Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juli 2008, 20:52   #41
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Een beetje hypocriet. Ikz al eerlijk toegeven dat ik nog nooit het agnse programma van het VB heb gelezen maar gezien de acties van en de acteis tegen het VB die ik gedurende de jaren heb gezien vind ik niet dat het het VB is die de haat zaait, kan je me 3 punten aangeven die racistisch zijn? Van Franstalige partijen is dit niet zo moeilijk (was het niet Reynders die bij de laatste verkiezingen folders versprijde waarin hij een eentalig Frans BE promote bvb?).
Heb je een uur of zes ????????

Als u trouwens zelf al niet in staat bent om in te zien dat vrijwel alles waar die partij voor staat racistisch is , dan heeft dit weinig zin , want alles wat ik aanhaal zult u bestempelen als niet-racistisch. Maar bon omdat u erop staat ......

Alleen al "eigen volk eerst" : wat voor een gek denkt nu zo?! In een democratie zijn alle burgers gelijkwaardig. Die halve garen zeggen dus letterlijk dat ge uw eigen volk moet voortrekken. En dan vraag jij mij wat daar racistisch aan is ?!!

Wanneer iemand een crimineel feit pleegt en die is van allochtone origine moet die volgens het VB terug naar land van herkomst. Maar als de mo uit borgerhout iets verkeerd doet en hij is geboren in Borgerhout dan is zijn land van herkomst dus Belgie!!! Maar neen , de mo die moet naar Marokko zijn straf gaan uitzitten volgens Dewinter en co, een land waar ie misschien niet eens geweest is. Kijk zo werkt het in een democratie . Als persoon A geboren wordt in Antwerpen en persoon B wordt geboren in Antwerpen dan zijn ze gelijkwaardig aan mekaar . Dus als persoon A iets verkeerd doet wordt ie op dezelfde manier gestraft als persoon B . Het VB zegt : neenee , persoon B zijn ma en pa komen uit Marokko dus persoon B moet naar daar den bak in . Dat is racistisch! Dat mag helemaal niet !

Dan die zever over die hoofddoeken . Iemand die een hoofddoek draagt tekent volgens koning van de haat Dewinter voor terugkeer. ????!!!! Nu gaat die onverdraagzame kwast al beginnen bepalen wat een meisje op straat op haren kop draagt omdat die debiel niet kan verdragen dat dat meisje waarde hecht aan haar culturele kledij?! En dat is niet onverdraagzaam?????!!!!!

Moskeëen idem ditto . Belgische burgers hebben recht op hun gebedshuizen en geloofsvrijheid. Gaat die kwast samen met de fans van de onverdraagzaamheid daar gaan bivakeren voor die gebouwen om daar tegen te protesteren. Nu nog straffer! Mag je nu al niet meer uw geloof belijden in dit maffe land!?

Dan is er nog het fameuze : "waalse ratten rolt uw matten " , ahja Walen die kunnen ze ook al niet verdragen !

Wilt ge nog punten van de onverdraagzaamheid van die haatpartij of heb je genoeg . Maar bon , tis al goed ik weet toch het antwoord al . Al hetgeen hierboven staat is NIET ONVERDRAAGZAAM
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 20:57   #42
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moser
Moskeëen idem ditto . Belgische burgers hebben recht op hun gebedshuizen en geloofsvrijheid. Gaat die kwast samen met de fans van de onverdraagzaamheid daar gaan bivakeren voor die gebouwen om daar tegen te protesteren. Nu nog straffer! Mag je nu al niet meer uw geloof belijden in dit maffe land!?
Nee, want linkse fasco's en ander nazi-geteism willen het geld van de kerk (jawel, ook van de islam) afpakken. Ook Uw links-bruine voorbeelden doen er gretig aan mee. Niet verwonderlijk want het zijn linkse fasco's die altijd al de waterdragers van het anti-godsdienstige geweest zijn.

Linksen zijn extreem-onverdraagzaam want ze kennen alleen maar hun eigen grote gelijk, er is geen plaats voor kritiek.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 21:04   #43
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht

Als u trouwens zelf al niet in staat bent om in te zien dat vrijwel alles waar die partij voor staat racistisch is , dan heeft dit weinig zin , want alles wat ik aanhaal zult u bestempelen als niet-racistisch. Maar bon omdat u erop staat ......

Alleen al "eigen volk eerst" : wat voor een gek denkt nu zo?! In een democratie zijn alle burgers gelijkwaardig. Die halve garen zeggen dus letterlijk dat ge uw eigen volk moet voortrekken. En dan vraag jij mij wat daar racistisch aan is ?!!

Wanneer iemand een crimineel feit pleegt en die is van allochtone origine moet die volgens het VB terug naar land van herkomst. Maar als de mo uit borgerhout iets verkeerd doet en hij is geboren in Borgerhout dan is zijn land van herkomst dus Belgie!!! Maar neen , de mo die moet naar Marokko zijn straf gaan uitzitten volgens Dewinter en co, een land waar ie misschien niet eens geweest is. Kijk zo werkt het in een democratie . Als persoon A geboren wordt in Antwerpen en persoon B wordt geboren in Antwerpen dan zijn ze gelijkwaardig aan mekaar . Dus als persoon A iets verkeerd doet wordt ie op dezelfde manier gestraft als persoon B . Het VB zegt : neenee , persoon B zijn ma en pa komen uit Marokko dus persoon B moet naar daar den bak in . Dat is racistisch! Dat mag helemaal niet !

Dan die zever over die hoofddoeken . Iemand die een hoofddoek draagt tekent volgens koning van de haat Dewinter voor terugkeer. ????!!!! Nu gaat die onverdraagzame kwast al beginnen bepalen wat een meisje op straat op haren kop draagt omdat die debiel niet kan verdragen dat dat meisje waarde hecht aan haar culturele kledij?! En dat is niet onverdraagzaam?????!!!!!

Dan is er nog het fameuze : "waalse ratten rolt uw matten " , ahja Walen die kunnen ze ook al niet verdragen !

Wilt ge nog punten van de onverdraagzaamheid van die haatpartij of heb je genoeg . Maar bon , tis al goed ik weet toch het antwoord al . Al hetgeen hierboven staat is NIET ONVERDRAAGZAAM
Ik zal het gestructureerd proberen te beantwoorden. Ik zie eerlijk gezegd geen enkel probleem met eigen volk eerst, we moeten oog hebben voor de problemen van anderen maar als zowel mijn broer als mijn buur honger hebben en ik heb voedsel voor 1 persoon dan zal mijn vroer dit voedsel krijgen.

Ik heb al veel onverdraagzaamheid gezien tegenover het Vlaams-nationalisme, dat het VB racistische uitspraken heeft gedaan besef ik, ik hoop wel dat je eerlijk genoeg bent om toe te geven dat het VB hier geen monopolie op heeft.

Als persoon B hier geboren is dan moet hij inderdaad zijn straf hier uitzitten, als persoon B een immigrant is dan zie ik geen probleem om er een strikje rond te doen en terug te sturen richting afzender.

Dat men zulke uitspraken doet tegen de Walen is natuurlijk niet goed, maar zoals eerder gezegd kan je moeilijk stellen dat ze hier zelf geen hand in gehad hebben.

Of een moskee en hoofddoeken moet kunnen? Ik ben voor de vrijheid van geloof, een moskee ok maar deze moet in verhouding zijn met het aantal geloven aka er mgoen moskees zijn maar ze moeten bereid zijn zich te verplaatsen (ik bedoel dan niet naar de andere kant van het land maar men kan geen moskee verwachten voor 15 moslims). Ik ben eerder tegen de hoofddoek door de oorzaak ervan (het prentje van de loly (de campagne in Egypte was het?) is hier een goede illustratie van.

Mag ik je tot slot verzoeken niet automatisch aan te nemen wat ik denk? Ik hou niet zo van stempels, ik zie mezelf als een realist. Er is geen zwart en geen wit, enkel grijswaardes.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 21:09   #44
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Ik heb niet echt een mening rond het communautaire , ik weet daar niet zoveel over. Maar ik heb pakweg Joelle Milquet of Didier Reynders nog nooit haat zien spuien over bvb zwarte Afrikanen . Gaan we nu een keer vergelijken met de belangertjes ?? "Een blank Europa " dixit FDW hé, moet ik het gaan zoeken op youtube??

Jullie zijn van onverdraagzaamheid een Vlaams kenmerk aan het maken en wanneer iemand (bvb de VN ) u daarop wijst, wat doen ze??? : steken ze de schuld op de Walen !!? Kwestie van te bewijzen dat ze niet onverdraagzaam zijn.
Oud 1 juli 2008, 21:11   #45
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat men zulke uitspraken doet tegen de Walen is natuurlijk niet goed, maar zoals eerder gezegd kan je moeilijk stellen dat ze hier zelf geen hand in gehad hebben.
Dat is dan ook helemaal geen VB-slogan. Die vond zijn oorsprong in de periode van 'Leuven Vlaams' en werd toen door zowat de hele Vlaamse beweging gedragen.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 21:13   #46
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb niet echt een mening rond het communautaire , ik weet daar niet zoveel over. Maar ik heb pakweg Joelle Milquet of Didier Reynders nog nooit haat zien spuien over bvb zwarte Afrikanen . Gaan we nu een keer vergelijken met de belangertjes ?? "Een blank Europa " dixit FDW hé, moet ik het gaan zoeken op youtube??

Jullie zijn van onverdraagzaamheid een Vlaams kenmerk aan het maken en wanneer iemand (bvb de VN ) u daarop wijst, wat doen ze??? : steken ze de schuld op de Walen !!? Kwestie van te bewijzen dat ze niet onverdraagzaam zijn.
Ik heb Mangain etc WEL al regelmatig haat zien spuiten t.a.v Vlaanderen en het Nederlands. Onverdraagzaamheid een Vlaams kenmerk? Laat me niet lachen, Vlaanderen ondervindy de Brussselse en Waalse onverdraagzaamheid al meer dan 180 jaar, gelukkig nu al in mindere mate maar de Brusselaars in de rand zijn het type mensen waar ik me aan erger.

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 1 juli 2008 om 21:16.
Oud 1 juli 2008, 21:17   #47
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

VB racistisch ??? Maar alle , waar haalde gij da nu toch moser ???? Gij beeldt u dat allemaal in! Oesje Sorry !

Neen , het belang is niet racistisch. Kippen hebben tanden. En Knuppel is de verstandigste van politics.be!

Laatst gewijzigd door moser : 1 juli 2008 om 21:18.
Oud 1 juli 2008, 21:22   #48
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
VB racistisch ??? Maar alle , waar haalde gij da nu toch moser ???? Gij beeldt u dat allemaal in! Oesje Sorry !

Neen , het belang is niet racistisch. Kippen hebben tanden. En Knuppel is de verstandigste van politics.be!
Het enigste dat ik aan de link kan opmerken is dat het idee van een 100% blank Europe achterhaald is, maarja, als je een filmpje van 1991 (of is het 1993? Beeldkwaliteit is zeer laag) verbaast het me niets dat er achterhaalde dingen in voorkomen, partijstandpunten evalueren mijn beste. Heb ik beweerd dat het VB absoluut niet racistisch is? Quote het dan maar als ik dat ergens heb gezegd, zou me verbazen. Ik zeg simpelweg dat ik al meer haat heb gezien tegenover Vlaanderen van de zogezegde democraten dan van het VB.
Oud 1 juli 2008, 21:24   #49
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En waar is de godsdiensvrijheid in hun landen van herkomst??
Pas op ik kan u volgen hoor,geen veralgemening,geen hokjespolitiek enz...
Maar ik ben zeker dat het aantal misdadige feiten dat hier al begaan is door niet geboren Belgen,in hun landen van herkomst veel harder zou aangepakt worden,en dat wij als we ginder zouden gaan wonen nooit op zoveel tolerantie
zouden moeten hopen bij strafbare feiten.
En dan zwijg ik nog over het beleven van een andere godsdienst ginder.
Ik ben akkoord dat men mensen huisvest en hun zelfs hun cultuur en godsdienst laat beleven,maar dan mogen we wel vragen om de wetten te respecteren.
Hoe zou het komen denkt ge dat het VB zoveel aanhang heeft;zeker ze gaan regelmatig over de schreef met hun commentaar,maar als alles wat met misdaad te maken geeft doodgezwegen moet worden door Links,dan gaat men op den duur de slachtoffers die te maken gehad hebben met misdaad tegen krijgen.
En ik zou u 100% gelijk geven als bleek dat er ten onrechte een groot deel van strafbare feiten aan allochtonen gelinkt werd,maar men mag de waarheid geweld aandoen?
Oud 1 juli 2008, 22:07   #50
mikey32
Vreemdeling

mikey32's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
En waar is de godsdiensvrijheid in hun landen van herkomst??
Pas op ik kan u volgen hoor,geen veralgemening,geen hokjespolitiek enz...
Maar ik ben zeker dat het aantal misdadige feiten dat hier al begaan is door niet geboren Belgen,in hun landen van herkomst veel harder zou aangepakt worden,en dat wij als we ginder zouden gaan wonen nooit op zoveel tolerantie
zouden moeten hopen bij strafbare feiten.
En ik zou u 100% gelijk geven als bleek dat er ten onrechte een groot deel van strafbare feiten aan allochtonen gelinkt werd,maar men mag de waarheid geweld aandoen?

Een paar jaar geleden ben ik naar het zuiden van Marokko geweest. En daar lachen ze met de meeste Marokanen in België. Volgens hun zijn zij geëvolueerd en zijn de migranten gewoon blijven denken zoals 40 jaar geleden.

En die drinken daar bier en wijn ! (allez, niet in het openbaar)
En 't is begot nog goeie wijn ook
En ik heb daar maar 2 of 3 vrouwen met een sluier gezien. En die kinderen gaan daar naar school... nog nooit zoveel kinderen en scholen gezien.
Maar ja... drugsdelict = bak in, diefstal = bak in, ... ik kan me voorstellen dat al die jongeren graag naar school gaan, als ze ook maar iets proberen uit te steken zoals hun leeftijdsgenoten hier, dan zitten ze daar constant in den bak. We zijn daar een gevangenis voorbijgereden... alleen al den buitenkant doet U huiveren. Goeie wijn en vriendelijke mensen (en het was niet in een toeristisch gebied he)... eigenlijk kun je dat totaal niet vergelijken met de meeste migranten van hier.

Het zou onverantwoord zijn om alle criminele migranten van hier terug naar ginder te sturen... kunnen we die niet gewoon naar Wallonië ofzo sturen
Dan kan Maingain daar een beetje staan tegen zeveren... dan zijn we van diene gast ook rap vanaf.
mikey32 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 22:08   #51
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hmm, lijkt me toch wta raar komende vand e partij opgericht door de persoon "die het VB ging vernietigen", bewijst nogmaals wat een opertunist hij is, op de RTBF is hiuj een echte Belgicist en nie zou hij een flamingant zijn? laat me niet lachen...
Het VB is niet te vernietigen. Wie zich laat wijs maken dat het VB verdrukt zal worden, laat zich een een blaas in de nek slaan. Men doet er wel alles aan om dat te doen geloven in de hoop dat er zoveel mogelijk VB stemmers gaan geloven dat, zoals ze steeds zeggen, een VB stem een verkloren stem zou zijn, en er zijn er natuurlijk altijd wel enkele die daar zullen in trappen maar zeker niet de meerderheid.

Een VB stemmer is een trouwe stemmer zo is al herhaaldelijk bewezen.

Laatst gewijzigd door Garry : 1 juli 2008 om 22:09.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 22:15   #52
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikey32 Bekijk bericht
Een paar jaar geleden ben ik naar het zuiden van Marokko geweest. En daar lachen ze met de meeste Marokanen in België. Volgens hun zijn zij geëvolueerd en zijn de migranten gewoon blijven denken zoals 40 jaar geleden.

En ik heb daar maar 2 of 3 vrouwen met een sluier gezien. En die kinderen gaan daar naar school... nog nooit zoveel kinderen en scholen gezien.
Maar ja... drugsdelict = bak in, diefstal = bak in, ... ik kan me voorstellen dat al die jongeren graag naar school gaan, als ze ook maar iets proberen uit te steken zoals hun leeftijdsgenoten hier, dan zitten ze daar constant in den bak. We zijn daar een gevangenis voorbijgereden... alleen al den buitenkant doet U huiveren. Goeie wijn en vriendelijke mensen (en het was niet in een toeristisch gebied he)... eigenlijk kun je dat totaal niet vergelijken met de meeste migranten van hier.

