![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
NEEN!!! Het gaat daar niet over! Het gaat erom dat tal van jonge meisjes NU kunnen uitgesloten worden van bepaalde grote risico's voor later. En ik vind die gang van zaken heel erg. Zij zijn toch ook moeders van dochters? De dood van een moeder is niet alleen een drama voor haarzelf, ook voor de kinderen, de echtgenoot, de ouders, broers en zussen.
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Ach, ik moei me er niet mee, politiek is iets smeriges. ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind overigens vooral het absolute doodse zwijgen van de PVDA in dit thema veelzeggend. Het kiwimodel was altijd hun uithangbord, en nu ineens zwijgen ze als vermoord...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als elk nu zelf iets zou doen aan hun manier van leven en stoppen met de ziekteverzekering jaarlijks miljarden kosten aan te smeren die kunnen vermeden worden. Dan zouden vele psychisch zieken ook niet meer zo veel zelf moeten opdraaien voor hun behandeling. Anders zou de solidariteit van mensen die op hun gezondheid letten met diegene die dat niet doen ook wel eens ophouden te bestaan! Maar ja, een zondebok zoeken is altijd wel gemakkelijker dan zelf er iets aan doen, natuurlijk. Er zijn ook een boel Vlaamse artsen die de ziekteverzekering oplichten ook, maar daar spreekt niemand over. Laatst gewijzigd door pekka_123 : 31 juli 2008 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... Laatst gewijzigd door Alvader : 31 juli 2008 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zit u wel met het probleem dat er in Bruxelles ook een heleboel mensen wonen die het absoluut NIET zien zitten in 'Vlaanderen' te wonen. Spijtig genoeg voor deze mensen is 'apartheid' niet meer van deze tijd. Hopelijk slagen ook zij er in alsnog te evolueren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Surprise: wat zeggen de artsen in Nederland?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede: gij schrijft letterlijk "wat zeggen "de" artsen in Nederland?". Dat moet zijn : "wat zeggen "sommige" artsen in Nederland"? Zo kan ik me best inbeelden dat die dokteurs van sommige sekten in Vlaanderen, die vb. tegen bloedtransfusies zijn, ook tegen die vaksinaties zijn. Waar het het meest van al om gaat: alweer een item waar politiek Wallonië en politiek Vlaanderen lijnrecht tegenover mekaar staan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of gaat het erom dat je zo in alles een Frans-Vlaamse tegenstelling kunt zien? Zie ook de "Vlaamse test" met genetisch gemanipuleerde populieren die door de bevoegde federale minister tegengehouden werd. Was dat nu toevallig toch geen franstalige minister zeker? Meteen waren het "de" walen die het Vlaamse onderzoek tegenhielden... Laatst gewijzigd door LcGrs : 29 augustus 2008 om 00:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() okee, maar daar hebben ze dan nog geen vaksinatie tegen hé ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |