![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
laat jezelf toch opnemen man - zoek hulp - in plaats van er zelf voor te kiezen om aan de drank te blijven binnekort ben je weer je werk kwijt op die manier trouwens en wie weet beland je dan zelf nog wel op straat
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, wat ben je met die vraag alleen..
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uit de armoede geraken moet je altijd zelf doen, hulp aanvaarden mag
& arm blijven natuurlijk ook.
![]() |
#44 |
|
![]() idd, je zal het voor het grootste deel zelf moeten doen. Natuurlijjk moet je alle hulp aanvaarden om terug bovenop te geraken.
![]() |
#45 |
|
![]() en als je dan uit je put gekropen komt dan kan het ook handig zijn als ze je boven niet staan op te wachten met brandende pek zoals duveltje382 meent te moeten doen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal dit nu eens openbaar maken,ik had een gezwel in de hypofyse,dat gezwel hebben ze kunnen verwijderen samen met een deel van de hypofyse,gevolg is dat heel mijn lichaam ontregeld is(bloedruk,suiker,bevingen enz...) En nu wil ik daar niets meer over horen of ik moet de modjes inlichten over Uw persoonlijke aanvallen ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#49 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Elke dakloze kan zich toch aanmelden bij het ocmw en op die manier stap voor stap zich weer integreren in de maatschappij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
als je geen adres hebt heb je ook geen gemeente en tot welk ocmw moet je je dan wenden ? dacht je nu echt - ben je nu echt zo kortzichtig om te denken dat die mensen voor de lol dakloos zijn ofzo ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Geachte, Dergelijke uitlatingen mag u achterwege laten. Mvg, Diatonos
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door Diatonos : 12 juni 2008 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
als ze niet voor de lol dakloos zijn, dan zou ik verwachten dat zo'n mens meer moeite zou doen om eruit te geraken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
er is idd een wet die ocmw verplicht om ook mensen die zonder adres zijn te helpen maar in de praktijk blijven ze de mensen vaak van het ene ocmw naar het andere sturen je verblijft nu bvb in antwerpen zeg maar en je laatste adres was is boom - hoewel je ambtelijk geschrapt bent en dus geen adres hebt staat dat laatste adres nog op je paspoort - in veel gevallen zal het ocmw van antwerpen je dan doorverwijzen naar het ocmw van boom in het ocmw van boom vragen ze echter dan waar je momenteel effectief verblijft - en als je dan zegt in antwerpen dan sturen ze je weer door naar het ocmw van antwerpen in theorie zijn er dus wetten die maken dat een ocmw je moet helpen ook al ben je zonder adres - maar dat er nog zoveel daklozen op straat leven is dus niet omdat ze zoals jij simplistisch denkt omdat ze geen moeite deden maar omdat die wetgeving in de praktijk niet naar behoren werkt ok er zijn uitzonderingen ook die op straat willen blijven leven - maar dat zijn dus wel uitzonderingen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() het is trouwens ook mijn mening en mijn recht om te vinden en te wensen en uitdrukking te geven aan de wens dat alle armen die hun lotgenoten verraden liefst zo snel mogelijk een echte hersentumor krijgen en er ook liefst zo snel mogelijk aan sterven zodat ze hun lotgenoten niet meer kunnen verraden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() en tot slot ook mijn recht om uitdrukking te geven aan mijn mening dat sommige mensen echt gewoon te dom zijn om aan het poltiek debat zoals hier deel te nemen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Al sturen ze een dakloze van het ene ocmw naar het andere.
Als die eens goe op tafel klopt zal dat spelleke rap gedaan zijn daar ben ik zekers van. Politie erbij en die ocmw werknemers met een ei in de broek en de volgende week staat hij er terug en het zal rap in orde zijn. Ene die van de straat af wilt die gaat erin lukken. Jij kan mij niet wijs maken dat ene die echt moeite doet niet van de straat geraakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees PB en laat mijn prive hier buiten AUB
![]()
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
maar vind je dat dan normaal dat je dat zo moet doen ? en als je ziet wat voor lafbekken sommige armen hier bvb zijn denk je dan echt dat zij dit gaan durven ? rechten zijn rechten he en die moet je gewoon krijgen - ook zonder op tafel te willen of durven of kunnen kloppen
|
![]() |
![]() |