Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2008, 23:09   #41
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
Die gast hadden ze een zware straf op mogen leggen, of indien van een andere geboorteland dubbel paspoort het land uit mogen trappen: nu denkt die, hm nou ga ik het ergens anders proberen. Met zo'n straf haal je de mentaliteit niet weg, als die überhaupt al weg te halen is.
Allemaal wegsturen naar Jeruzalem, daar weten ze met zulk volk wel raad !
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 23:13   #42
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Allemaal wegsturen naar Jeruzalem, daar weten ze met zulk volk wel raad !
Daar moeten ze ook naar 't recreatiepark onder begeleiding van troepen om toch maar rust en veiligheid te hebben ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 23:14   #43
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Het reglement toepassen. punt andere lijn.
allochtonen beantwoordend aan een bepaald profiel (van te voren vastgelegd en medegedeeld aan de veiligheidsagenten aan de ingang) mogen niet meer binnen. Heel gewoon.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 06:35   #44
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een recreatiedomein dient om zich te amuseren. Amokmakers, wie het ook zijn, mogen daar niet welkom zijn.
Ook jij, Vercetti, als jij ruzie maakt, mensen lastig valt, iets steelt of kapot maakt, kan aangepakt worden en de daaraangekoppelde sanctie ondergaan.

Vercetto, je moet langs de andere kant ook niet veralgemenen en alle allochtonen op een hoop gooien ("de allochtonen"). Deze overwinning is een overwinning voor iedereen, die zich enkel wenst te amuseren gevrijwaard van alle overlast.
Effe serieus blijven he.
laten we gewoon het vergelijk maken tussen het aantal aanwezige allochtonen en de te betreuren overlast.
Dan is de conclusie snel gemaakt .
Veel allochtonen = veel miserie
allochtonen weren = terug een aangenamer leven voor iedereen.

Spijtig, maar dat zijn feiten. ik had het ook liever anders gewild. Maar daar hebben anderen anders over beslist.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 07:30   #45
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Het ergste is dat ge met die gastjes zelfs geen problemen hebt als ze alleen zijn... Ik heb gisteren een halve dag gewerkt met een Marokaan, toffe kerel, hij was content dat hij dat interimmeke had kunnen krijgen ondanks zijn 'blad'. En dan kwamen zijn verhalen boven.

Groepsdruk. En misschien ook wel een natuurlijke aanleg om het gezag aan te vallen (hebben we dat niet allemaal ooit gehad? Ik val het niet meer aan maar vertrouw het gezag niet) en als enig alternatief sociaal isolement.
Toen ik hem uitlegde dat ik dat 'racist' roepen dan wel heel laf vind, tenslotte eerst de stoere uithangen en dan de wet proberen in te roepen, heeft het lang geduurd voor ik hem zelfs duidelijk gemaakt kreeg wat 'laf' is. Op die manier wordt het wel moeilijk...
Ik vroeg hem ook of ze dit soort dingen ook zouden doen in Marokko en toen werd hij stil. Maar we hebben nog wel goed gelachen.

Goed voor Huizingen, ik hoop dat er nog volgen. Hun vrijheid eindigd waar de mijne begint.

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 07:37   #46
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Daar moeten ze ook naar 't recreatiepark onder begeleiding van troepen om toch maar rust en veiligheid te hebben ...
Ze leven niet allemaal in Hevron hoor. Maar de immigratiepolitiek van Israël loopt ook niet zuiver, ze hebben nogal een stuk woestijn te bewaken.

Ik ben één keer een zwembad uitgezet voor aanstootgevend gedrag; ik zoende een meisje (wel vrijwillig, van beide kanten). Op dat zelfde moment liepen ander type jongens ruzie te zoeken en de halve vandaal uit te hangen. Maargoed.
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 07:44   #47
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben één keer een zwembad uitgezet voor aanstootgevend gedrag; ik zoende een meisje (wel vrijwillig, van beide kanten). Op dat zelfde moment liepen ander type jongens ruzie te zoeken en de halve vandaal uit te hangen. Maargoed.
In de moslimwereld worden dit soort obscene praktijken ook enkel toegelaten in de huiselijke sfeer.

Typisch, die redder zou flik kunnen zijn. Hier zijn ze aan het inbreken, maar dat hebben ze 'niet gezien'. Die crimineel die 45 deed waar hij 50 mocht wel.

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 07:48   #48
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Een recreatiedomein dient om zich te amuseren. Amokmakers, wie het ook zijn, mogen daar niet welkom zijn.
Ook jij, Vercetti, als jij ruzie maakt, mensen lastig valt, iets steelt of kapot maakt, kan aangepakt worden en de daaraangekoppelde sanctie ondergaan.

Vercetto, je moet langs de andere kant ook niet veralgemenen en alle allochtonen op een hoop gooien ("de allochtonen"). Deze overwinning is een overwinning voor iedereen, die zich enkel wenst te amuseren gevrijwaard van alle overlast.
Ik weet nog zo niet of dat een overwinning is. Die verzuurden denken dat ze hun verzuring bot kunnen vieren, maar mij trekken ze daar niet mee aan. Het heeft wat mij betreft een averechts effect. Er zijn er al die een straatje om gaan als ze mij zien afkomen. Ze kunnen lekker in hun favoriete rolletje kruipen bij mij, slachtoffertje spelen: "Die 'tang' die spreekt ons tééégen." Dat zijn ze natuurlijk niet gewoon. Iedereen heeft schrik van hen, knikt braafjes, roddelt wat achter hun rug, maar geeft hen uiteindelijk toch hun goesting. Behalve ik dus. Van mij krijgen ze hun verzuring als een boemerang terug. Het houdt dan onmiddellijk op met mensen pesten. Ik zie ze wel tegen mekaar fluisteren: "Oh! Ze komt af!"
Dat kan mij niet schelen. Het enige wat mij interesseert is dat de verzuurden de mensen gerust laten.

Van zodra verzuurden zelf geconfronteerd worden met de maatregelen waar ze zelf om gevraagd hebben dan gaat het mis. "Jamaar, meneer de polies, ge moet nu toch tussen ons niet te paard komen rondrijden, hé. Ziede da nie da wij geen 'allochtonen' zijn?"
Neen, 'mijnheer de polies' kan het verschil niet zien. Als allochtonen nog een hoofddoek dragen, dan lukt het nog wel een beetje om te weten wie er moet gediscrimineerd worden, en wie niet, maar de meeste 'allochtonen' zijn niet te onderscheiden van autochtonen. Dat is dikke miserie voor de verzuurden. Want waar het op aankomt, is dat ze zondebokken hebben om deelgenoot te maken van de innerlijke hel die ze voor zichzelf gecreëerd hebben.

Zuurpruimen, DOE IETS AAN JULLIE ZELF!!!!!
Linda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 07:51   #49
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je er zo uitziet als op je avatar dan wil ik ook wel eens uit het zwembad gezet worden voor een kusje van jou.

Je moet dat allemaal niet zo zwaar oppakken.

Laatst gewijzigd door Linda : 29 juli 2008 om 07:51.
Oud 29 juli 2008, 08:02   #50
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animalman Bekijk bericht
In de moslimwereld worden dit soort obscene praktijken ook enkel toegelaten in de huiselijke sfeer.

Typisch, die redder zou flik kunnen zijn. Hier zijn ze aan het inbreken, maar dat hebben ze 'niet gezien'. Die crimineel die 45 deed waar hij 50 mocht wel.
Wow!!! Kussen is 'obscene praktijken'!!!
Geen wonder dat jullie zo ongelukkig zijn. Ik heb geen probleem met 'obscene praktijken'. Mijn liefje en ik zijn gek van 'obscene praktijken'.

