![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik snap dat het leuker is om anderen moreel minderwaardig te achten. Dan moet je daar inhoudelijk niet op reageren. Zie ook: Jaani, Pelgrim & Praetorian.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe werkt de overheid? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht zelfs dat jij het toch was die op een moment op dit forum zelfs pedofilie verdedigde omdat het een ruilactie zou zijn voor snoepjes. Of was dat toen een mopje van u, en dat hoop ik ten zeerste...
![]() |
![]() |
#44 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht zelfs dat jij het toch was die op een moment op dit forum zelfs pedofilie verdedigde omdat het een ruilactie zou zijn voor snoepjes. Of was dat toen een mopje van u, en dat hoop ik ten zeerste...
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() t'zal daar in ieder geval plezant zijn op die vergaderingen.
aaahh ik kom ik kom,ik ook ik ook ![]()
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik weet natuurlijk ook dat de mannelijke dominantie traditioneel overal de baas was. Dominantie ligt trouwens helemaal niet in mijn aard. Maar je zou toch moeten weten dat vandaag die mannelijke dominantie het minst aan bod komt in onze maatschappij in tegenstelling met andere maatschappijen die naar onze smaak soms middeleeuws voorkomen. De ergste kwalen moeten eerst bestreden worden. 2) Nogmaals, vanwaar haal je het te doen alsof ik zeg dat een orgasme het hoofddoel hoeft te zijn van seks!!?? Je neemt hier een overdreven betuttelende en erg patriarchale visie aan tov je gesprekspartner op dit forum.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Mogelijk vindt ze het prettig! Je kan wel zeggen dat het voor jou niet hoeft.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 31 juli 2008 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik wens is werkenmers verenigen rond bepaalde sociale thema's en oplossingen naar voren schuiven in crisis. Ik wens te dialogeren met veel werknemers, hen alternatieven naar voren schuiven. Ik geloof dat de verandering vanuit de werkende bevolking dient te komen, en niet vanuit een politieke elite. Wat we wel echter kunnen doen is antwoorden aanrijken... 2 danku ![]()
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 31 juli 2008 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder denk ik dat alle kwalen bestreden dienen te worden. Anders loop je het gevaar dat de aandacht voor een aantal belangrijke kwalen verwaterd, waardoor er niet naar oplossingen wordt gezocht voor probelemen die nochtans een hele bevolking aangaan. Ik denk dat nog belangrijker is dan de kwaadste kwalen eerst te bestrijden. Kijken is naar wat de oorzaken van die kwalen zijn, en die aanpakken. Want zonder de oorzaak van die kwalen aan te pakken, kan men eeuwig tegen de gevolgen blijven 'vechten'. 2) Ik liet me inderdaad even meevoeren in het heetst van de discussie. sorry ![]()
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 31 juli 2008 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt mij niet ongelooflijk dat ze dat niet (alles) wisten, bijvoorbeeld. Zoals ik al zei: 'wrslk'. Ik weet het niet. Ik heb nu eenmaal niet de neiging dat soort zaken te veroordelen zonder zekerheid van de particuliere feiten & Klein vind ik geen betrouwbare bron. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil iedereen verenigen. Ik discrimineer niet. Gij wel. Gij wilt enkel werknemers. Werklozen & werkgevers zijn blijkbaar niet belangrijl voor u. Discriminerende kerel, gij, hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
2) dat kan iedereen overkomen. zand erover!
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer zij trouwens scholen aanhaalt waarin schoolvideo's met reclame worden vertoont, waarin kinderen tijdens de middag enkel fastfood van bepaalde ketens kunnen eten, enz. aangezien die scholen private financiering nodig hadden, dan zijn dit reeele voorbeelden die allesbahlve gunstig zijn voor het beeld dat met liberalisering gepaard gaat. 2 Ik zie weinig nuance in de bewering dat kinderen lokken met snoepjes een vorm van ruilhandel is. En dat in een draad over pedofilie. Buiten moreel verwerpelijk leken die uitspraken mij ook erg ongenuanceerd.
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ohja; als ge geen volledige informatie hebt, dan lijkt een planeconomie mij compleet idioot. Maar dat terzijde. Ohja, 'pareto-optimum' dat niet bereikt wordt en daarom armoed emet zich meebrengen? Dat is gewoon pareto niet begrijpen. (Ik ben daar overigens gene fan van; da's een compleet belachelijk & absurd concept.) Citaat:
Dat bestaat dus ook, ofwa? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wens zelf ook het beste voor werkgevers: Ik eis gewoon dat zij geen diefstal plegen en dus niet de meerwaarde van werknemers stelen. ik dacht dat diefstal ook onder het liberalisme verboden was. Ik wil werkgevers juist de kans te geven zich ook in arbeid te ontplooien en een zaak te kunnen oprichten zonder dat zij daarvoor de meerwaarde van anderen moeten stelen. iets wat in de hedendaagse samenleving onmogelijk is. Wanneer het aankomt op het verenigen dan vrees ik echter dat ik niet veel werkgevers mee zal krijgen. En zij die werknemers hun meerwaarde niet wensen te ontstelen zijn van harte welkom in de strijd voor een alternatieve economie en een socialere maatschappij. Ik ben echter realitisch en denk dat veranderingen vanuit de meerderheid van de bevolking zullen komen, namelijk de werknemers, al is elke werkgever die zich ook wil inzetten voor een socialitische economie natuurlijk ook welkom om de werknemersklasse te vergezellen ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wete; ik stle voor dat je ijvert dat het verboden wordt om mensen in loondienst te nemen.
Gaan we dan zien naar de welvaart van de 'werknemersklasse'? (Gij hebt trouwens NUL KOMMA NUL recht om op te komen voor de werklozen. Uw voorstellen lijden alleen maar tot meer werkloosheid & meer afhankelijk van de overheid. Wat daar 'goed' aan is, geen idee. Ik ga er vanuit dat ge (1) ofwel sadistische neigingen hebt om mensen werkloos te houden (2) ofwle geen idee hebt van de concrete gevolgen van uw beleidsvoorstlelen. Ik hoop het tweede.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus, ge begrijpt zelfs dat niet.
Zucht.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt het over 'mijn voorstellen' zonder deze te benoemen. ik ben beniuewd over wel van mijn 'voorstellen' u het dan hebt. Die werkloosheid creeeren...
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 euro per uur meer - doest it ring a bell?
![]() |
![]() |