Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2008, 18:29   #41
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Als er goed nieuws is, mag het ook gezegd worden. Nu te lezen op HLN: 2 jeugdbendes gaan mekaar te lijf in Brusselse Metro. Dat is pas positief, mekander afmaken. Enige ontgoocheling is wel dat de politie nog tussenkomt ipv hen te laten doen. Zolang ze mekaar bezighouden, laten ze de normale mens met rust.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2008, 19:49   #42
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Zonet in Ter Zake toch wel blanke jeugdbendes gezien zeker, toevallig in achtergestelde buurten met hoge werkloosheid en weinig toekomstperspectief voor de jongeren, hmz...
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2008, 20:02   #43
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Zonet in Ter Zake toch wel blanke jeugdbendes gezien zeker, toevallig in achtergestelde buurten met hoge werkloosheid en weinig toekomstperspectief voor de jongeren, hmz...
ze zijn die speciaal gaan zoeken zeker?

Op VRT zijn ze beetje achter soms.

Ik hoorde net (was bezig aan de foon) een kwis vraagje stellen op één:

"welk scheldwoord hebben Nederlanders voor Marokkanen"?
Antwoord: "kutmarokkanen"

tiens, en ik maar denken dat ze daarmee enkel criminele hangjongeren bedoelden.

volgende week:
"Hoe noemen Nederlanders voetballiefhebbers"?
Antwoord: "hooligans";

ik leer snel bij hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 juni 2008 om 20:04.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2008, 21:36   #44
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Had ie juist geantwoord ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 09:36   #45
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ze zijn die speciaal gaan zoeken zeker?

Op VRT zijn ze beetje achter soms.

volgende week:
"Hoe noemen Nederlanders voetballiefhebbers"?
Antwoord: "hooligans";

ik leer snel bij hé.
Binnenkort op een kwis hoe noemen pocos andersdenkende : racisten. Correct geantwoord
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 10:14   #46
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Had ie juist geantwoord ?
nee, maar aan zijn gezicht kon je zien dat de mens niet DURFDE te antwoorden. Hij "moest het antwoord schuldig blijven".

Standaard antwoord had dus kunnen zijn: "makaken" maar dat mogen we hier niet zeggen. Is trouwens in Nederland ook niet gangbaar.

Maar "kutmarokkanen" is ook geen standaardwoord voor marokkanen tout court, enkel voor de criminele hangjongeren.

Waarschijnlijk had hij het youtube filmpje gezien waarbij de vraag was "hoe noemen we "onaangepast", beginnend met "A"

toen zei de kandidaat 'allochtoon' wat haar prompt een plaats op youtube opleverde.

ik weet zelfs het juiste antwoord niet de uitdrukking van de mevrouw ondervrager was al voldoende:

http://www.youtube.com/watch?v=wzByCaEQUCU

zou "the correct answer" eventueel a-SOCIAAL kunnen zijn? allez toch! Iedereen wéét toch dat allochtonen de méést sociale personen ter wereld zijn. dom kipje!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 juli 2008 om 10:20.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 12:09   #47
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

De "voordelen" van de multicul...
Mijn neefje, 18 en een vriend worden sedert weken door een Marokkaan en zijn aanhang gesteamed. Onder dwang heeft hij voor die gasten een bivakmuts en alarmpistool in het Brusselse moeten ophalen. Nu moest hij een BMW stelen wat hij gelukkig niet heeft gedaan, maar het op een lopen gezet zonder iemand te verwittigen. Hij durfde zelfs niet meer naar huis te gaan of zelfs maar iemand te contacteren. Hij is samen met de vriend twee dagen ondergedoken, met alle gevolgen en ongerustheid van de ganse familie van dien. Blijkbaar is de hoofdsteamer geen onbekende bij het gerecht en is hij al op meerdere scholen buitengesmeten voor gelijkaardige feiten. Ondertussen durft de ma van de vriend haast niet meer gaan slapen (woont alleen met de zoon) en ten huize neefje zijn ze er ook niet gerust in. Volgens de politie is het best mogelijk dat ze, de bende marokkanen, een van de twee of beiden thuis komen zoeken om ze een lesje te leren.....
En wat nu multi-KUL-liefhebbers? Verdraagzaam zijn zoals gewoonlijk?
Oud 2 juli 2008, 15:15   #48
Rechtvaardigheid Nu!
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Mijn neefje, 18 en een vriend worden sedert weken door een Marokkaan en zijn aanhang gesteamed. Onder dwang heeft hij voor die gasten een bivakmuts en alarmpistool in het Brusselse moeten ophalen. Nu moest hij een BMW stelen wat hij gelukkig niet heeft gedaan, maar het op een lopen gezet zonder iemand te verwittigen. Hij durfde zelfs niet meer naar huis te gaan of zelfs maar iemand te contacteren. Hij is samen met de vriend twee dagen ondergedoken, met alle gevolgen en ongerustheid van de ganse familie van dien. Blijkbaar is de hoofdsteamer geen onbekende bij het gerecht en is hij al op meerdere scholen buitengesmeten voor gelijkaardige feiten. Ondertussen durft de ma van de vriend haast niet meer gaan slapen (woont alleen met de zoon) en ten huize neefje zijn ze er ook niet gerust in. Volgens de politie is het best mogelijk dat ze, de bende marokkanen, een van de twee of beiden thuis komen zoeken om ze een lesje te leren.....
De multikullers zullen de verantwoordelijkheid bij uw neef leggen. Hij heeft toch een vrije wil? Waar zijn de bewijzen dat hij gedwongen werd? Is het niet racistisch om het crimineel gedraf van uw neef af te wentelen op een gediscrimineerde bevolkingsgroep ... enz.

