![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel keer vreet je warme voer? | |||
Meer dan 3 keer per daag |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3x dag |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2x dag |
![]() ![]() ![]() |
5 | 14,29% |
1x dag |
![]() ![]() ![]() |
24 | 68,57% |
1x per 2 dagen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,57% |
1x per week |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,71% |
2x per maand |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,86% |
1x per maand |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Uitzonderlijk |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Warm eten? wie is dat? |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() 1 �* 2 keer per dag.
Ik word wreed ambetant zonder warm eten. Kweeni waarom... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(Hugo Borst die een moeder die haar kind geen warm eten geeft de mantel uitveegt)
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 24 juli 2008 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Wat is dan een onvolwaardig middagmaal?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Direct bij Lykes gaan werken dan.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 24 juli 2008 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, ik mis mijn job ZOOOOOOOOO hard als ik dat zie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Touché.
Ik probeer 2 keer warm te eten per dag. Als het les is, dan eet, ik als ik thuis kom: gebakken, gerookt spek en brood. Een lapje of 4 op een boterham, spekvet erover en dan nog een boterham erop, een halve pot "boeren yoghurt" (van die emmertjes). En in de koude maanden wat koffie erachter. Met dit achter de kiezen kan ik verder tot een uur of 8 en dan is het avondeten; als ik geluk heb, is het niets exotisch, maar is het wild �* volenté! Ontbijt: 1 boterham en 2 tassen koffie; het brood meestal droog. En het "voordeel" is dat ik geen gram bij kom (Uitgezonderd de toenemende hersenmassa). Helaas moet ik opletten dat ik niet te veel vlees eet (>1 kg per dag) anders heb ik weer een dikke darm die lekt op mijn lever, niet prettig als ze dat tegen jou zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dus het voordeel van in een beeteke stad te wonen, eh. Pizza/pitta zaken die lang openblijven en gratis leveren. Ook een compleet menu Chinees kan je hier tot laat in de nacht thuisgeleverd krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn antwoord is eigenlijk tussen 1x per dag en 1x per 2 dagen, maar die optie bestaat niet.
Komt er op neer: in de week eet ik 's middags normaal een warme maaltijd omdat ik na het werk geen zin heb om nog te beginnen koken en me dan beperkt tot een boterham evt. met eens een eitje erbij. In de kantine hebben keuze uit een dagschotel of een schotel die je heel de week kan krijgen. Als je dan toevallig een dag hebt dat je beiden niet kan blieven, dan haal ik wel ergens ne smos maar die dagen eet ik dus geen warme maaltijd. Hangt ook nogal af van de kwaliteit van onze cateraar. Normaal ben ik gek op loempia met rijst, maar bij ons op het werk is dat meer een in het oranje overspoten Fabiola (een oranje natte dweil dus) zonder smaak waar als je het groot lot hebt gewonnen misschien een morzel van een molecule kip in zit. Terwijl een loempia toch op zijn minst knapperig mag zijn. In het weekend wel elke dag een warme maaltijd. Dus het antwoord zit zowat zwischen de twee opties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat ik nog geen 1 kg voedsel per dag tout court naar binnen speel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Maar neen gij. Salade's, broodjes gezond, gemakkelijk en snel, en vooral goedkoop.
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel stukken vlees eet jij per dag? 1 stuk. Van hoeveel? 1 kilogram. Dat gezicht van die mens... Die steak was dan van 1/2 koe die bij ons in zo'n Colruyt vriezer lag. Maar, als je vlees eet moet je gevarieerd eten. Een maat van mij die eet nu elke dag bijna bosduif, zelf in hun soep doen die bosduif. Ik eet nu wel wat minder vlees, maar meer dingen die ik vroeger absoluut niet mocht zoals witloof, spruiten, bloemkool,.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Daar vind ik later nog wel iets op. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het over vleesconsumptie en andere vettigheden. Op mijn werk zo ook iemand. Elke middag frieten bij zijn maaltijd (en liefst met mayo erbij) en die blijft mager. Maar ik heb intussen wel genoeg geleerd dat mager zijn niks zegt over je gezondheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() En de Aziaten, ik denk vooral aan Japanners leven extra-lang, hebben de hoogste gemiddelde leeftijd in de gehele wereld. Maarja, zij eten dan ook héél erg vetarm.
Van weinig vet eten leef je lang. En blijf je lang je haar behouden. De reden waarom zo weinig kalende Aziaten zijn.