Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2008, 21:08   #41
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Vorig jaar in Spanje brak m'n zoon z'n arm en we konden eerst alles maar dan ook alles zelf betalen.
?

Heb jij dan na 3 maanden dan niets terug gekregen ?
Oud 25 juli 2008, 21:20   #42
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
?

Heb jij dan na 3 maanden dan niets terug gekregen ?
Niet alles. Maar zoals in m'n bericht staat moesten we eerst alles zelf betalen. Nog een geluk dat we een visa-kaart hadden want met onze o zo belangrijke sis-kaart - die we van de mutualiteit zeker moesten meenemen - konden we daar alleen maar streepjes trekken in het zand.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 09:43   #43
elske46
Vreemdeling

Standaard

beste mensen,
wat was ik blij dat een arts zich uit de naad werkt om aan te geven dat zoveel zaken niet ok zijn hier in ons land op medisch vlak.
Ook ik ben ziek en leef van 710 euro in de maand met 300 euro medische kosten die niet terugbetaald worden. een ziekenhuisopname kan ik me niet veroorloven, een hospitalisatieverzekering sluit immers alle aandoeningen die ik heb en zij menen te voorspellen die ik nog zal krijgen uit. mijn dochter die ongeneeslijk ziek was en in ' 97 overleden liet ik in het ziekenhuis nooit alleen...kostprijs voor mijn logies+maaltijd in de jaren 90 was 25 euro /1000 frank per dag ...soms lag ze er een maand...Ik kon niet werken want ze vroeg veel medische verzorging. toen hebben we haar thuis verzorgd ...intraveneus ..niets maar dan ook niets werd terugbetaald...de ene persoonlijke lening na de andere om haar een beetje kwaliteit te geven.
en nu zit ik terug in hetzelfde straatje.. mijn kleine studio waar ik zo hard voor moest knokken om te kopen ( jaja met hptehecaire lening) staat nu te koop... als de weinige centjes op zijn na de verkoop rest me nog éénding...het lichtje uit doen... dus ...Dokter ...hoedje af !!! voor je ...!!!
Ik heb de mai met veel respect doorgestuurd welliswaar met randcomments van mij... en ze worden niet in dank afgenomen... maar ik heb liever dat mensen kwaad zijn dan dat er niemand iets zegt...in deze IK wereld ziet men de armoede niet naast zijn deur...en dat wil niet zeggen dat mensen van ander origine geen hulp mogen krijgen...maar mogen wij dat ook?
mensen die nog steeds geloven dat men verzorging krijgt als belg als je geen geld hebben...die doen aan struisvogelpolitiek...
en over politiek gesproken...een bepaalde politieker nam mijn problemen tijdens een gesprek niet serieus ...zijn oplossing was: laat je meer trakteren door vrienden... 2010 ...mensen ...tellen wij dan echt niet meer mee? en ik spreek in naam van zovelen die et niet durven of kunnen zeggen!
elske46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 13:46   #44
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elske46 Bekijk bericht
beste mensen,
wat was ik blij dat een arts zich uit de naad werkt om aan te geven dat zoveel zaken niet ok zijn hier in ons land op medisch vlak.
Ook ik ben ziek en leef van 710 euro in de maand met 300 euro medische kosten die niet terugbetaald worden. een ziekenhuisopname kan ik me niet veroorloven, een hospitalisatieverzekering sluit immers alle aandoeningen die ik heb en zij menen te voorspellen die ik nog zal krijgen uit. mijn dochter die ongeneeslijk ziek was en in ' 97 overleden liet ik in het ziekenhuis nooit alleen...kostprijs voor mijn logies+maaltijd in de jaren 90 was 25 euro /1000 frank per dag ...soms lag ze er een maand...Ik kon niet werken want ze vroeg veel medische verzorging. toen hebben we haar thuis verzorgd ...intraveneus ..niets maar dan ook niets werd terugbetaald...de ene persoonlijke lening na de andere om haar een beetje kwaliteit te geven.
en nu zit ik terug in hetzelfde straatje.. mijn kleine studio waar ik zo hard voor moest knokken om te kopen ( jaja met hptehecaire lening) staat nu te koop... als de weinige centjes op zijn na de verkoop rest me nog éénding...het lichtje uit doen... dus ...Dokter ...hoedje af !!! voor je ...!!!
Ik heb de mai met veel respect doorgestuurd welliswaar met randcomments van mij... en ze worden niet in dank afgenomen... maar ik heb liever dat mensen kwaad zijn dan dat er niemand iets zegt...in deze IK wereld ziet men de armoede niet naast zijn deur...en dat wil niet zeggen dat mensen van ander origine geen hulp mogen krijgen...maar mogen wij dat ook?
mensen die nog steeds geloven dat men verzorging krijgt als belg als je geen geld hebben...die doen aan struisvogelpolitiek...
en over politiek gesproken...een bepaalde politieker nam mijn problemen tijdens een gesprek niet serieus ...zijn oplossing was: laat je meer trakteren door vrienden... 2010 ...mensen ...tellen wij dan echt niet meer mee? en ik spreek in naam van zovelen die et niet durven of kunnen zeggen!
Mijn medeleven. Als ik iets kan doen kan je me een PB tje sturen.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be