Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juni 2008, 19:18   #41
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
Dat is het juist: ze maken er een spelletje van: komt hij vrij of niet? En zo ja: WIE gaat zijn volgende slachtoffer zijn. Welk zesjarig meisje gaat hij dan kapotmaken op de gruwelijkste manier? Jouw dochtertje? Of mijn nichtje? Het is een lotto, niewaar.

Pas op, dat is niet zeker, hoor, maar het KAN
Met hypothese veronderstellingen schiet je niks op.
Stop daarmee, het is nutteloos en brengt de verkeerde mensen op een dwaalspoor.
Of is dat de bedoeling?
Oud 12 juni 2008, 19:19   #42
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

hoe harder de repressie hoe harder de misdaad wordt

in nederland; het minst repressieve land met het meest gehumaniseerde gerecht zijn er het minste moorden ( maar wel het meeste kleine delicten )

in landen waar de doodstraf nog wordt uitgevoerd zijn er het meeste moorden en minder kleine delicten

dat heeft ook ergens iets logisch

ttz stel ik ben een dief in nederland - als ik gepakt wordt is dat zo n ramp niet

stel ik ben een dief in de states - mss krijg ik daar wel 10 jaar om een pizza te stelen

stel dat ik daar dan een auto ga stelen en ik wordt op heterdaad betrapt - tja dan is de kans groot dat ik in mijn paniek ga zorgen dat er geen getuigen overblijven gezien de consequenties groter zijn als ik gepakt wordt

freddie horion eigenlijk komt zijn verhaal op hetzelfde neer

hij had daarvoor enkele "gewone roven" gepleegd - daar is hij mee gesnapt en vervolgens heeft hij een tijd gezeten - hij kwam vrij - recidiveerde en dacht dit keer gaan ze me niet meer zitten hebben en dit keer ruim ik alle getuigen op met als gevolg de vreselijke roofmoorden die hij vervolgens beging

marc dutroux idem - ook hij kwam al eerder met justitie in contact en zat al eerder in de gevangenis

na zijn vrijlating dacht hij dit keer gaan ze me niet meer zitten hebben en hij zorgde dat geen van zijn slachtoffers het nog kon navertellen

nu lijkt dit mss op een pleidooi in de genre van we moeten ze dan maar laten begaan maar nee dat is het ook weer niet

doel van het gerecht zou hoe dan ook moeten zijn om problemen op te lossen ipv meer problemen te veroorzaken - maar als ik jullie hier lees willen jullie helemaal niet dat problemen worden opgelost - wat jullie hier willen dat is dat er wraak is dat er bloed vloeit

het gerecht is dus al enigszins gehumanieerd maar de modale vlaamse burger wil nog steeds zoals in de middeleeuwen executies met liefst veel bloed en spectakel zien en als het kan de geur van verbrand mensenvlees kunnen ruiken wanneer ie naar de markt gaat

of je het nu beseft of niet maar op die manier kiezen jullie ondanks dat je denkt ertegen te zijn precies voor meer moorden, meer ontvoerdde kinderen en meer misdaad

het proces dutroux heeft ons handen vol geld gekost - in feite zou ik in ruil voor dat geld antwoord willen op de vraag hoe we dergelijke toestanden in de toekomst kunnen vermijden - maar naar dergelijke oplossingen wordt er bij justitie helaas nog niet gezocht

ik denk dan vooral aan de processen die door tutu in zuidafrika werden gevoerd met winnie mandela enzo - daar werd er wel echt naar oplossingen gezocht - daar werd er wel echt met alle betrokken partijen gedebateerd - daar werd wel alles opengetrokken en daar werden vervolgens wel problemen opgelost

eigenlijk zouden we dat met de dutroux zaak ook zo moeten doen - en een publliek debat enzo met bvb kardinaal danneels en dutroux en nabestaanden

ik denk dat zoiets ook voor de nabestaanden veel meer zin zou hebben dan wat er nu gebeurt
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 19:20.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2008, 19:28   #43
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Met hypothese veronderstellingen schiet je niks op.
Stop daarmee, het is nutteloos en brengt de verkeerde mensen op een dwaalspoor.
Of is dat de bedoeling?
Dat is geen hypothese. Want Stacy en Nathalie zijn slachtoffer van die lotto. Hij was daarvoor al veroordeeld voor misbruik van een minderjarige.

Justitie heeft nadien Lotto gespeeld en Stacy en Nathalie hebben verloren...

We kunnen hem nog een kans geven. En als hij dan toch hervalt? Weer opsluiten voor enkele jaren en weer een kans geven?
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2008, 20:13   #44
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is geen hypothese. Want Stacy en Nathalie zijn slachtoffer van die lotto. Hij was daarvoor al veroordeeld voor misbruik van een minderjarige.

Justitie heeft nadien Lotto gespeeld en Stacy en Nathalie hebben verloren...

We kunnen hem nog een kans geven. En als hij dan toch hervalt? Weer opsluiten voor enkele jaren en weer een kans geven?
Ja jongen ja, castreer alle mannen vanaf hun 12 jaar dan.
Zinloze discussie alweer.
Oud 12 juni 2008, 20:27   #45
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ja jongen ja, castreer alle mannen vanaf hun 12 jaar dan.
Zinloze discussie alweer.
Waar vraag ik dat?

Iemand die veroordeeld wordt voor verkrachten van een minderjarige, nadien kansen krijgt en twee meisjes gruwelijk vermoordt, moet dus nóg een kans krijgen?
Zijt ge zelf iets van plan?
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2008, 20:38   #46
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht

....

Er zijn mensen bij die veroordeeld werden volgens die three strikes you're out omdat ze een stuk pizza hebben gepikt, omdat ze volkskeukens runden of omwille van een burenruzie.
...

Laat me niet lachen.
Dat zijn zo van die dingen die rechtstreeks uit de linkse propaganda-kursusjes komen. Een volkskeuken runnen ....

Ik ben voor dat sisteem van driemaal is scheepsrecht.

Het gaat wel over misdrijven als diefstal of geweldplegingen, niet over verkeerd parkeren.
De eerste keer is een duidelijk signaal nodig van de maatschappij.
De tweede maal is toch goed voor enkele maanden bak.
De derde maal, zelfs al is die diefstal dan redelijk klein, je hebt je verwittigingen gehad: tien jaar als absoluut minimum, ik heb er geen probleem mee, integendeel.

Wie op dit forum heeft problemen dat een hooligan die een eerste maal veroordeeld werd omdat hij een andere supporter aftroefde, een tweede maal veroordeeld werd omdat hij een andere supporter nog eens aftroefde, en het dan nog niet geleerd heeft, in een kaffee iemand nog eens aftroeft, dat die tien jaar bak krijgt?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2008, 21:50   #47
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bravo gerecht. Voor moord uit hebzucht veroordeeld worden tot 20 jaar en er respectievelijk 6 - 7 uitzitten. Lees hier

Ongelooflijk!

Eerst is de doodstraf omgezet in levenslang.
Dan was dat te gruwelijk. Doodstraf volledig afgeschaft. Niet voor die vermoorde echtgenoot. Van mij mogen ze dutroux ook vrijlaten, de sukkel heeft zijn part gehad

Och floppy, die moordenaas hébben toch nog gezeten.

Enige jaren terug was in België een assisenproces tegen een advocaat die zn vrouw met een keukenmes om het leven bracht. Hij zou dit in een vlaag van zinsverbijstering hebben gedaan.

Hij belde na de daad naar de politie, gaf zich aan. Bij het arresteren vroeg hij de agenten stil te zijn om zn kinderen niet wakker te maken, zodat zij niet zouden worden geconfronteerd met hegeen hij had gedaan. Dit lijkt eerder een berekende reactie van een koelbloedige killer.

Als advocaat had hij Vermassen, en hij kreeg de vrijspraak.

Met andere woorden: voor het doden van zn vrouw, moeder van zn kinderen ging hij gewoon vrijuit en kreeg hij gewoon verder het hoederecht over de kinderen, en kan hij hen zijn waarheid vertellen, terwijl zn vrouw haar nagedachtenis niet kan verdedigen.

Hoe erg moet dat niet zijn voor de ouders van die vrouw??

Toen dacht ik: "het gerecht schiet bij momenten serieus te kort. Wat een onrecht!"
Oud 12 juni 2008, 21:53   #48
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maf Bekijk bericht
Dit is de familie van de slachtoffers terug naar de goeie oude bloedwraak drijven.
Héél juist! Is ook meer dan normaal, zou er ook niet vies van zijn.

Want moordenaars zo licht straffen, is niet alleen het slachtoffer serieus onrecht aandoen, maar ook de naaste verwanten.

Dezen moeten nu elke momenten van de dag geconfronteerd worden met het feit dat de moordenaar van hun kind, ouder gewoon ongestraft en ongestoord verder kan genieten van zn leven. Als je een beetje respect hebt voor jezelf en je familie laat je dat niet ongemoeid.
Oud 12 juni 2008, 21:54   #49
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
levenslang is nergens voor nodig. een jaar of 10 is al meer dan genoeg
Ik vraag mij af of je ook zo zou reageren indien de moordenaar/verkrachter/mishandelaar je moeder of zuster zo mild zou worden gestraft?
Oud 12 juni 2008, 21:58   #50
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
het concept van straffen is voorbijgestreefd

in de middeleeuwen zag men gevangenisstraf niet als een straf - het was een bewaring in afwachting tot de echte straf, die dan meestal een lijfstraf of executie was

nu straffen vanuit een overheidsorgaan heeft totaal geen zin - en mensen die men straft door ze jaren hun vrijheid af te pakken worden daar alleen maar nog grotere beesten van

het is wel nodig om sommige mensen te bewaren - niet om ze te straffen dus maar louter om de anderen tegen hen te beschermen - dat laatste zou het criterium steeds moeten zijn wanneer er beslist wordt iemand op te sluiten of vrij te laten

het oog om oog tand om tand priniciepe is in een posthumanistische samenleving voorbij gestreefd - we moeten er puur naar kijken of een persoon een gevaar vormt voor derden of niet - wie geen gevaar vormt moet wat ie ook doet niet opgesloten worden en wie dat wel is en waarvan dat bewezen is moet opgesloten blijven zolang ie dat is - bij deze bewaring moeten bovendien een minimum aantal rechten gerespecteerd blijven - vier mensen in een cel van twee opsluiten; zoals men nu doet dat kan dus niet
Dit zou dan een signaal zijn om er te moorden: je wordt toch amper gestraft.
Je zou haast zwaarder gestraft worden van een verkeersovertreding dan een moord! Ja hallo, je zult wel zien in welke chaos we dan terchtkomen.

Tja, als men moordenaars niet meer moet straffen, waarom moet men personen die wat te snel rijden zo zwaar beboeten? Ipv €250 kunnen ze toch ook gewoon €25betalen dan??
Oud 12 juni 2008, 22:49   #51
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
het concept van straffen is voorbijgestreefd

in de middeleeuwen zag men gevangenisstraf niet als een straf - het was een bewaring in afwachting tot de echte straf, die dan meestal een lijfstraf of executie was

nu straffen vanuit een overheidsorgaan heeft totaal geen zin - en mensen die men straft door ze jaren hun vrijheid af te pakken worden daar alleen maar nog grotere beesten van

het is wel nodig om sommige mensen te bewaren - niet om ze te straffen dus maar louter om de anderen tegen hen te beschermen - dat laatste zou het criterium steeds moeten zijn wanneer er beslist wordt iemand op te sluiten of vrij te laten

het oog om oog tand om tand priniciepe is in een posthumanistische samenleving voorbij gestreefd - we moeten er puur naar kijken of een persoon een gevaar vormt voor derden of niet - wie geen gevaar vormt moet wat ie ook doet niet opgesloten worden en wie dat wel is en waarvan dat bewezen is moet opgesloten blijven zolang ie dat is - bij deze bewaring moeten bovendien een minimum aantal rechten gerespecteerd blijven - vier mensen in een cel van twee opsluiten; zoals men nu doet dat kan dus niet
We mogen aannemen dat iemand die koelbloedig iemand anders vermoord om zich te verrijken, daar mee zou kunnen herbeginnen ? Want zoniet zou men moeten toegeven dat men van in het gevangenis zitten beter word, en dat geloof ik niet ? Conclusie: crapuleuze moordenaars zoals het "duivelskoppel" moeten nooit meer loskomen.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2008, 22:51   #52
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
In de Belgische varkensstal die de gevangenissen zijn is dat levenslang.
Volgens u is de overlevensverwachting in belgische gevangenissen 10 jaar ? Zowat hetzelfde als langdurig daklozen dus ?
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2008, 00:33   #53
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Laat me niet lachen.
Dat zijn zo van die dingen die rechtstreeks uit de linkse propaganda-kursusjes komen. Een volkskeuken runnen ....
De waarheid is erger dan de linkse propagandacursus:

Citaat:
Keith McHenry and seven friends started Food Not Bombs in 1980 out of their collective house in Cambridge. They provided food to most of the housing projects and shelters in the Cambridge area, produced a free concert with free food in a park, organized and provided meals at protests all over the east coast and participated in street performances with music, theater, puppets, literature, movies and food every week in Harvard Square.

After eight years of serving free food and doing graphic arts work in Boston, Keith moved to San Francisco where he started a second Food Not Bombs group.

Since then, Keith has been arrested over 100 times for serving free food in city parks and he has spent over 500 nights in jail. In 1995 Amnesty International and the United Nations Human Rights Commission joined thousands of supporter in working for his release. He faced 25 years to life after being framed under the California Three Strikes Law, because of his Food Not Bombs work.

Citaat:
Ik ben voor dat sisteem van driemaal is scheepsrecht.
Omdat het zo idioot en simplistisch klinkt dat het voor uw eenvoudig brein nog net begrijpelijk is?

Citaat:
Het gaat wel over misdrijven als diefstal of geweldplegingen, niet over verkeerd parkeren.
Citaat:
Some defendants have been given sentences of 25 years to life in prison for such crimes as shoplifting golf clubs (Gary Ewing), nine videotapes (Leandro Andrade), or a slice of pepperoni pizza from a group of children (Jerry Dewayne Williams).
In one particularly notorious case, Kevin Weber was sentenced to 26 years to life for the crime of stealing four chocolate chip cookies. 50 years to life was the actual sentence given to Leandro Andrade.
In de VS betekent '25 years to life' dus minimum 25 jaar effectief en maximum tot je dood valt. Voor vier koekjes, negen videotapes of golfclubs...

Citaat:
De eerste keer is een duidelijk signaal nodig van de maatschappij.
De tweede maal is toch goed voor enkele maanden bak.
De derde maal, zelfs al is die diefstal dan redelijk klein, je hebt je verwittigingen gehad: tien jaar als absoluut minimum, ik heb er geen probleem mee, integendeel.
U hebt er geen probleem mee omdat u totaal geen idee hebt waarover u het hebt. Het gaat (in de VS waar het systeem bestaat) dus niet over 10 maar over 25 jaar tot levenslang.
Het resultaat is dat de gevangenissen overvol zitten, dat ze gevangenen vroeger moeten vrijlaten, dat er bijzonder veel bejaarden in de gevangenissen komen te zitten, dat het systeem in al zijn voegen kraakt en op barsten staat.

Het opsluiten van een groot deel van je bevolking lost geen enkel probleem op, wel integendeel het veroorzaakt een bijzonder groot probleem.

Citaat:
Wie op dit forum heeft problemen dat een hooligan die een eerste maal veroordeeld werd omdat hij een andere supporter aftroefde, een tweede maal veroordeeld werd omdat hij een andere supporter nog eens aftroefde, en het dan nog niet geleerd heeft, in een kaffee iemand nog eens aftroeft, dat die tien jaar bak krijgt?
Ik. (Afhankelijk van het gevolg van al dat aftroeven). Maar als zo'n man dat drie keer doet, daar al twee keer voor gestraft is, dan toont dat op zich al aan dat die straf niet efficiënt is en dat je dus iets anders moet verzinnen dan altijd maar meer en langer straffen. Om de simpele reden dat het niet werkt.

Citaat:
In 1994 California followed one year later, when that state's voters approved Proposition 184 by an overwhelming majority of 72% in favor to 28% against. The initiative proposed to the voters had the title of Three Strikes and You're Out, referring to de facto life imprisonment after three felonies had been committed
Citaat:
By 2004, twenty-six states and the federal government had laws that satisfy the general criteria for designation as "three strikes" statutes — namely, that a third felony conviction brings a sentence of life in prison, with no parole possible until a long period of time, most commonly twenty-five years, has been served.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2008, 05:34   #54
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Volgens u is de overlevensverwachting in belgische gevangenissen 10 jaar ? Zowat hetzelfde als langdurig daklozen dus ?
Wat hebben die mensen misdaan dat je die erbij betrekt?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2008, 08:27   #55
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
De waarheid is erger dan de linkse propagandacursus:

Omdat het zo idioot en simplistisch klinkt dat het voor uw eenvoudig brein nog net begrijpelijk is?

In de VS betekent '25 years to life' dus minimum 25 jaar effectief en maximum tot je dood valt. Voor vier koekjes, negen videotapes of golfclubs...

U hebt er geen probleem mee omdat u totaal geen idee hebt waarover u het hebt. Het gaat (in de VS waar het systeem bestaat) dus niet over 10 maar over 25 jaar tot levenslang.
Het resultaat is dat de gevangenissen overvol zitten, dat ze gevangenen vroeger moeten vrijlaten, dat er bijzonder veel bejaarden in de gevangenissen komen te zitten, dat het systeem in al zijn voegen kraakt en op barsten staat.

Het opsluiten van een groot deel van je bevolking lost geen enkel probleem op, wel integendeel het veroorzaakt een bijzonder groot probleem.

Ik. (Afhankelijk van het gevolg van al dat aftroeven). Maar als zo'n man dat drie keer doet, daar al twee keer voor gestraft is, dan toont dat op zich al aan dat die straf niet efficiënt is en dat je dus iets anders moet verzinnen dan altijd maar meer en langer straffen. Om de simpele reden dat het niet werkt.
Je haalt er weer een minderheid bij... De meesten die onder de 3 strikes uit de bevolking verwijderd worden hebben het echt wel verdiend hoor. Trouwens zelfs het voorbeeld dat je aanhaalt vind ik geen probleem. De persoon in kwestie is 3 maal veroordeeld voor diefstal.

Misschien had hij beter opgehouden met jatten na 2 keer ? If you can't do the time, don't do the crime ?

Ik maak me heel erg zorgen over mensen zoals jij die de crimineel meer rechten toekennen als zijn slachtoffer.

Overbevoling in de gevangenissen is ook makkelijk op te lossen zoals ik zei. Eerst en vooral alle Marokkanen terug naar Marokko. Maakt al heel veel plaats vrij.

Verder terug de doodstraf invoeren voor de zwaarste delicten (verkrachting, moord, ...)

Dat zou ons de ruimte moeten geven tot een meer consistente bestraffing van misdadigers, en er toe moeten leiden dat celstraffen ook effectief zijn. 25 Jaar betekent dan 25 jaar, geen 8.

In een andere discussie vroeg men zich af waar men de beulen vandaan gaat halen. Ik denk niet dat dat een probleem kan zijn. We zitten niet meer in een periode waarin mensen moeten onthoofd worden... Een "spuitje" lost het probleem ook op
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2008, 09:34   #56
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

3 strikes en out.
Nou ja, dus 3 jointjes en out als ik het goed begrijp?

Daar gaan veel jeugdige boefjes bij komen denk ik. En levenslang hé!
Oud 13 juni 2008, 09:39   #57
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Langs de andere kant, heb je toch maar mooi eerst 2 keer een kleine straf alvorens men je levenslang kan geven.
Dat opent weer nieuwe perspectieven.

Kan je rustig banken beroven tot ze je de 3é keer snappen. Stoppen dus na de 2é veroordeling en je zit op rozen.

Laatst gewijzigd door Mambo : 13 juni 2008 om 09:39.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2008, 12:16   #58
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Eerst en vooral alle Marokkanen terug naar Marokko.

Verder terug de doodstraf invoeren voor de zwaarste delicten
wat is eigenlijk het verschil tss wat jij voorstelt en de traditionele sharia ? denk dat het zo te lezen best wel eens ferm goed zou kunnen boteren tss jouw en wat talibanjongens, niet ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 juni 2008 om 12:17.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2008, 12:37   #59
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
wat is eigenlijk het verschil tss wat jij voorstelt en de traditionele sharia ? denk dat het zo te lezen best wel eens ferm goed zou kunnen boteren tss jouw en wat talibanjongens, niet ?
Op dat gebied wel. Alleen spijtig dat we op de meeste andere gebieden keihard botsen
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2008, 14:54   #60
jokertje_01
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Horion is ondertussen toch vrij ?
Waar haal je dat uit? Horion vrij!!!!
jokertje_01 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be