Het zou onverantwoord zijn om alle criminele migranten van hier terug naar ginder te sturen... kunnen we die niet gewoon naar Wallonië ofzo sturen
Dan kan Maingain daar een beetje staan tegen zeveren... dan zijn we van diene gast ook rap vanaf.
Dat is inderdaad zo en meer zelfs, de marokanen vinden wat hier zit geen echte marokanen maar eerder de berbers, de nomaden wat de marokanen als uitschot beschouwen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 22:22   #53
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikey32 Bekijk bericht

Ik denk toch dat er hier een generatie verloren aan het gaan is die geen toekomst heeft door hun eigen schuld,ze moeten hun kansen benutten en dat
laat te wensen over.
Oud 1 juli 2008, 22:26   #54
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Het VB is niet te vernietigen. Wie zich laat wijs maken dat het VB verdrukt zal worden, laat zich een een blaas in de nek slaan. Men doet er wel alles aan om dat te doen geloven in de hoop dat er zoveel mogelijk VB stemmers gaan geloven dat, zoals ze steeds zeggen, een VB stem een verkloren stem zou zijn, en er zijn er natuurlijk altijd wel enkele die daar zullen in trappen maar zeker niet de meerderheid.

Een VB stemmer is een trouwe stemmer zo is al herhaaldelijk bewezen.
Kan zijn, ik zeg gewoon dat LDD zich al regelmatig anti-VB heeft opgesteld.
Oud 1 juli 2008, 22:30   #55
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

LDD, welles nietes spelletje blijft duren...

Nu wel in 2012... gemeentelijke politiek ?

Annemans of Coveliers komen er al bij... ?!

Ernstig of niet ? Publiciteit is altijd OK, slechte of goede Hé ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 22:38   #56
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Zou niet graag in een gemeente wonen met VB en LDD aan de macht. Brrr..

Kunnen ze direct een culturele zuivering doorvoeren zoals Le Pen in Toulon en Orange waar het wereldvermaard festival om zeep werd geholpen.

http://www.groene.nl/1997/08/rz_orange.html
Orange was te groen zeker ?

Vlaamse gemeenten zullen er wel bij varen ! Of moet de VN al tussenkomen... vooraf ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 22:48   #57
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
In een artikel op Knack online (01/07/2008) staat dat LDD voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 ambitieuze dromen heeft.
http://www.knack.be

'Dan zouden we in een aantal gemeenten zo sterk moeten staan dat we er in een coalitie kunnen stappen', zegt partij-ideoloog Boudewijn Bouckaert. 'Zo zouden we meteen het cordon sanitaire naar de geschiedenisboeken kunnen verwijzen. Als het VB en de LDD samen 30 of 40 procent van de stemmen behalen en we reiken een klassieke partij de hand, zal de verleiding wel erg groot worden om met ons mee te doen, hè.'

Verder heeft de penningmeester (Rudi De Kerpel) het over de schroom die in de ondernemerswereld nog bestaat om zich als sympathisant van LDD te outen, uit vrees voor de gevestigde macht (die de vergunningen uitreikt, etc.) Ook een paar universiteitsprofessoren willen enkel en alleen maar anoniem meewerken uit angst hun job te verliezen of overheidsopdrachten aan hun neus te zien voorbijgaan.

Het gonst ook van de geruchten dat de LDD de overstap voorbereidt van bekende Vlaams Belanger. Om wie het gaat, wil LDD nog niet kwijt. Wel duikt de naam van Gerolf Annemans op.

Dit is m.i. de voorbode van een sterk Forza Flandria. Stel u voor dat ook de NV-A dit project schraagt, dan betekent dit endelijk een Vlaamse politieke kaste met haar op haar tanden zo de huidige communautaire onderhandelingen opnieuw op een kater voor Vlaanderen uitdraaien.
Het politieke landschap wordt weldra hertekend in Vlaanderen. Dit worden boeiende tijden. Alle hens aan dek !

er zullen nog meer mestkevers/zwammen zijn dan nu al, neen dank u wel......
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 22:54   #58
Jan Meuleman
Europees Commissaris

Jan Meuleman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht

er zullen nog meer mestkevers/zwammen zijn dan nu al, neen dank u wel......
Misschien omdat er te veel mest geproduceerd wordt?
Oud 1 juli 2008, 23:01   #59
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman Bekijk bericht
Misschien omdat er te veel mest geproduceerd wordt?

ja het zal wel van u komen, gij kunt schijten gelijk de beste Waalse koe.....

Laatst gewijzigd door De Waal : 1 juli 2008 om 23:07.
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 23:03   #60
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht

ja het zal wel van u komen, gij kunt schijten gelijk de beste koe.....
En wat een niveau dat je aan de dag legt, echt iets om trots op te zijn .

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 1 juli 2008 om 23:04.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be