![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
laten we gewoon het vergelijk maken tussen het aantal aanwezige allochtonen en de te betreuren overlast. Dan is de conclusie snel gemaakt . Veel allochtonen = veel miserie allochtonen weren = terug een aangenamer leven voor iedereen. Spijtig, maar dat zijn feiten. ik had het ook liever anders gewild. Maar daar hebben anderen anders over beslist.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het ergste is dat ge met die gastjes zelfs geen problemen hebt als ze alleen zijn... Ik heb gisteren een halve dag gewerkt met een Marokaan, toffe kerel, hij was content dat hij dat interimmeke had kunnen krijgen ondanks zijn 'blad'. En dan kwamen zijn verhalen boven.
Groepsdruk. En misschien ook wel een natuurlijke aanleg om het gezag aan te vallen (hebben we dat niet allemaal ooit gehad? Ik val het niet meer aan maar vertrouw het gezag niet) en als enig alternatief sociaal isolement. Toen ik hem uitlegde dat ik dat 'racist' roepen dan wel heel laf vind, tenslotte eerst de stoere uithangen en dan de wet proberen in te roepen, heeft het lang geduurd voor ik hem zelfs duidelijk gemaakt kreeg wat 'laf' is. Op die manier wordt het wel moeilijk... Ik vroeg hem ook of ze dit soort dingen ook zouden doen in Marokko en toen werd hij stil. Maar we hebben nog wel goed gelachen. Goed voor Huizingen, ik hoop dat er nog volgen. Hun vrijheid eindigd waar de mijne begint.
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ben één keer een zwembad uitgezet voor aanstootgevend gedrag; ik zoende een meisje (wel vrijwillig, van beide kanten). Op dat zelfde moment liepen ander type jongens ruzie te zoeken en de halve vandaal uit te hangen. Maargoed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Typisch, die redder zou flik kunnen zijn. Hier zijn ze aan het inbreken, maar dat hebben ze 'niet gezien'. Die crimineel die 45 deed waar hij 50 mocht wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan mij niet schelen. Het enige wat mij interesseert is dat de verzuurden de mensen gerust laten. Van zodra verzuurden zelf geconfronteerd worden met de maatregelen waar ze zelf om gevraagd hebben dan gaat het mis. "Jamaar, meneer de polies, ge moet nu toch tussen ons niet te paard komen rondrijden, hé. Ziede da nie da wij geen 'allochtonen' zijn?" Neen, 'mijnheer de polies' kan het verschil niet zien. Als allochtonen nog een hoofddoek dragen, dan lukt het nog wel een beetje om te weten wie er moet gediscrimineerd worden, en wie niet, maar de meeste 'allochtonen' zijn niet te onderscheiden van autochtonen. Dat is dikke miserie voor de verzuurden. Want waar het op aankomt, is dat ze zondebokken hebben om deelgenoot te maken van de innerlijke hel die ze voor zichzelf gecreëerd hebben. Zuurpruimen, DOE IETS AAN JULLIE ZELF!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je moet dat allemaal niet zo zwaar oppakken. Laatst gewijzigd door Linda : 29 juli 2008 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen wonder dat jullie zo ongelukkig zijn. Ik heb geen probleem met 'obscene praktijken'. Mijn liefje en ik zijn gek van 'obscene praktijken'. Ik krijg het gevoel of ik een flipperkas ben. De ene frank valt na de andere. Nu valt dus mijn frank voor wat het probleem van de verzuurden betreft. Die mensen mogen niet kussen, dat zijn 'obscene praktijken'. ![]() Geen wonder dus dat ze problemen hebben. Een mens zou van minder ongelukkig worden. Ik heb kindjes die ik graag zie, een kleinkindje waar ik dolveel van hou, een hele reeks schatjes, en een lief, allemaal mensen om lief te hebben. Het is wel zo dat ik geleerd heb mensen die vervaardigd zijn uit prikkel- en scheermesjesdraad uit mijn directe vriendenkring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bedankt voor je informatie over Wachtebeke, die een ander verhaal vertelt dan wat bepaalde lieden hier ons willen doen geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() als ik het goed begrepen heb zijn uw "verzuurden" nu toch gewoon content sinds er ontradingsmaatregelen genomen werden om die brave jongetjes uit het domein te weren. Of heb jij nu gehoord dat uw "verzuurden" reclameren omdat de rust is teruggekeerd?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat uw liefje je beschouwt als "te nemen oorlogsbuit" (m.a.w. hij mag copuleren met "wat zijn rechterhand bezit") is natuurlijk iets anders.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Zit toch raar ineen hé,dat mowereldje.Obscene praktijken,sja,maar een geit langs vanachter nemen zoals de oppergek Khomeiny zei,is zeer zedig waarschijnlijk,not ?
En vanzelfsprekend,je hand in de slip van een meisje steken,ook normaal.Je kan natuurlijk zeggen dat bovennatuurlijke mokrachten je hand de weg wezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat een geluk dat er toch nog zo'n toffe griet tussenloopt zoals ik die opkomt voor de rechten van vrouwen en dieren ... ![]() ps dank u wel lieve paardjes en politie om de openbare zwembaden veilig te maken voor de autochtone mensen ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 29 juli 2008 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linda weet je wel zeker dat je geen flipperkast bent??
Want volgens mij flip je nogal; op 'verzuurden ' bijvoorbeeld die je massaal ziet en dit zonder onderscheid of nuance. Je lijkt in je reacties nogal op een stuiterbal; er rolt vanalles uit zonder duidelijkheid waar je met dit alles naartoe wilt en nog minder toont het een heldere geest...dus opnieuw;Linda zijt ge echt geen flipperkast???Weet je dat zeker??? |
![]() |
![]() |