![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Die staat er toch al
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Juist, 0,16 %. Bescheidenheid is een mooie deugd, je gaat wel schrikken als je ze ontdekt. Er op zoek naar gaan zou alvast een mooi begin voor jou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch niet : Anke Van dermeersch
http://www.ankevandermeersch.be/
![]() |
#45 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
maar om te antwoorden: 1) dedecker si "van nature" niet echt diplomatisch te noemen. Maar elke partij is een concurent van de eigen partij. Dat geldt ook voor het VB, die dedecker ziet als concurrent. En LDD is dé concurrent van elke partij, omdat ze nog in haar kinderschoenen staat en aan het groeien is. Wanneer de groei stabiliseert, dan zal ook een "vredevollere relatie" ontstaan tussen het VB, de N-VA en LDD 2) Dat is uit de context gerukt. Hij heeft dat gezegd omdat de media hem in de verdrukking brengen, net zoals ze met het VB doen. De niet erg diplomatische dedecker heft dan die uitspraak gedaan, om te zeggen: "duw me niet aan de kant, ik haal de kiezers terug die op het VB stemmen omdat er geen alternatief was. Deze kiezers zijn wrs niet zo rechts en conservatief als het VB, maar zijn wel rechtser dan vld, cd&v en nva. Daarom is LDD noodzakelijk en moeten we niet in een cordon belanden." geef toe, "ik rook het VB uit" is veel korter hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar laat ons zeggen dat we onderhand de prioriteiten van LDD wel kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En hier nogmaals een bewijs dat een Forza Flandria wel degelijk deze zinloze discussies had kunnen vermijden... Citaat:
En hou alstublieft op met die onzin 'de media verdrukt Dedecker', ik heb die man zijn kop het laatste jaar al meer op de beeldbuis gezien dan die van Dewinter, Annemans, Valkeniers of Vanhecke samen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ik vind wel dat LDD moet opletten met het blijven 'aannemen' van dikwijls derderangsfiguren en opportunisten die toegestroomd komen.
Ik begijp zowiezo niet hoe een VB-er ineens liberaal kan worden, ineens ethisch progressief denkt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik heb niets tegen VB'ers. Misschien heb ik me verkeerd uitgedrukt. Het is gewoon het feit dat jullie met veel meer zijn dan LDD'ers, zodat de kans bestaat dat ik in de verdrukking kom omdat ik op elk woord gepakt wordt. uw reacties zijn meestal zeer constructief. Maar sommige van onze forumgenoten (ik noem geen namen) zijn wel goed in het afbreken van alles wat je zegt. Daarom dat ik die zin gebruikte als waarschuwing tegen deze trollen. Vanaf als het hier uit de hand loopt ben ik weg uit dit topic.
Citaat:
verkiezingen van 2009 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu de laatste tijd heeft de media idd dedecker meer onder de aandacht gebracht. Ik vind het ook laag van de media dat ze het VB zo weinig aan het woord laten. |
||||
![]() |
![]() |