![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Wat zijn moderne namen? Verwacht nu niet dat ze kun kinderen Kenji of Kiara gaan noemen (smaken verschillen maar je zou maar eens een pakweg 45 jarige bedrijfleider zijn met de naam 'Kenji')
We hadden die discussie eens en toen ik zei dat ik Yassin en Elyas wel mooie Arabische namen vond bleken die hopeloos ouderwets te zijn. Ik ga de namen van mijn man en schoonzussen hier niet te grabbel gooien maar die hebben mooie namen die wij totaal niet als Arabisch zouden herkennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() De multikullers snappen gewoon niet dat de Islam nièt multicultureel is. Islam is monocultureel. Islam past zich niet aan. Dat is volgens hun verderfelijke leer immers onmogelijk. Het is zelfs zo dat vele moslimsimmigranten zelfs nog radicaler worden.
Poco's komen nu waarschijnlijk af met het argument dat het al voorgevallen is dat kleine groepen van andersdenken getolereerd werden in sommige gevallen. Ze gaan dan echter voorbij aan het feit dat Islam in die gevallen overheersend aanwezig is in de maatschappij en dat andere godsdiensten in die landen wettelijk afgebakende tweederangsburgers waren. Ik kan mij perfect inbeelden dat wanneer Europa verder zou Islamiseren (wat tegen iedere prijs vermeden moet worden) Islam zich ook zo 'tolerant' zou opstellen tegenover andere godsdiensten. In tegenstelling tot de poco's zullen de meeste Europeanen zich niet cultureel opzij laten zetten in hun eigen land. De eerste tekenen van deze culturele opdringerigheid zijn echter al lang duidelijk. Politici moeten zich nu bezighouden met de 'gevoeligheden' van de Islam: men moet debatteren over kopvodden, halal eten, gebedsruimten enz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() je moet niet terug komen ... het is kei tof in een islamland vooral voor de meisjes die mogen daar alles en de hoestsirope bevat heel veel alcohol feesten maten makkers ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat jij een beetje het produkt bent van de verwende opvoeding waarin vergeten wordt dat de situatie zonder oorlog in West-Europa eerder uitzonderlijk is. Dit multiculturele model is tot stand gekomen na bitter lijden, en is gebaseerd op respekt, waarin niemand zijn visie aan de anderen opdringt. Dit is bij mijn weten het enige model dat tot nu toe gewerkt heeft. Maar jouw model heeft meer te maken met opdringen, afpakken, en minachten. En wel in één enkele richting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 3 juli 2008 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar begrijpen de poco's nog steeds niet dat mijn dochters wèl met beschaafde mensen op reis mogen, maar indien de ouders van mohammed hun dochter niet mee wensen te laten gaan, dan vind ik dat mohammed ook niet samen met mijn dochter mag gaan. Wie zijn er nu de apartheidsvoorstanders?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Syrië is in tegenstelling tot wat jij zegt niet een uitsluitend islamland en is zeeeer gastvrij......er is scheiding van kerk en staat, en de christenen, orthodoxen en moslims leven er netjes naast elkaar......... en dat zie je dan ook in het straatbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A) De Aishake en de fatimakes moeten blijkbaar een aparte schoolreis krijgen want volgens hun ouders mogen ze niet met de mohamedjes en de jantjes samen op reis. B)Dan vind ik dat de ouders van de miekes en de treesjes ook mogen stellen dat ze enkel met de jantjes en de pietjes op reis gaan omdat ze evenmin vertrouwen hebben in de mohamedjes en de achmedjes, net zoals de ouders van de fatimakes en de aishakes. C)Blijft dan dt de mohammedjes en de ahmedjes dus ook alleen op reis zullen moeten gaan. Vermits A) nooit als discriiminatie en racisme wordt beschouwd, kan B) evenmin discriminatie of rassiestisch zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om dat financiële motief niet te laten uitkomen (wegens schaamte misschien), speelt men het culturele argument. Waren de schoolreisjes gratis, dan zouden er minder problemen worden gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
neen de meisjes moesten op school blijven. Nu zouden ze ook op schoolreis mogen maar wel een goedkoper alternatief. Dus niet meer gemend. Goed bezig he die integratie ![]() |
|
![]() |
![]() |