![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() ja
![]() Citaat:
Voor 100€ komt ge al ver. in Noorwegen zelf betaalt ge natuurlijk ook nog vaak tol (in't noors : Bom !) voor ferrytochtjes of om over privé-wegen te rijden (duurste was 6€ voor 15 km) maar schoon, schoon, schoon : ik kijk nu uit over een fjord, met op de achtergrond enkele gletsjers. Tafjord: [IMG]http:/http://www.terjesovik.com/gallery99/tafjord.jpg/[/IMG] en dn nog zit een mens zijn werk emails te checken en effe een ommetje langs p.be te maken ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En, heb je een logeerkamer? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind binnen Europa de overgang van de Provence naar Les Hautes Alpes één van de mooiste streken waar ik al geweest ben.
Bij valavond langs de Gorge du Verdon rijden is ook altijd een aanrader als je in de buurt bent.
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook in die buurt: de "calanques" tussen Cannes en St Rafael... Bretagne is ook niet te versmaden: Cancale is het mekka van de oesterliefhebber, Saint-Malo, de strandjes tussen Cancale en Saint-Malo, de Sentier des Douaniers, Dinan,... Laatst gewijzigd door Djiezes : 3 juli 2008 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Bovenstaanden, merci! mijn inspiratie zwengelt aan!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 3 juli 2008 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Scandinavië voor de natuur als je het geld ervoor (over) hebt. De mooiste plaatsen waar ik ben geweest in Europa zijn de kustregio (Dalmatië) aan Kroatië, het Balatonmeer in Hongarije, het zuiden van Spanje (Sevilla), het meeste zuidelijke punt in Portugal, het Griekse eiland Rhodos, stukken provence in Frankrijk (Carcasonne).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vergis u dus niet door bovenstaande tekst : vooral het zuid franse leven, het zonneke, en de natuur maken het ginder bijzonder aangenaam hoor ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb vorig jaar een weekje in de Languedoc doorgebracht.
Carcassonne is inderdaad de moeite, maar je moet de "horden" toeristen en de overdaad aan souvenirwinkeltjes erbij nemen. De ruines van Peyreperthuse zijn schitterend! Als je liever aan zee zit, dan kan ik Collioure aanbevelen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.albigeois.org/Galeries/Im...alerie_8&vue=7 les quatre chateaux de Lastours waren voor ons gezinnetje een bijzonder mooie uitstap (en slechts 3 andere toeristen gezien ... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Pfff Ik geraak er niet uit... Carcasonne, Zagreb, Dresden, Algarve, de Noorse Fjorden...
.... Ach, waarom niet Nederland? Een stukje Noord-Duitsland, Hamburg, door naar Berlijn... ![]() Of neen!! Tuurlijk! Liverpool!! Op zoek naar de Beatles.. De strawberry fields! Of toch maar de ex-joegoslavië-trip?... Pfff Weet er echt niemand een fantastisch evenement dat deze zomer ergens plaatsvindt in Europa? (tien om te zien aan zee tel ik niet mee!) Heej of Genève! Ik heb er nog een vriendinnetje zitten die wel een zou kunnen gaan... bezoeken. Luzern, Bern, Lausanne.. Hmm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je bv Zagreb doe, doe dan meteen ook verschillende andere steden in Kroatië, een prachtig land. Eigenlijk is Ex-Joegoslavië is prachtig om te doen, heb ook al overal gezeten, vooral met de trein. De laatste reizen met vliegtuig en bussen. Valt allemaal goed mee hoor. Ik ga van de jaar niet op reis, wat ik héél jammer vind, enerzijds. Mja, ik heb geen tijd, moet prioriteiten stellen, en ik hou het bij 'later'. Missch is dat geen zo goed idee, wie weet is het later niet meer zo vanzelfsprekend zoals het nu is.
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Met de auto gaan heeft als serieus voordeel, lijkt me, dat je héél wat vrijheden hebt en niet gebonden zijt aan bepaalde uurregelingen ed. Je verliest ook geen tijd om kennis te nemen vd uurregelingen.
Nadeel is, indien je pech hebt ofzo. Ik mag het me niet voorstellen. Heb al genoeg verhalen gehoord van mensen met pech (ongeval, laten afweten van wagen). Moet wreed ambetant zijn.
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk idd dat bijv. Zuid-Oost Azië, met Vietnam op kop binnen pakweg 10 jaar een pak duurder gaat zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan het me niet voorstellen, moest ik 's morgens mijn kamertje verlaten om dan een lege parkeerplaats te zien! Laatst gewijzigd door Havana : 3 juli 2008 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
En... mocht je niet akkoord gaan met wat het lot in petto heeft, trek nog een keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() De allerheetste plek van Europa bevindt zich, naar het schijnt, tussen de twee grote tenen van
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als je dan weet dat de president van Albanië Macedonië (of Griekenland ben niet zeker) niet binnen mocht omdat hij met een gestolen wagen bleek te rijden! |
|
![]() |
![]() |