Ik krijg het gevoel of ik een flipperkas ben. De ene frank valt na de andere. Nu valt dus mijn frank voor wat het probleem van de verzuurden betreft. Die mensen mogen niet kussen, dat zijn 'obscene praktijken'.
Geen wonder dus dat ze problemen hebben. Een mens zou van minder ongelukkig worden.
Ik heb kindjes die ik graag zie, een kleinkindje waar ik dolveel van hou, een hele reeks schatjes, en een lief, allemaal mensen om lief te hebben.
Het is wel zo dat ik geleerd heb mensen die vervaardigd zijn uit prikkel- en scheermesjesdraad uit mijn directe vriendenkring.
Oud 29 juli 2008, 08:15   #51
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
De BBQ's in Wachtebeke liggen naast de parking, de ligweide ligt op het domein zelf, je hoeft dus helemaal niet langs de BBQs om op de weide te geraken!
Zoals gezegd, ik was er gisteren, de ligweide lag vol, gemend publiek en er waren echt geen problemen hoor. T zonneke scheen volop ginder gisteren, ik heb eerder de indruk dat jij dat probeert te ontkennen
Ja, nu weet je hoe circe naar de zaken kijkt.

Bedankt voor je informatie over Wachtebeke, die een ander verhaal vertelt dan wat bepaalde lieden hier ons willen doen geloven.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 08:41   #52
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda Bekijk bericht
Ik weet nog zo niet of dat een overwinning is. Die verzuurden denken dat ze hun verzuring bot kunnen vieren, maar mij trekken ze daar niet mee aan. Het heeft wat mij betreft een averechts effect. Er zijn er al die een straatje om gaan als ze mij zien afkomen. Ze kunnen lekker in hun favoriete rolletje kruipen bij mij, slachtoffertje spelen: "Die 'tang' die spreekt ons tééégen." Dat zijn ze natuurlijk niet gewoon. Iedereen heeft schrik van hen, knikt braafjes, roddelt wat achter hun rug, maar geeft hen uiteindelijk toch hun goesting. Behalve ik dus. Van mij krijgen ze hun verzuring als een boemerang terug. Het houdt dan onmiddellijk op met mensen pesten. Ik zie ze wel tegen mekaar fluisteren: "Oh! Ze komt af!"
Dat kan mij niet schelen. Het enige wat mij interesseert is dat de verzuurden de mensen gerust laten.

Van zodra verzuurden zelf geconfronteerd worden met de maatregelen waar ze zelf om gevraagd hebben dan gaat het mis. "Jamaar, meneer de polies, ge moet nu toch tussen ons niet te paard komen rondrijden, hé. Ziede da nie da wij geen 'allochtonen' zijn?"
Neen, 'mijnheer de polies' kan het verschil niet zien. Als allochtonen nog een hoofddoek dragen, dan lukt het nog wel een beetje om te weten wie er moet gediscrimineerd worden, en wie niet, maar de meeste 'allochtonen' zijn niet te onderscheiden van autochtonen. Dat is dikke miserie voor de verzuurden. Want waar het op aankomt, is dat ze zondebokken hebben om deelgenoot te maken van de innerlijke hel die ze voor zichzelf gecreëerd hebben.

als ik het goed begrepen heb zijn uw "verzuurden" nu toch gewoon content sinds er ontradingsmaatregelen genomen werden om die brave jongetjes uit het domein te weren.

Of heb jij nu gehoord dat uw "verzuurden" reclameren omdat de rust is teruggekeerd?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 08:43   #53
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wow!!! Kussen is 'obscene praktijken'!!!
Geen wonder dat jullie zo ongelukkig zijn. Ik heb geen probleem met 'obscene praktijken'. Mijn liefje en ik zijn gek van 'obscene praktijken'.

