Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2008, 12:42   #41
Haram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
blabalabla.

Op basis van 1 feit trek jij je conclusies. mooi.
Het is telkens weer maar 1 feit, maar leg al die feiten eens netjes gerangschikt naast en onder elkaar en een voor iedereen die meer dan één werkende hersencel heeft begrijpelijk patroon zal zichtbaar worden.

Je moet wel de durf en de wil hebben om dat te doen natuurlijk.
Haram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2008, 12:51   #42
Rechtvaardigheid Nu!
Partijlid

Standaard

Citaat:
blabalabla.

Op basis van 1 feit trek jij je conclusies. mooi.
Als je een naar het nieuws kijkt en de kranten leest dan wordt je haast dagelijks geconfronteerd met de 'voordelen' van de multiculturele samenleving. Maar bon, sommigen zullen de waarheid niet onder ogen willen zien totdat ze zelf blind gestampt worden, neergestoken worden op één van de drukste plaatsen in België, doodgetrapt worden op een volle bus, verkracht worden op een openbare plaats en ga zo maar door ...

Leef maar verder in je poco wereld totdat de realiteit je in je gezicht spuugt (of je zwangere vrouw in haar buik stampt, of je grootmoeder met geweld berooft, of ...)
Rechtvaardigheid Nu! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2008, 19:57   #43
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Nu! Bekijk bericht
Als je een naar het nieuws kijkt en de kranten leest dan wordt je haast dagelijks geconfronteerd met de 'voordelen' van de multiculturele samenleving. Maar bon, sommigen zullen de waarheid niet onder ogen willen zien totdat ze zelf blind gestampt worden, neergestoken worden op één van de drukste plaatsen in België, doodgetrapt worden op een volle bus, verkracht worden op een openbare plaats en ga zo maar door ...

Leef maar verder in je poco wereld totdat de realiteit je in je gezicht spuugt (of je zwangere vrouw in haar buik stampt, of je grootmoeder met geweld berooft, of ...)

De zwarten van nu zijn blind. Ook hun nakomelingen zullen de prijs betalen.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 20:16   #44
DiedS
Vreemdeling

Standaard

Doe gewoon allemaal jullie ogen open en zie het in dat de maatschappij één grote wanorde is ...

Ik had niks tegen vreemdelingen , de islam of andere culturen

maar het is nu zo ver gekomen dat ze hun gezeik willen opdringen aan ons ..

Ok vele immigranten hebben hier goed gewerkt geleverd maar hun nakomelingen hebben meer stuk gemaakt dan dat ze ooit nog goed kunnen maken.

Criminaliteit ? ik hoef geen cijfers te zien om te weten dat het alleen maar erger word dankzij de vreemdelingen..

Veel te dure huizen ? Jah anders geven we een huis aan elke vreemdeling die geen zin heeft om te werken ..

Maar ook zelf de goede vreemdeling verneukt de economie op zijn manier ..
omdat hij er helemaal geen probleem mee heeft tegen een lage prijs te werken .

Heel vriendelijk van hem maar we komen er uiteindelijk niet echt verder mee of wel?

Dan ook nog het veiligheidsgevoel in de steden ..

Noem me een mietje maar ik wandel in geen enkele stad na 10u..

Er moet gewoon wat gaan gebeuren en nee ik weet niet wat .. het is ook niet mijn schuld dat alles zo fout is gelopen dus ..
DiedS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 20:20   #45
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DiedS Bekijk bericht
Doe gewoon allemaal jullie ogen open en zie het in dat de maatschappij één grote wanorde is ...

Ok vele immigranten hebben hier goed gewerkt geleverd maar hun nakomelingen hebben meer stuk gemaakt dan dat ze ooit nog goed kunnen maken.

Criminaliteit ? ik hoef geen cijfers te zien om te weten dat het alleen maar erger word dankzij de vreemdelingen..

Veel te dure huizen ? Jah anders geven we een huis aan elke vreemdeling die geen zin heeft om te werken ..

Heel vriendelijk van hem maar we komen er uiteindelijk niet echt verder mee of wel?

Er moet gewoon wat gaan gebeuren en nee ik weet niet wat .. het is ook niet mijn schuld dat alles zo fout is gelopen dus ..
De waarheid moet je zeggen ! Welkom !
Oud 25 juni 2008, 20:29   #46
filosofe
Vreemdeling

Standaard

ik ben akkoord met het feit dat belgië onveilig is en ik vind dat de staat niet veel strenge maatregelen neemt en dat er niet veel erover word gepraat mensen voelen die onveiligheid zien alleen wat er op tv maar de achterkant kennen ze niet en daardoor kan de media ons misleiden tot een fout richting en zeker zijn we nooit en daarom moeten mensen kritisch blijven en niet een etikket op een groep of op iemand zetten ( mijn mening)
filosofe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 20:34   #47
DiedS
Vreemdeling

Standaard

Mja de spanning tussen allochtonen en autochtonen is de snijden als je het mij vraagt.

Op straat mag je alleen nog naar de grond kijken .. stel je voor dat een vreemdeling je ogen kruist .. OW !

Ik weet niet of het in de islam staat geschreven of ze het zelf uitgevonden hebben maar het lijkt inmiddels wel één van onze wetten ?
DiedS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 20:37   #48
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Nu! Bekijk bericht
Ik heb ooit eens een boek gelezen van een Engelse vrouw die rond de wereld wandelde (ze werd begeleid door een man in een camper). In haar boek schreef ze dat ze dat ze nergens in Afrika veel problemen had behalve op twee plaatsen: Congo (toen nog Zaïre) en Marokko. In Congo werden er op een bepaald moment stenen naar haar geworpen omdat de mensen dachten dat ze een tovenares was: ze had immers lange blonde haren. In Marokko werd ze vaak vanop afstand verwelkomd met de 'Marokkaanse Groet'. Een Marokkaanse man die zijn geslacht bovenhaalde en begon te masturberen. Op dat moment was ze zeer blij dat ze mannelijke begeleiding had in haar recordpoging. Het is nu éénmaal zo dat een vrouw die ongesluierd (en in een korte rok) rondstapt wel een hoer moet zijn volgens vele Marokkanen. Of misschien beter volgens vele moslims.

En dat is meteen het antwoord op uw vraag: de verdringing van seks in de Islamitische cultuur en de lage positie van de vrouw zorgen er voor dat seksuele misdaden waarschijnlijk een groter probleem vormen bij moslims dan bij ons.
Man,
Ik ben met mijn blonde, kortgerokte en ongesluierde vrouw in Egypte, Marokko, Palestina, Tunesië, Turkije geweest, niet in groep, gewoon individueel en meest buiten de toeristische centra, bijna nooit in sterrenhotels: niets in die zin meegemaakt, op geen enkele reis. Evenmin mensen tegengekomen die problemen hadden.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 22:10   #49
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Man,
Ik ben met mijn blonde, kortgerokte en ongesluierde vrouw in Egypte, Marokko, Palestina, Tunesië, Turkije geweest, niet in groep, gewoon individueel en meest buiten de toeristische centra, bijna nooit in sterrenhotels: niets in die zin meegemaakt, op geen enkele reis. Evenmin mensen tegengekomen die problemen hadden.
Misschien vonden ze uw vrouw niet knap genoeg om er in het openbaar voor te beginnen masturberen.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 09:08   #50
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Misschien vonden ze uw vrouw niet knap genoeg om er in het openbaar voor te beginnen masturberen.

Oud 26 juni 2008, 09:16   #51
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Man,
U kennende, wou U dat niet zien. Met als argument, zulke individuen kan men overal ontmoeten.
Oud 26 juni 2008, 09:21   #52
filosofe
Vreemdeling