Wanneer dat niet lukt kunnen ze nog altijd zeggen dat u alles verzonnen hebt uit racistische motieven. Eventueel met dreigen om dit racisme aan te geven bij de 'juiste' instanties.

Verwacht geen redelijkheid van de poco's.
Rechtvaardigheid Nu! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2008, 15:19   #49
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit gebeurt regelmatig. De politie geeft regelmatig het advies (heb het meegamaakt) om geen klacht neer te leggen. Immers de tegenpartij mag onmiddelijk weten wie hem beschuldigt heeft en meestal komen die marokkanen wraak nemen. Dus maak het niet erger en zwijg. beste is zelfs verhuizen. Maar ja naar waar? De meesten werkmensen hebben niet veel keuzes. Het is de harde realiteit. De pocos de zwarten van nu moeten het licht zien.

Laatst gewijzigd door shaddy : 2 juli 2008 om 15:20.
Oud 2 juli 2008, 15:23   #50
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Nu! Bekijk bericht
De multikullers zullen de verantwoordelijkheid bij uw neef leggen. Hij heeft toch een vrije wil? Waar zijn de bewijzen dat hij gedwongen werd? Is het niet racistisch om het crimineel gedraf van uw neef af te wentelen op een gediscrimineerde bevolkingsgroep ... enz.

Wanneer dat niet lukt kunnen ze nog altijd zeggen dat u alles verzonnen hebt uit racistische motieven. Eventueel met dreigen om dit racisme aan te geven bij de 'juiste' instanties.

Verwacht geen redelijkheid van de poco's.
Dat is het nu net die gasten wonen op den buiten. Die hun kinderen gaan naar "veilige" scholen. Dat kind heeft gen keuze - ze dreigen en mishandelen totdat ze zelfs zelfmoord willen plegen. Uiteindelijk verhuizen de slachtoffers op goedbedoelde adviezen van de politie. die weten dat ze machteloos staan. Nu ja het zijn jongens erger is het voor de meisjes die worden ontmaagd op openbare toiletten op 13jarige leeftijd. Anders worden ze verstoten de hoofddoeken mafia stookt dit nog op. De pocos zijn de zwarten de grootste rotzakken van ons land. Hopelijk zullen ze de weerslag van hun haat ooit daadwerkelijk mogen voelen.
Oud 2 juli 2008, 15:29   #51
Rechtvaardigheid Nu!
Partijlid

Standaard

Misschien moet de slachtoffers van dergelijk 'jongeren' - geweld zich gaan organiseren? Vanzelfsprekend niet hier op het forum.
Oud 3 juli 2008, 12:08   #52
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien moet de slachtoffers van dergelijk 'jongeren' - geweld zich gaan organiseren? Vanzelfsprekend niet hier op het forum.
Er zijn er nog steeds veel te veel van "onze soort" die voor dit uitschot opkomen. Op school wisten ze van die marokkaan zijn verleden maar quote van de directeur : "iedereen moet een nieuwe kans krijgen" terwijl het uitschot in kwestie blijkbaar op meerdere scholen is buitengesmeten. Het advies van politie naar mijn neefje en zijn ouders is : verander maar van school en probeer uit de buurt te blijven, voorlopig houden we een oogje in het zeil maar zodra dit zal verwateren slaan ze toe. De alleenstaande moeder van de vriend durft bijna niet meer te gaan slapen....
Zot land, het worden hoe langer hoe droeverige tijden, we worden zonder twijfel de Vlaamse Aboriginal of indiaan. Misschien moet ik neefje bij ons laten wonen en 's nachts om beurt de wacht houden met de Glock in de hand....

