft het verkeerd begrepen... hij dacht eerst dat het over Marokaanse toeristen ging
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be