![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Alhoewel, ze hebben nu wel iemand die meer dan 2 zinnen kan zeggen zonder er een slogan in te verwerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor mij is het ook een leuke tussenoplossing.
ik kan echt niet op een van de andere partijen stemmen. ik had de keuze tussen vb en blanco: beiden was me iets te moeilijk! leuk dat ik op die verstrepen kan stemmen: groot bakkes, klein hartje! hewel ik gun het hem!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
als je op hem stemt, stem je toch ook voor het Blok? Hij staat in die lijst hoor. Een onafhankelijke binnen een lijst komt niet efkes apart te staan...
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb de laatste drie jaar meer aktief geweest op marokkaanse forums dat op dit forum Mieke!
Ik ben daar binnengegaan als volledige multicull-overtuigde. Ik heb daar van de ene verbazing in de andere gevallen. Ik kom van Allahgev! Ik wens geen islamtoekomst voor mijn dochters. Ik heb me verdiept in de ideologie van islam en islamisten Ik had geen andere keuze meer dan het vlaams blok!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mja, ik geloof eigenlijk niet zo in fora op het internet. Je krijgt er altijd meer radicale praat te horen dan in het echte leven. Zoals hier ook. Of dat publiek ook representatief is voor de bevolking (of in jouw geval: de hele marokkaanse gemeenschap) weet ik niet. Ik wil ook geen islamtoekomst, maar vrees daar ook niet voor. En denk vooral dat het Blok daar ook geen antwoord op heeft.
![]() |
![]() |
#47 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Louis Michel (en Di Rupo) volgen gewoon de klassieke "Verdeel en Heers" strategie. Klein Wallonie kan alleen op tegen het Grote Vlaanderen door de Vlamingen onderling te verdelen. Klein Links en de Politiek Correcte kaste in Vlaanderen worden door Michel & co uitgespeeld tegen het Vlaams-Nationale VB om die zo te isoleren en politiek vleugellam te maken. (En dit terwijl het Frans-dolle FDF deel uitmaakt van de partij van Louis Michel.) Vergeet ook de steun niet van het MR voor het MSR "symbooldossier", waardoor de VLD in de purie kwam en het aantal nutteloze stemmen voor het VB nog toeneemt. Hoe meer polarisatie in Vlaanderen, hoe beter voor Michel en Di Rupo. Het enige waarvoor de Franstaligen vrezen is dat CD&V het cordon van het VB zouden doorbreken, en/of dat CD&V aanstuurt op een asymmetrische regering in Vlaanderen. In alle andere gevallen werkt de "Verdeel en Heers" strategie perfect, en zijn we weg voor nog eens 4-5 jaar Franstalige dominantie en uitbuiting. Louis Michel weet perfect wat hij doet. ![]()
![]() |