Laatst gewijzigd door lantjes : 3 juli 2008 om 12:09.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 13:28   #53
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn er nog steeds veel te veel van "onze soort" die voor dit uitschot opkomen. Op school wisten ze van die marokkaan zijn verleden maar quote van de directeur : "iedereen moet een nieuwe kans krijgen" terwijl het uitschot in kwestie blijkbaar op meerdere scholen is buitengesmeten. Het advies van politie naar mijn neefje en zijn ouders is : verander maar van school en probeer uit de buurt te blijven, voorlopig houden we een oogje in het zeil maar zodra dit zal verwateren slaan ze toe. De alleenstaande moeder van de vriend durft bijna niet meer te gaan slapen....
Zot land, het worden hoe langer hoe droeverige tijden, we worden zonder twijfel de Vlaamse Aboriginal of indiaan. Misschien moet ik neefje bij ons laten wonen en 's nachts om beurt de wacht houden met de Glock in de hand....
Het zijn die zwarten die onze toekomst kapot maken. Vanzelfsprekend durven ze zich hier niet vertonen.
Oud 3 juli 2008, 20:41   #54
Rechtvaardigheid Nu!
Partijlid

Standaard

Citaat:
Spijtig genoeg heeft men wapenbezit voor de gewone burger moeilijk gemaakt. Criminelen daarentegen hebben sowieso altijd toegang tot wapens.
Oud 3 juli 2008, 20:44   #55
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Spijtig genoeg heeft men wapenbezit voor de gewone burger moeilijk gemaakt. Criminelen daarentegen hebben sowieso altijd toegang tot wapens.
Ook al een 'realisatie' van links.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 20:54   #56
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Ook al een 'realisatie' van links.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de teletekst:
153 tt-EEN 153 do 03 jul 20:53:05
Brussel ***************************

WILDE SCHUTTER VUURT OP WERFARBEIDERS
In Neder-Over-Heembeek heeft de politie
een man ingerekend die donderdagmiddag
vanuit zijn woning werfarbeiders onder
vuur had genomen.

De man ergerde zich aan het lawaai van
de werkzaamheden. Hij nam een geweer en
loste enkele schoten, waarna hij zich
in zijn woning verschanste.

De politie omsingelde het huis en een
speciale interventie-eenheid van de
federale politie kon de man
overmeesteren. Er raakte niemand
gewond.
Het tweede "incidentje" in die stijl op enkele dagen
dergelijke mensen liggen aan de basis van de verstrenging van de wapenwet

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 juli 2008 om 20:56.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 21:00   #57
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Het tweede "incidentje" in die stijl op enkele dagen
dergelijke mensen liggen aan de basis van de verstrenging van de wapenwet
Dat belet niet dat die van de verrijkende soort, die raak mikken, lustig kunnen verder schieten. Zoals de Marrokaanse schutters die K. Van Nieuwenhuysen vermoordden, of Belirasj die er eens stuk of 8 doodde. Maar dat zijn natuurlijk maar fait-diverstjes.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 22:28   #58
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik ben tegen wapens. Maar ook messen dat door de moslimjongeren worden gebruikt. Natuurlijk de vraag is steeds indien de tegenstanders zich bewapenen blijven we pacisfist of bewapenen we ons ook? Ik volg nog steeds ghandi en zal me pas bewapenen als mijn kinderen in gevaar zijn. Laten we voorlopig strijden door de realiteit te vertellen aan heel veel burgers. Dat ze geen racisten zijn als ze niet akkoord zijn met de linkse regering. Dat ze geen racisten zijn als ze de constante pesterijen van de moslims beu zijn. Dat ze stemmen op de volksvertegenwoordigers die paal en perk zullen stellen aan deze haatreligie. Door de politiek een duidelijk signaal te geven moeten de pocos wel veranderen.
Oud 3 juli 2008, 23:50   #59
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Dat belet niet dat die van de verrijkende soort, die raak mikken, lustig kunnen verder schieten. Zoals de Marrokaanse schutters die K. Van Nieuwenhuysen vermoordden, of Belirasj die er eens stuk of 8 doodde. Maar dat zijn natuurlijk maar fait-diverstjes.
Hans van Themssche al vergeten? Wim Felix ook ?
Oud 3 juli 2008, 23:57   #60
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Ik ben tegen wapens. Maar ook messen dat door de moslimjongeren worden gebruikt. Natuurlijk de vraag is steeds indien de tegenstanders zich bewapenen blijven we pacisfist of bewapenen we ons ook? Ik volg nog steeds ghandi en zal me pas bewapenen als mijn kinderen in gevaar zijn. Laten we voorlopig strijden door de realiteit te vertellen aan heel veel burgers. Dat ze geen racisten zijn als ze niet akkoord zijn met de linkse regering. Dat ze geen racisten zijn als ze de constante pesterijen van de moslims beu zijn. Dat ze stemmen op de volksvertegenwoordigers die paal en perk zullen stellen aan deze haatreligie. Door de politiek een duidelijk signaal te geven moeten de pocos wel veranderen.
Georgin werd doodgeslagen door van Walleghem. Welk is de haatreligie van Van Walleghem? Mogen we ons hiertegen bewapenen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be