Standaard

Dit zijn alleen maar vooroordelen over een cultuur dat jullie niet kennen ik vind gewoon dat jullie juist juiste geinformeerd moeten worden en nadien kunnen jullie iets concreet zeggen en niet altijd iedereen in de zelfde zak steken elke mens is uniek heeft zijn eigen persoonlijkheid en ik vind gewoon dat er te veel vooroordelen zijn zonder concreet agrumenten.
filosofe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 09:38   #53
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosofe Bekijk bericht
Dit zijn alleen maar vooroordelen over een cultuur dat jullie niet kennen ik vind gewoon dat jullie juist juiste geinformeerd moeten worden en nadien kunnen jullie iets concreet zeggen en niet altijd iedereen in de zelfde zak steken elke mens is uniek heeft zijn eigen persoonlijkheid en ik vind gewoon dat er te veel vooroordelen zijn zonder concreet agrumenten.
Wat hebben we hier, het dochtertje van Filosoof ? Ik heb me al geinformeerd, sommige elementen kunnen goed zijn maar ik ken er genoeg van om te hopen dat we nooit de Koran hier gaan toepassen.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 09:39   #54
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

De vooroordelen komen van de islammietjes mijn beste. Als je al niet meer kunt gaan zwemmen als vrouw of gewoon op straat lopen.
Oud 26 juni 2008, 09:40   #55
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
de Koran zegt duidelijk dat ongelovigen vuil zijn (9-28). Dat bevestigt Ayaan Hirsi Ali ook in haar boek "Mijn Vrijheid". In de islam zijn er 10 dingen die onzuiver zijn: urine, sperma, uitwerpselen, lijken, bloed, honden, varkens, zweet van dieren die onzuivere dingen hebben gegeten, alcohol en ongelovigen. Christenen worden constant als varkens bestempeld en men mag ze niet bevrienden (3-28). Daarom moet er terreur in hun harten gezaaid worden (8-12).

Vooroordelen???
Oud 26 juni 2008, 13:20   #56
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Zelf bedacht deze slogans ?

niet veralgemenen.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 13:25   #57
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Mja de spanning tussen allochtonen en autochtonen is de snijden als je het mij vraagt.

Op straat mag je alleen nog naar de grond kijken .. stel je voor dat een vreemdeling je ogen kruist .. OW !

Ik weet niet of het in de islam staat geschreven of ze het zelf uitgevonden hebben maar het lijkt inmiddels wel één van onze wetten ?
Je weet precies niet veel, he.
Wat je wel veel van weet zijn veralgemeningen en vooroordelen.

Zoek eens wat objectieve informatiebronnen, die de zaken niet overdrijven of alles op een hoop gooien.
Er zijn inderdaad zaken die verkeerd lopen, maar we mogen niet aan paniekvoetbal doen, anders creëer je voor je eigen alleen een zogenaamde kwade wereld, die niet zo is. We mogen niet minimaliseren, maar ook niet overdrijven.

Ik garandeer je dat je vanzelf zal zien dat het best mogelijk is om na 10 uur buiten te komen en dat je een 'allochtoon' best in de ogen kan kijken.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 13:35   #58
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
U kennende, wou U dat niet zien. Met als argument, zulke individuen kan men overal ontmoeten.
Loze beweringen over lastig gevallen zijn door 'allochtonen' zijn in een aantal gevallen indirecte, verwrongen pogingen van onzekere vrouwen om te communiceren dat ze nog aantrekkelijk zijn. Eens ze aandacht krijgen die ze nodig hebben, verdwijnen die klachten meestal vanzelf.
Linda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 13:57   #59
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda Bekijk bericht
Loze beweringen over lastig gevallen zijn door 'allochtonen' zijn in een aantal gevallen indirecte, verwrongen pogingen van onzekere vrouwen om te communiceren dat ze nog aantrekkelijk zijn. Eens ze aandacht krijgen die ze nodig hebben, verdwijnen die klachten meestal vanzelf.
Yep, zoals deze hier
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 13:58   #60
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je weet precies niet veel, he.
Wat je wel veel van weet zijn veralgemeningen en vooroordelen.

Zoek eens wat objectieve informatiebronnen, die de zaken niet overdrijven of alles op een hoop gooien.
Er zijn inderdaad zaken die verkeerd lopen, maar we mogen niet aan paniekvoetbal doen, anders creëer je voor je eigen alleen een zogenaamde kwade wereld, die niet zo is. We mogen niet minimaliseren, maar ook niet overdrijven.

Ik garandeer je dat je vanzelf zal zien dat het best mogelijk is om na 10 uur buiten te komen en dat je een 'allochtoon' best in de ogen kan kijken.
Omdat je er zelf eentje bent?
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be