![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zullen onze kortzichtige politiekertjes NIET doen wegens te eenvoudig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Het blijkt nu dat die inflatie de staat 1 miljard euro opbrengt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de link die je erbij geeft, en die ons in staat stelt je bewering te verifiëren ... vb. of er rekening mee gehouden is dat de staat ook meer moet uitgeven voor de verlichting van de wegen, de nafte van de auto's van 't leger en de polies, voor de verwarming/airko van de ministeries (of moet deze ambtenaar maar in de kou/hitte zitten misschien?). Hoe dikwijls moeten we dat nu nog zeggen: link plaatsen, en liefst een deftige, niet ééntje naar een propagandakursus van de vroegere amada.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is waar. Maar het volgende is nog meer waar: veel te goed is half zot. (Vlaams spreekwoord) en zo zie je maar dat dat geen prietpraat is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het milieu aspect en de verkeerscongestie zijn een andere zaak en daar zie ik wel argumenten om bedrijfswagens minder interessant te maken.* Maar het hebben ervan gaan benadelen in de index is niet de correcte manier. Het holt enkel de betekenis van de index uit en creëert weer een papiermolen zonder weerga en met erg twijfelachtige toegevoegde waarde. ** * maar dan binnen het kader van een veel bredere discussie waarbij ook de rol van het vrachtverkeer over de weg niet uit de weg wordt gegaan. Persoonlijk kan ik er niet bij dat deze sector door verminderde dieselprijzen tov een privé-persoon gesubsidieerd wordt. ** if anything moeten we naar een drastische vereenvoudiging van 'het systeem'. Nog eens wat extra onderscheiden gaan invoeren zal de nu al bedroevende efficiëntie er niet op verbeteren. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 22 juni 2008 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sarkozy wil in de EU een gelijk aczijnstarief in ALLE landen ! Hij wil ook de btw op brandstoffen harmoniseren, omlaag ! Zo'n man moeten we hebben ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En gij gelooft dat Sarkozy er is voor de gewone man ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben algemeen voor een reductie in belastingen / overheidsbeslag op de economie. Mbt brandstofprijzen ben ik wel niet zo zeker of een verminderen van de lasten erop een goede zaak is op langere termijn. I.e. ik denk dat het - ongeacht hoeveel olie er precies nog is - onwenselijk is dat we zo afhankelijk blijven van een aantal landen met toch een hoogst dubieuze agenda. Mbt 'harmoniseren' van belastingen/accijnzen. Daar ben ik absoluut tegen, het uiteindelijke resultaat zal hogere belastingen zijn, zeker geen lagere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik NIET gezegd !
Wat zou er verkeerd aan zijn om de BTW in de EU te harmoniseren ? Wilt u dat eens uitleggen ? Eén vb: In dit apeland betaal je op een restaurantmaaltijd 21 % btw In Frankrijk betaal je voor diezelfde maaltijd 19 % btw. Waarom moeten wij méér betalen ? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het hen echt om verlagen van de lasten te gaan dan kan men dit doen door een maximum op te leggen, stel uzelf eens de vraag waarom ze dat dan niet voorstellen...; Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 2 juli 2008 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sarkozy wil (een beetje) tegemoetkomen aan de landbouwers, truckers en vissers: Daarom wil hij de btw harmoniseren, omlaag ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of vindt U het normaal dat belgisch bronwater duurder is in eigen land dan in de ons omringende buurlanden... Nu hebben we een europa met zevenhonderdvijftig verschillende snelheden... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Omdat jij ervan uitgaat...". Op "financiën" hebben ze mij nooit gevraagd waar ik van uitga... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet u , tussen () dat wij in heel wat gevallen milieutaks betalen OP de btw ??? Schandalig noem ik dat ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat wel over dure brandstoffen en niet over relatief goedkoop water ! Hopelijk slaagt Sarkozy in z'n opzet. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |