![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hierdoor worden de pesterijen/intimidaties.e.a. bezigheden vrijwel onmiddellijk beëindigt Laatst gewijzigd door Walter X : 18 augustus 2008 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
gedrag pak je aan de basis aan, je richt u niet op de gevolgen maar op de oorzaak.
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In mijn voorbeeld werd mijn vrouw en of kinderen lastig gevallen. De oorzaak hiervan is diegene die denkt dat hij dat mag doen. Ik klop die tot hij stil ligt en voila, oorzaak weggenomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Als een vreemde mijn huis binnendringt heb ik niet echt veel tijd en zin om samen met hem de 'basis van zijn gedrag' te bespreken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat hem op de zetel gaan liggen en annalyseer hem even.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de film idiocracy zal het dan toch bij het rechte eind hebben.
![]()