Ik krijg het gevoel of ik een flipperkas ben. De ene frank valt na de andere. Nu valt dus mijn frank voor wat het probleem van de verzuurden betreft. Die mensen mogen niet kussen, dat zijn 'obscene praktijken'.
Geen wonder dus dat ze problemen hebben. Een mens zou van minder ongelukkig worden.
Ik heb kindjes die ik graag zie, een kleinkindje waar ik dolveel van hou, een hele reeks schatjes, en een lief, allemaal mensen om lief te hebben.
Het is wel zo dat ik geleerd heb mensen die vervaardigd zijn uit prikkel- en scheermesjesdraad uit mijn directe vriendenkring.
je hebt blijkbaar geen weet van de moslimpraktijken waar kussen aanleiding kan geven tot steniging!

dat uw liefje je beschouwt als "te nemen oorlogsbuit" (m.a.w. hij mag copuleren met "wat zijn rechterhand bezit") is natuurlijk iets anders.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 08:45   #54
Gargamel
Banneling

Standaard

Zit toch raar ineen hé,dat mowereldje.Obscene praktijken,sja,maar een geit langs vanachter nemen zoals de oppergek Khomeiny zei,is zeer zedig waarschijnlijk,not ?

En vanzelfsprekend,je hand in de slip van een meisje steken,ook normaal.Je kan natuurlijk zeggen dat bovennatuurlijke mokrachten je hand de weg wezen.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 08:57   #55
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
je hebt blijkbaar geen weet van de moslimpraktijken waar kussen aanleiding kan geven tot steniging!

dat uw liefje je beschouwt als "te nemen oorlogsbuit" (m.a.w. hij mag copuleren met "wat zijn rechterhand bezit") is natuurlijk iets anders.
Oef! Gelukkig lig je toch niet altijd als spook tussen ons in bed.

Oud 29 juli 2008, 11:22   #56
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

ahahahahahaah ROFL al die zuurpruimen toch op deze wereld ahahahaha
wat een geluk dat er toch nog zo'n toffe griet tussenloopt zoals ik die opkomt voor de rechten van vrouwen en dieren ... ahahahahahaha

ps dank u wel lieve paardjes en politie om de openbare zwembaden veilig te maken voor de autochtone mensen dank u wel burgemeesters dat u niet graag al uw stemmen ziet verloren gaan aan het vlaams belang dank u wel lieve werkende vlamingen dat dit mogelijk is met uw belastinggeld 2 maal betalen 1. voor de openbare plaatsen en 2. om het veilig te houden ahahaha mercikes ahahaha
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 11:24   #57
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oef! Gelukkig lig je toch niet altijd als spook tussen ons in bed.

ik peis dat dat de laatste plaats op aarde zal zijn voor circe om zich te bevinden voor of na haar lichamelijke dood bah mag er niet eens aan denken bbrr "vies" zulle ahahahaha rofl

Laatst gewijzigd door shaddy : 29 juli 2008 om 11:24.
Oud 29 juli 2008, 11:26   #58
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Zit toch raar ineen hé,dat mowereldje.Obscene praktijken,sja,maar een geit langs vanachter nemen zoals de oppergek Khomeiny zei,is zeer zedig waarschijnlijk,not ?

En vanzelfsprekend,je hand in de slip van een meisje steken,ook normaal.Je kan natuurlijk zeggen dat bovennatuurlijke mokrachten je hand de weg wezen.
Tja als je een volgeling bent van Mo de oorlogszuchtige pedo ... wat verwacht je dan??? Die gasten worden zo opgevoed ze is niet bedekt, ga er maar voor. ahahahaahaa
Oud 29 juli 2008, 13:14   #59
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
ik peis dat dat de laatste plaats op aarde zal zijn voor circe om zich te bevinden voor of na haar lichamelijke dood bah mag er niet eens aan denken bbrr "vies" zulle ahahahaha rofl
Moei je eens niet. dat is tussen mij en Circe.
Oud 29 juli 2008, 13:16   #60
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Linda weet je wel zeker dat je geen flipperkast bent??
Want volgens mij flip je nogal; op 'verzuurden ' bijvoorbeeld die je massaal ziet en dit zonder onderscheid of nuance.
Je lijkt in je reacties nogal op een stuiterbal; er rolt vanalles uit zonder duidelijkheid waar je met dit alles naartoe wilt en nog minder toont het een heldere geest...dus opnieuw;Linda zijt ge echt geen flipperkast???Weet je dat zeker???
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be