![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Die man moet aan politiek doen niet als een of andere omhooggevallen TV-BV de idioot uithangen in elk onnozel programma eh.
![]() |
#42 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() besta passage is eigenlijk dit
Citaat:
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Vooral die papegaai-metafoor is onwaarschijnlijk leuk. Hoe bedenkt hij ze toch...
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever is wél bekend als een gerespecteerd historicus die aan tal van standaardwerken over de geschiedenis heeft meegewerkt. Wat stelt u daar tegenover?
![]() |
#45 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Neen, ik moet bekennen van niet.
Zolang de belgicisten enkel maar wild kunnen spartelen en met water spatten, zal de stroom gaan in de richting van een zelfstandig Vlaanderen. Goed zo!
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Tantist, ge moet uw onderschrift aanpassen, hoor. Tacitus is geloof ik weer terug bij de BUB.
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() Ik wacht vol ongeduld op je commentaar. Waarschijnlijk zal het even ongenuanceerd zijn als je vorige reacties...
Ken uw plaats Bruno; elke keer dat je in debat ging met Bart de Wever kwam je niet verder dan wat holle slogans. Hij veegde telkens de vloer aan met je (en dat meerdere keren per avond), en als je dat dan in de gaten kreeg begon je maar te roepen en te schelden totdat zelfs Mia Doornaet je tot de orde moest roepen. Op de UA werd je zelfs door de zaal ronduit weggelachen... Zelfs mensen die den belgique aanhingen beaamden je zwakke nietszeggende betoog (lees:geroep). Gelukkig had Bart de Wever het verstand om zich daar niet in mee te laten slepen... |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Interesseren mij gene moer (ze interesseen me wel, maar ik leef in het heden). Als ik morgen naar het Districtshuis zou moeten om een nieuwe pas te halen waarop staan dat ik burger van de EU ben met als subnationaliteit Ingwonië een nieuw gecreeërde deelstaat van de EU
die behalve het huidige België, Nederland - Friesland, Luxemburg, een groot stuk Noord Frankrijk en nog wat van de Länder Nordrheinwestfalen en Niedersachsen bevat zou ik me hoogstens verbaasd maar niet geschokt voelen. Dat de stad Brussel echter van dit welvarende deel van de EU geen deel zou uitmaken omdat het het federaal district geworden is zou ook niet slecht zijn. De separatisten en nationalisten die zich vooral op deze draad weer eens verenigd hebben kunnen misschien een schoon vlag voor Ingwonië ontwerpen ? O ja : diegenen die nog nooit van Ingwonië gehoord hebben kunnen het misschien aan assistent Bart de Wever vragen - hij zal dat wel kennen. |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar u mag dat altijd opmaken uit zijn wetenschappelijke publicaties, zoals hij ook voorstelde aan Barnard. Dat in tegenstelling tot ene zelfverklaarde historicus cum magna laude die dacht dat aartshertog Frans-Ferdinand de zoon was van keizer Frans-Jozef, het steevast over Staf Declerck heeft (ondanks de tiendelige werken over de collaboratie die hij beweert te lezen)... |
||
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() Dat zou ik zwaar durven betwijfelen bruno... na je "optreden" op Ufsia waar Bart de Wever met jou compleet de vloer heeft aangeveegd (en dat zelfs enkele malen heen en weer) en je niet verder kwam dan enkele nietszeggende holle en vooral domme uitroepen (op een normaal stemvolume kon je blijkbaar niet discussiëren) denk ik niet dat je daar toe in staat bent...
Bespaar jezelf een tweede complete afgang zodat je niet door een hele aula uitgelachen wordt!! (een beetje zelfkennis is hiervoor nodig bruno...) |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of verwacht u van Kershaw dat die "Hidler" schrijft? |
||
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wed op twee vaten bier dat ik er de vloer mee aanveeg. Te nemen of te laten. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Wat een interessante en wetenschappelijke discussie!
|
![]() |
![]() |
#60 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Wever aan het woord was, maar toen u het woord kreeg kon u niet veel zeggen. En ik wil gerust voor die 2 vaten bier wedden, ik zal ze met plezier opdrinken. ![]()