![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Jullie lijken nogal op de hoogte te zijn van wat er in dit landje gebeurt hé? Ooit al eens een jeugdhuis bezocht, ooit al eens lid geweest van een jeugdhuis en er geregeld geweest?
Ik denk van niet... Ik ben wel lid en ga geregeld naar een jeugdhuis. We krijgen geen Marokkanen of Turken over de vloer, want in mijn gemeente wonen er weinig allochtonen. Maar toch wordt er soms drugs gebruikt, toch komt het wel eens voor dat er gevochten wordt, en ook zij krijgen subsidies. Misschien beter gewoon alle jeugdhuizen sluiten en alle jongeren het land uitzetten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is gemakkelijk om die paar gevallen op te noemen waar de politie fouten begaat en er misschien inderdaad wat wordt voorgetrokken en de andere gevallen waar het op een correcte manier gebeurt te negeren.
Waar doet er niet toe, ik blijf graag anoniem op een forum dat ik nog niet goed ken, dus dat doe ik niet uit de doeken. Wat ik je wel kan zeggen, en wat je natuurlijk verwachtte, is dat het een gemeente is met weinig migranten. Maar dit is ook maar om nog eens te illustreren dat de blanke jeugd even schudig is aan zo'n zaken. De gelijkenis zit hem in de sociale omstandigheden, dat is het probleem, niet hun ras of religie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() Yeah right, daarom heb je in Brussel alleen al 1 groepsverkrachting per week, VOORNAMELIJK DOOR MIGRANTENJONGEREN.
En we zullen maar zwijgen over het aandeel in de overige vormen van criminaliteit. Maar ja, da's onze fout, natuurlijk, wij maken ze zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Staatssecretaris
|
![]() Sorry wolf, ik had je post ook nog niet gezien, kheb de mijne daarnet aangepast.
Ja je hebt dat inderdaad niet beweerd, ik zei het maar om aan te tonen dat die criminaliteit niet te maken heeft met ras maar met sociale omstandigheden. Ook dit is niet op jou bedoeld maar op de posten van enkele andere mensen. Ik weet niet of je criminaliteit associeert met ras, daarvoor ben ik hier nog niet lang genoeg. Werkslaaf, wat is je bron? Het is natuurlijk wel een feit dat allochtonen over het algemeen meer in de criminaliteit zitten dan autochtonen, maar de meeste allochtonen behoren ook tot de onderklasse van de bevolking en raken zo vlug in slechte milieus. Voor een stuk ligt het ook aan de mentaliteit dat sommigen hun zonen te veel vrijheid geven en hun niet de juiste waarden leren, maar dan moeten we daar iets aan doen en niet zo agressief reageren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() Neen dat kan je wel, maar dat betekent niet dat het klopt. Met statistieken alleen kom je er niet, statistieken hebben geen betekenis zonder het nodige onderzoek. Waar haal je die statistieken trouwens vandaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch de indruk die ik krijg als ik die mannen op dit forum bezig hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, dat is waar, heel spijtig is dat. Tja, laat Vlaams Blok eens in de regering en hetzelfde zal gebeuren zoals in Oostenrijk, dan wordt het meteen duidelijk dat zo'n partijen slechts lucht verkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
laat ze het maar proberen, dan kunnen we een half jaar lachen en daarna weer naar de stembus hotsen.
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |