![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shit seg.
Daar last van hebben, da's echt wel een teken dat ge oud aan't worden bent eh? Alhoewel; in't begin van't jaar heb ik er ook wel eens last van en zo wordt het al snel heel het jaar 'de tijd van het jaar' natuurlijk. Nee, 't moet iets anders zijn.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Auw, die moet aankomen bij BigF.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lap, ik zal de trigger zijn zeker?
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() was niet zo bedoeld hé, BigF!
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens; dit is een leuk concept voor nieuwe draden.
Geef 'em een titel en post 2 compleet verschillende openingsposts die passen bij die titel. De ene in gewone letters, de andere in kleintjes zoals hier. Grote voordeel is dat je plaats bespaart, 2 topic is 1, zo kunnen er dubbel zoveel draden op de eerste pagina! En als je 1 topic gelezen hebt heb je er ineens 2 gelezen! Meer draden en veel sneller lezen! ![]() Bovendien kunnen er interessante links gelegd worden tussen de 2 uiteenlopende onderwerpen (al is dat in deze draad nog niet echt gebeurd maar wat niet is kan nog komen). Ik geef toe; dat is nu niet direct het spannendste voordeel maar het telt. Ik ben alvast voor! Iedere draad die gestart wordt moet de keuze bieden aan 2 onderwerpen. P.s. Dit verdient een eigenlijk een nieuw draadje!
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Neen, ik weet het niet. In de winter en als ik moet studeren zit ik sneller achter mijn pc dan in de lente/zomer en als ik op vakantie ben, kom ik ook niet op het forum (niet achter een computer normaal gezien). Ik vind dat trouwens een goed voorstel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwah, dat weet ik wel hoor.
Daar is toch niet aan te ontsnappen. Ik probeer alleen de symptomen voor te blijven.
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of net een laatste opflakkering voor het licht weer uit gaat, dat kan ook.
![]()
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volk over de vloer gehad.
Tijdschema overhoop. Niet motorzagen vandaag. Gras afdoen. Dat vat het in't kort wat samen.
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() De stelling van Brutus is hier vantoepassing: Als er hier een vraag werd gesteld, dan snap ik ze niet.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() had ik niet verwacht van jou...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf verrassen eh?