Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 maart 2004, 19:09   #41
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Wat ik WEL zeg is: zijn ze van die bepaalde afkomst, controleer extra, wees minder tolerant
Maar we mogen u niet van racisme en aanzet tot discriminatie betichten zeker?!

Zou het misschien niet beter zijn om te zeggen: kijk niet naar mensen hun nationaliteit of afkomst, maar bestraf ze gewoon wanneer ze de wet overtreden?!
Zelfs dat gebeurt nog niet. Die smeerlap die Patrick Mombaerts een staaf door het hoofd ramde loopt vrij rond drugs te dealen. Mocht niet opgepakt worden om rellen te vermijden. Broek af!
Oud 20 maart 2004, 20:20   #42
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Moest ik een agent zijn en ik moet de binnenkomers controleren kan ik moeilijk iedereen fouilleren dus moet ik me door ervaring en statistieken laten leiden om een selectie te maken met de hoogste pakkans.

Als ik dan zeg om extra te controleren en minder te tolereren is dat als reden om de herkenning en weerhouding van misdadigers te verbeteren.
En wat ik stel is simpel dit: De nationaliteit Marokkaan is volgens de misdaadcijfers duidelijk een reden voor extra controle.

Of verwacht jij dat ze zelf gaan zeggen dat ze de wet overtreden?

Als U dit racisme noemt dan gaat U aan de problemen voorbij en stelt U andere prioriteiten dan een maatschappij met lagere misdaadcijfers!

Doe dan maar zoals de regering:
Hun beleid is de Cheeky Girls playbacken terwijl het land afstevent op een economische afgrond.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2004, 20:54   #43
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Neen! Wat jij hier doet is nieuwsfeiten opsommen waarbij Marokkanen of andere vreemdelingen betrokken zijn. Je dat dat overigens niet voor niets in het forumonderdeel "vreemdelingenbeleid en integratie". Van daaruit wil je ons je zelfgetrokken conclusie opdringen dat misdaden in België voornamelijk aan Marokkanen te wijten zijn. En dat kan best zijn, maar het is niet relevant: misdaad is misdaad, ongeacht de origine van de dader.
Het Rapport Van San heeft inderdaad duidelijk aangetoond dat de Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit, of u dat nu leuk vindt of niet. Het is een feit.

En ik zou niet weten waarom men de origine van de dader niet zou moeten weten, tenzij u dat natuurlijk uit politiek correcte redenen wil verbergen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2004, 01:08   #44
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
En ik zou niet weten waarom men de origine van de dader niet zou moeten weten, tenzij u dat natuurlijk uit politiek correcte redenen wil verbergen.
Laat ons zeggen dat ik niet zou weten waarom mij dat wel zou moeten interesseren?!

Ik stel voor dat we in plaats van politici te inviteren naar dit forum eens een docent statistiek uitnodigen, want de onzin die ik hier lees gaat de verbeelding ver voorbij.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2004, 01:37   #45
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Het racisme viert weer hoogtij in dit topic
Als we de Marokkanen maar kunnen demoniseren, nietwaar?
Heeft men geen argumenten dan trekt men de kaart van het racisme. 8)
Die wordt nogal dikwijls getrokken. Kan daaruit iets besloten worden?
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2004, 07:36   #46
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grote schuldige is in mijn ogen de verderfelijke, racistische ideologie van het Vlaams-Blok. Hoe zou je zelf zijn als er een partij als programmapunt jouw verwijdering uit het land opvoert?
tiens, ik dacht dat het VB enkel in Vlaanderen bestond?
Hoe komt dan dat de rest van Europa krèk dezelfde moeilijkheden hebben, met krèk dezelfde bevolkingsgroep?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2004, 07:51   #47
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Grote schuldige is in mijn ogen de verderfelijke, racistische ideologie van het Vlaams-Blok. Hoe zou je zelf zijn als er een partij als programmapunt jouw verwijdering uit het land opvoert?
tiens, ik dacht dat het VB enkel in Vlaanderen bestond?
Hoe komt dan dat de rest van Europa krèk dezelfde moeilijkheden hebben, met krèk dezelfde bevolkingsgroep?
Omdat ze daar hun eigen extreem-rechtse en racistische partijen hebben.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2004, 08:02   #48
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Rapport Van San heeft inderdaad duidelijk aangetoond dat de Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit, of u dat nu leuk vindt of niet. Het is een feit.
Nog afgezien van het feit dat het Rapport Van San in zijn geheel van uiterst bedenkelijk allooi is (cf. de kritiek van Verschueren), gaat het daar alleen over jongerencriminaliteit en niet over criminaliteit in het algemeen.

Citaat:
Ik hoef het niet te weten, want het is niet relevant; evenmin als zijn kleur van ogen of zijn schoenmaat dat zijn. Een misdadiger is een misdadiger, ongeacht zijn origine.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 21 maart 2004, 08:14   #49
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Nog afgezien van het feit dat het Rapport Van San in zijn geheel van uiterst bedenkelijk allooi is (cf. de kritiek van Verschueren), gaat het daar alleen over jongerencriminaliteit en niet over criminaliteit in het algemeen.
Het Rapport Van San gaat over de criminaliteit en niet over jongerencriminaliteit. Eerste fout.

Daarenboven slaat u de bal al mis wanneer u stelt dat het rapport van bedenkelijk allooi is. Van San heeft jaren voordien een gelijkaardige studie gemaakt in opdracht van de Nederlandse overheid. Nooit toen die kritiek gehoord. Alleen zaten de politiek correcten met een vervelende pil in de maag: het rapport wegmoffelen was er niet meer bij (het was uitgelekt), dus probeerde men het te discretiteren.
Oud 21 maart 2004, 08:15   #50
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik hoef het niet te weten, want het is niet relevant; evenmin als zijn kleur van ogen of zijn schoenmaat dat zijn. Een misdadiger is een misdadiger, ongeacht zijn origine.
Misschien hoeft u dat niet te weten, maar dat betekent niet dat het niet relevant is. Naast origine en nationaliteit is het voor de statistiek heel interessant bijvoorbeeld te weten wat de sociale achtergrond van de misdadiger is.
Oud 21 maart 2004, 08:17   #51
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat ze daar hun eigen extreem-rechtse en racistische partijen hebben.
En hiermee draait u natuurlijk oorzaak en gevolg om. Niet de rechtse partijen waren het eerst (op uw loze beschuldiging als zouden ze racistisch zijn, gaan we nu eventjes niet in), maar wel de geweldplegingen van de vreemdelingen.
Oud 21 maart 2004, 08:20   #52
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Ik stel voor dat we in plaats van politici te inviteren naar dit forum eens een docent statistiek uitnodigen, want de onzin die ik hier lees gaat de verbeelding ver voorbij.
Ja?

Statistisch materiaal kan op verschillende manieren opgesteld en benaderd worden. Dus kan men criminaliteitscijfers ook opstellen rond de origine en/of nationaliteit van de misdadiger. Daar is gewoon niets op tegen. Van San heeft het trouwens gedaan. Of is deze dame en haar onderzoeksteam onwetendheid over statistiek misschien?
Oud 21 maart 2004, 08:50   #53
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Rapport Van San gaat over de criminaliteit en niet over jongerencriminaliteit. Eerste fout.
Ik zeg u dat het onderzoek van Van San UITSLUITEND over jeugdcriminaliteit gaat. Ofwel verdraait u bewust de waarheid, ofwel kent u het rapport helemaal niet. Ik gok op het tweede...

Citaat:
Daarenboven slaat u de bal al mis wanneer u stelt dat het rapport van bedenkelijk allooi is. Van San heeft jaren voordien een gelijkaardige studie gemaakt in opdracht van de Nederlandse overheid. Nooit toen die kritiek gehoord. Alleen zaten de politiek correcten met een vervelende pil in de maag: het rapport wegmoffelen was er niet meer bij (het was uitgelekt), dus probeerde men het te discretiteren.
Het gaat over het onderzoek dat ze in België uitvoerde, mijn beste, en dat is van uiterst bedenkelijke kwaliteit. Mevrouw Van San heeft van dat onderzoek een zooitje gemaakt. De regering heeft het dan ook terecht van tafel geveegd.

Citaat:
Oud 21 maart 2004, 08:51   #54
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Misschien hoeft u dat niet te weten, maar dat betekent niet dat het niet relevant is. Naast origine en nationaliteit is het voor de statistiek heel interessant bijvoorbeeld te weten wat de sociale achtergrond van de misdadiger is.
Yep, even relevant als de schoenmaat en de haarkleur bijvoorbeeld.

Citaat:
Oud 21 maart 2004, 09:58   #55
marijke
Burger

marijke's schermafbeelding

Standaard

Er is door de jaren heen, al zoveel doodgezwegen, door de zogezegd politiek correcte partijën; dat het niet anders kan dat nu de beker overloopt, en ze niet alles meer kunnen blijven verzwijgen..
Immers door hun lakse knuffelbeleid, en onder hun beschermende hand;hebben ze bij de marokkanen de indruk gewekt, dat ze méér worden toegelaten, dan een andere modale burger..
Nu het stilaan zo erg wordt, dat zowat iedere belg, wel iemand kent, bij de buren of zijn naaste familie en vrienden, die op de een of andere manier, reeds hinder ondervond van die bevolkingsgroep, en de burgers weigeren om alles blijven te slikken; nu zitten ze natuurlijk met de gebakken peren..
Voor sommigen hier op het forum; het doet de zaak meer kwaad dan goed, om bewezen feiten te blijven negeren..
Maar misschien dat die politiek correcten niet anders willen, dan een onleefbaar België..
Het wordt nochtans door de bevolking al lang gevraagt.. sluit jullie ogen niet langer..
Oud 21 maart 2004, 10:00   #56
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijke
Er is door de jaren heen, al zoveel doodgezwegen, door de zogezegd politiek correcte partijën; dat het niet anders kan dat nu de beker overloopt, en ze niet alles meer kunnen blijven verzwijgen..
Immers door hun lakse knuffelbeleid, en onder hun beschermende hand;hebben ze bij de marokkanen de indruk gewekt, dat ze méér worden toegelaten, dan een andere modale burger..
Nu het stilaan zo erg wordt, dat zowat iedere belg, wel iemand kent, bij de buren of zijn naaste familie en vrienden, die op de een of andere manier, reeds hinder ondervond van die bevolkingsgroep, en de burgers weigeren om alles blijven te slikken; nu zitten ze natuurlijk met de gebakken peren..
Voor sommigen hier op het forum; het doet de zaak meer kwaad dan goed, om bewezen feiten te blijven negeren..
Maar misschien dat die politiek correcten niet anders willen, dan een onleefbaar België..
Het wordt nochtans door de bevolking al lang gevraagt.. sluit jullie ogen niet langer..
Welke "bewezen feiten"?

Citaat:
Oud 21 maart 2004, 10:54   #57
marijke
Burger

Standaard

Goed zo Raf..Welke bewezen feiten ??????
Niet alles komt in de kranten..De feiten waarover ik het heb..zijn misschien kleinschalig..maar het zijn die feiten waar de gewone burger veel mee te maken krijgt..
Wat ikzelf zoal kan opsommen..
1)kleindochters lastiggevallen in het pretpark Wallibi(nu six flags?)door groepje balorige marokkanen, die zowat iedereen daar de stuipen op het lijf joegen..Gelukkig waren mijn dochter en schoonzoon in de omtrek(niet in de krant verschenen..géén klacht neergelegt..
2)een collega van mij zag zijn vrouw beroven voor zijn ogen. Omdat hij, en zijn schoonvader, een eindje achterop liepen, en zijn schoonmoeder, en zijn vrouw een eindje voorop liepen..zag hij hoe de handtas van zijn vrouw werd gestolen..
De marokkaanse dief, die niet in de gaten had, dat ze samen waren liep bij wijze van spreke recht in hun armen..Mijn collega, heeft die man een goed mep verkocht, en de politie erbij gehaald..resultaat ????
Mijn collega is gestraft(hij mocht het recht niet in eigen handen nemen)de marrokaan, liep na een uurtje alweer vrij rond..Is ook nooit in de krant geweest..
3)een Brusselse vriendin, gaat bij haar vlak in de buurt, bij een marokkaanse bakker binnen(normaal doet haar man de boodschappen),die man weigert haar een brood mee te geven..Pas pour les etrangeres..(ni voor vreemdelingen) klinkt het daar lakoniek..(Rasisme ??)
Datzelfde Brusselse echtpaar, durft hun auto niet meer parkeren op straat voor hun deur..waarom? Eén van de marokkaanse drugsdealertjes gebruikt hetzelfde merk auto, om onderaan de chassis zakjes drugs te bevestigen..Nu zijn die mensen natuurlijk bang, om per vergissing zelf een lading drugs onder aan hun auto te krijgen..Naar politie gaan ?? Ho maar..zijde gij zot..om uitgemaakt te worden voor racist, en daarbij ze wonen tussen die marokkanen, ze zouden graag nog een beetje gerust willen slapen..voor de rest géén probleem hoor.Al die zware gevallen zijn mijn buren, maar hun deugnieterijën steken ze in een andere buurt uit..
Datzelfde Brussels echtpaar, gaat geld afhalen aan de bank,mevrouw stapt in de auto.. eerstvolgende rood licht moeten ze stoppen..portier opengerukt.. handtas weg..geld weg..Rijden nu altijd met de portieren op slot, en proberen zo te rijden, dat ze rode lichten zoveel mogelijk vermijden..
Voor wie kiezen die mensen de volgende keer denk je?Ik ben niet verwondert, dat het rechtse front het zo goed doet in Brussel..
4)Ik had vroeger, toen ik ging werken, ook markkaanse collega's..de eerste om het woord racist te gebruiken..(kregen dan ten lange leste ook de makkelijkste jobs)Heb het meegemaakt, een knap jong marokkaans meisje begint bij ons te werken, en na exact 4 maanden was ze delegéé..gedaan met werken..
Wat ergerlijker was..ik, en nog enkele vrouwelijke collega's, werden soms door marokkanen bespuwd..vrouwen hoorden niet op de werkvloer..
5)Mijn schoonzus uit Deurne, kon niet rustig meer naar het park gaan , met haar kleindochtertje.Zette ze kleine in de zandbak, dan had die binnen de kortste keren geen speelgoed meer..Alles afgepakt..door de kleine marokkaantjes, onder het goedkeurend oog van hun mama's, die niet ingrepen..(jong geleerd enz ??)
De kleindochter hebben ze tenslotte van school laten veranderen, en naar Wommelgem laten schoollopen..De kleindochter werd altijd bedreigd,(ik zal u straks eens verkrachten..(marokkaans jongetje --Bomma wat wilt dat zeggen verkrachten ?nichtje..)
Is dat voorlopig genoeg, of zijn dat maar pinuts ?De moeite niet om u kwaad te maken ?
Oud 21 maart 2004, 11:00   #58
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijke
Goed zo Raf..Welke bewezen feiten ??????
Niet alles komt in de kranten..De feiten waarover ik het heb..zijn misschien kleinschalig..maar het zijn die feiten waar de gewone burger veel mee te maken krijgt..
Wat ikzelf zoal kan opsommen..
1)kleindochters lastiggevallen in het pretpark Wallibi(nu six flags?)door groepje balorige marokkanen, die zowat iedereen daar de stuipen op het lijf joegen..Gelukkig waren mijn dochter en schoonzoon in de omtrek(niet in de krant verschenen..géén klacht neergelegt..
2)een collega van mij zag zijn vrouw beroven voor zijn ogen. Omdat hij, en zijn schoonvader, een eindje achterop liepen, en zijn schoonmoeder, en zijn vrouw een eindje voorop liepen..zag hij hoe de handtas van zijn vrouw werd gestolen..
De marokkaanse dief, die niet in de gaten had, dat ze samen waren liep bij wijze van spreke recht in hun armen..Mijn collega, heeft die man een goed mep verkocht, en de politie erbij gehaald..resultaat ????
Mijn collega is gestraft(hij mocht het recht niet in eigen handen nemen)de marrokaan, liep na een uurtje alweer vrij rond..Is ook nooit in de krant geweest..
3)een Brusselse vriendin, gaat bij haar vlak in de buurt, bij een marokkaanse bakker binnen(normaal doet haar man de boodschappen),die man weigert haar een brood mee te geven..Pas pour les etrangeres..(ni voor vreemdelingen) klinkt het daar lakoniek..(Rasisme ??)
Datzelfde Brusselse echtpaar, durft hun auto niet meer parkeren op straat voor hun deur..waarom? Eén van de marokkaanse drugsdealertjes gebruikt hetzelfde merk auto, om onderaan de chassis zakjes drugs te bevestigen..Nu zijn die mensen natuurlijk bang, om per vergissing zelf een lading drugs onder aan hun auto te krijgen..Naar politie gaan ?? Ho maar..zijde gij zot..om uitgemaakt te worden voor racist, en daarbij ze wonen tussen die marokkanen, ze zouden graag nog een beetje gerust willen slapen..voor de rest géén probleem hoor.Al die zware gevallen zijn mijn buren, maar hun deugnieterijën steken ze in een andere buurt uit..
Datzelfde Brussels echtpaar, gaat geld afhalen aan de bank,mevrouw stapt in de auto.. eerstvolgende rood licht moeten ze stoppen..portier opengerukt.. handtas weg..geld weg..Rijden nu altijd met de portieren op slot, en proberen zo te rijden, dat ze rode lichten zoveel mogelijk vermijden..
Voor wie kiezen die mensen de volgende keer denk je?Ik ben niet verwondert, dat het rechtse front het zo goed doet in Brussel..
4)Ik had vroeger, toen ik ging werken, ook markkaanse collega's..de eerste om het woord racist te gebruiken..(kregen dan ten lange leste ook de makkelijkste jobs)Heb het meegemaakt, een knap jong marokkaans meisje begint bij ons te werken, en na exact 4 maanden was ze delegéé..gedaan met werken..
Wat ergerlijker was..ik, en nog enkele vrouwelijke collega's, werden soms door marokkanen bespuwd..vrouwen hoorden niet op de werkvloer..
5)Mijn schoonzus uit Deurne, kon niet rustig meer naar het park gaan , met haar kleindochtertje.Zette ze kleine in de zandbak, dan had die binnen de kortste keren geen speelgoed meer..Alles afgepakt..door de kleine marokkaantjes, onder het goedkeurend oog van hun mama's, die niet ingrepen..(jong geleerd enz ??)
De kleindochter hebben ze tenslotte van school laten veranderen, en naar Wommelgem laten schoollopen..De kleindochter werd altijd bedreigd,(ik zal u straks eens verkrachten..(marokkaans jongetje --Bomma wat wilt dat zeggen verkrachten ?nichtje..)
Is dat voorlopig genoeg, of zijn dat maar pinuts ?De moeite niet om u kwaad te maken ?
Het zijn fait divers. Hoe spijtig deze dingen ook zijn voor de slachtoffers, zijn ze uiteindelijk nog altijd niet meer dan dat: fait divers. Dat zijn dus geen "bewezen feiten" van waaruit je een hele bevolkingsgroep kan of mag stigmatiseren.

Citaat:
Oud 21 maart 2004, 11:14   #59
marijke
Burger

Standaard

deze faits divers, zijn wel toeval door marokkanen gebleegd, en niet door andere bevolkingsgroepen..
Hoe kwam het toch, dat ik op mijn werk een héél toffe turkse collega had, die zelfs vrijë dagen met mij wou ruilen..terwijl een marokkaanse collega ons vrouwen bespuwde ?
Sluit je ogen maar verder voor die faits divers..Het zijn die faits divers, die voor de bevolking de spreekwoordelijke druppel zijn.. en als ze de laatse tijd de krant openslaan, en ze moeten dan nog lezen over groepsverkrachtingen..bomaanslagen..overvallen door marokkanen..wat denk je dan, welke invloed die zogenaamde faits divers daar bovenop nog hebben..Want hetgeen men zelf meemaakt.. weegt altijd het zwaarste..
Herinner je ook nog zo'n fait divers.. niet zo lang geleden, doen marokkaanse jongeren het leven zuur maakten , van jonge meisjes, in de grote openbare zwembaden, zoals de ster(st.Niklaas)
Geloof me vrij.. als kinderen, of kleinkinderen het slachtoffer zijn, dan is het voor de betrokken burgers géén fait divers meer, maar iets dat blijft hhangen in hun geheugen..Zoals dat ook bij mij het geval is..
En wat denk, zal daar het resultaat van zijn ?
Oud 21 maart 2004, 11:23   #60
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat raf tot één van de weinige behoord die nog niks is tegengekomen met migranten.De dag dat het zijn kind is dat in six flags wordt lastiggevallen of zijn vrouw die haar handtas kwijt is, of zijn wagen die gebruikt wordt als drugsdepot,of zijn portier dat wordt opengetrokken ,e a die dag denk ik dat ons migrantenvriendje alles door andere ogen zal zien.Ik kan ook best met men buren opschieten als ik hen maar laat begaan.En dat is wat onze regering tot nu toe heeft gedaan.Laat z toch doen ze hebben het al zo moeilijk.Maar eigen volk dat het daardoor nog moeilijker heeft staat wel in de kou.Marijke heeft gelijk maar ik doe de moeite allang niet meer om mensen die het niet willen zien en horen uitleg te geven over waarom vb .
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be