![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die linkse Hasselse kan wel best lekker zijn. Maar ik heb ook die rechtse chouffe-koffie eens besteld. Jongens, jongens!! Dat was zodanig zoet dat het pijn deed aan mijn keel! Na één slok heb ik het gelaten voor wat het was....
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() in een Italiaans espressokannetje klaarmaken en niets aan toevoegen: geen suiker, geen melk!! ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 juli 2008 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn in de Vs al honderden van die Starbucksdinges aan het sluiten
![]() Laatst gewijzigd door kelt : 8 juli 2008 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onlangs aangeschaft;
![]() Dan heb je geen Starbucks meer nodig... ![]()
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() Die hebben dat niet nodig, want die maken al even verwijfde koffie als Starbucks.
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Trouwens Starbuck was dat niet één van die personages uit 'Battlestar Galactica'?
Even terzijde ... Aan de afbeelding hieronder te zien, gaan wetenschappers in de toekomst beweren dat roken helemaal niet ongezond is. Per slot van rekening bewijst onderstaande, toekomstige foto dat men zelfs in ruimtevaartuigen mag roken.
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Net terug uit Thailand, heb alvast mijn eigen voorraadje koffie mee van Starbucks.
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Als ik gewoon koffie zou willen dan zou ik mijn apparaat vol water gieten, filtertje en een lekker Delhaize product of Douwe Egberts en dat is het. Vlamingen zijn zo downtotheground. Koffie=koffie. Starbucks is véél meer. Het is gezelligheid, het is een bakkie troost in de harde stad (maar dan moet je wel naar de stad durven), het is een plek waar men naar allerlei prinses-achtige akkefietjes luistert zoals "een beetje water en drie kwart caffeine met een scheutje dit en half afgeroomde slagroom met roze suikerkorreltjes en wat muntsmaak aub". Of een Groene Thee Macchiato, of een Granaatappeldrankje, en dan al die heerlijke waanzinnige combinaties die je kunt ontdekken. OK, het is erg stads, maar het doet ne keer deugd. Je hebt wel 1000000 soorten bier en wijn, en maar zeer weinig niet-alcoholische drankjes. Na cola en wat watertjes heb je het zo'n beetje gehad. Een beetje beschaving op dat gebied zou geen kwaad kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Hmm, heerlijk. Poen.
Kun je veel amaretto en tiramisu van kopen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En koffie is koffie, bucht is bucht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geef mij maar een bakje koffie uit een gewone koffiezet met een beetje een deftig supermarktkoffie/Douwe Egberts erin. Liefst nog slappe koffie. Heb op de luchthaven van Madrid ooit een Starbucks geprobeerd in afwachting van mijn vliegtuig. Ten eerste begrepen ze al niet dat ik een "gewone" koffie wou. Hetgene er dan het dichtste bij kwam (en het is een raadsel hoe ze dat fysisch kunnen) was een koffie in een soort kartonnen peuterbeker die 30.000 graden celcius heet was en waar genoeg caffeine inzat om een dode te doen herleven. Het ding was dan nog pokkeduur ook. En koffie hoort zwart. Geen melk, geen chocolade dinges (gekleurd of niet), geen suiker en vooral geen slagroom erop. ![]() Maar tjah... over smaken valt niet te twisten, natuurlijk ![]() Edit: Jaani was me al voor over dat pokkeduur ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 juli 2008 om 19:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik kom vanacht een infuus met Jupiler NA in je aderen ploffen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |