![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK, die kerel ging even door het lint. Moet je hem daarom ineens "ziekelijk" gaan noemen? Een mensenleven telt gemiddeld 30.000 dagen. Als één daarvan net zijn dagje niet was, en de andere 29.999 gedraagt hij zich voorbeeldig, moet hij dan omwille van die éne dag voor de rest van zijn leven gestraft worden? Jezus zeg...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 2 augustus 2008 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En is het wel bewezen dat hij niet al onthoofd was vóór hij de bus opstapte? Zouden we niet wachten op de feiten, alvorens de mensen met de vinger te wijzen?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en zijn medezittend vriendje met de slecht dag was vast gewoon een beetje fundi geworden. Allemaal de schuld van de chauffeur die zijn raampje niet goed had opengezet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() thorgal zat weer niet op die bus.
of bestaan thorgals alleen in strips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Neem nu Ghandi, bangelijke gast. En toch zijn er mensen die hem zijn spelletjes met naakte meisjes van 12 jaar kwalijk nemen. Zo bleek uit de BBC 2 documentaire. Neem Hitler, als die nu de joden laat leven, dan was dat toch een bangelijke kerel. Maar ja, hij wordt afgerekend op de joden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() lees eens wat over 'bystander apathy'. en antwoord eens op de vraag van de anderen. zou jij in ware rambostijl de dader overmeesteren? of zou je gaan lopen? zou je afwachten en hopen dat iemand anders het oplost? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede moet ik mijn mes bij hebben, ten derde moet ik zeker zijn dat ik geen overtreding bega, met hem tot paté te steken. Anders riskeer ik mijn verlof. En ten vierde moet ik een verschrikkelijk rothumeur hebben. Anders, blijf ik zitten of ga ik lopen, of zet mijn keel open.
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien bv een persoon aan het verdrinken is, zal ie geluk hebben als een enkeling, of een kleine groep mensen hem zal aantreffen. Indien er een zwemmer bij is, zal ie gered worden. Indien er echter een hele groep op staat te staren, zal de hele groep verdwaasd staan kijken tot de persoon verdronken is om zich daarna af te vragen waarom niemand in het water sprong. De hele groep wacht op de rest van de groep om de persoon te redden. Je moet al echt een enorm sterke psyche hebben, eer ge toch in het water springt terwijl er al een groep als een bende schapen staat te kijken. Of dit gegeven in de psyche weten en er op dat moment aan denken waardoor ge dat kunt omzeilen. Er zijn trouwens een massa voorbeelden van. Meisje van zeven verdronken in Nederland een aantal jaar geleden waar een hele bus op zat te gapen (en niemand deed iets). Frank Dingenen die vermomd (voor meester hij begint weer) een medeactrice haar handtas beroofde in een stadscentrum. Geen reactie. Het gevangenis experiment in Stanford in de jaren 70. enzovoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Hugo Claus heeft dat trouwens ook eens aan den lijve moge ondervinden. Rationeel gezien vond ik het bericht niet geloofwaardig. Vooral dat gedeelte "persoon loopt met hoofd in zijn hand rond om het te tonen aan zijn medepassagiers" ... Maar ik heb ondertussen een Engels artikel erover gelezen en blijkt dat het in het echt er anders aantoe is gegaan. En de bus is direct gestopt zodat iedereen eruit kon vluchten, voordat het hoofd werd... oké laat maar. Ik word er echt niet goed van. :/ En het zijn wel degelijk de buschauffeur + een medepassagier die opgetreden hebben zodat verdere slachtoffers voorkomen konden worden. (Hebben hem opgesloten in de bus enzo.) Mijn redenatie was: als er enkele sterke mannen in die bus zitten, type bodyguard, kilo's meer spieren en kop groter dan de dader, en die man huppelt daar rond met een hoofd in zijn handen (wtf) en heeft geen mes meer vast zodat er geen gevaar is voor je eigen leven, overmeester je hem zodat hij geen andere slachtoffers maakt. Als je niet al lang bent flauwgevallen, een hartaanval hebt gekregen van de schrik of anders, want dat zou ik waarschijnlijk doen. Maar ik heb niet graag dat wat ik typ of zeg gelezen wordt als hetgeen de psy-in-spe zegt. Ik typ graag eens iets zonder gehinderd te worden door kennis, puur op gevoel en sluit die theorie dan allemaal mooi af, stop 'm weg en negeer het bestaan ervan. Soms wil ik me ook helemaal niet invoelen en somimge kennis wil ik ook helemaal niet hebben. Dat is mijn zaak en mijn manier van doen en het zou tof zijn dat mensen dat onthouden zonder dat ze beginnen fulmineren waarbij ze verwijzen naar wat ik studeer. :-/ ![]() Als ik iets wel typ 'met de kennis die ik geleerd heb in mijn opleiding' en als 'de psy in spe' zullen julie dat zeker merken. ![]() Maar mijn gevoel blijft dus zeggen dat dit niet gebeurt is en het niet kan gebeuren. Zelfprotectiesystemen enzo. Ieder zijn strategie om te overleven hé. ![]() Maar aargh, in K&K over mijn studies bezig ... ![]() Edit: deze post is een antwoord aan iedereen die reageerde op wat ik zei, en niet enkel aan jou natuurlijk Dablacky. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 augustus 2008 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Of is dat te intiem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() HLN 3/8update Op het Griekse eiland Santorini heeft een man zijn echtgenote onthoofd.
dat onthoofden gaat nog een rage worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door Vette Pois(s)on : 4 augustus 2008 om 02:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Maar als er nu es een koffertje met geld staat (met etiket neem zoveel u wilt) ipv een mens in nood? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wil wel even zeggen politieagenten en dergelijke een uitzondering vormen op al deze regels. |
|
![]() |
![]() |