![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Anders zouden ze wel op de eerste rij gestaan hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik begrijp niet waarom ze antwerpen onleefbaarder en onleefbaarder willen maken terwijl er in zeebrugge een zee van plaats is.
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie gelooft die mensen nog?
![]() Laatst gewijzigd door Renesse : 18 augustus 2008 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wens al degenen die proberen deze dorpsmoord goed te praten een snelle onteigening toe, zodat er op hun voormalige woonplek een grote parkeerplaats kan gebouwd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Beste vrienden,
Foto's van de bezetting van Doel door de federale oproerpolitie en de door hen beschermde sloop van goede Doelse huizen vind je hier. Ze mogen vrij gereproduceerd worden mits vermelding van © Doel 2020. Deze link staat ook op www.doel2020.org. Alstublieft, verspreid het adres van onze website waar je maar kan, het is ons enige autonome communicatiemiddel." Voil�*, ik hoop dat ik hiermee een begin van antwoord op dit vriendelijke verzoek gaf. Hou jullie taai, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 19 augustus 2008 om 07:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens moet dit eens goed in de aandacht gebracht worden:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al was het maar om aan het klootjesvolk goed duidelijk te maken wie het hier in Vlaanderen voor 't zeggen heeft. 'De Vlamingen' zèlf mogen daar eens van dromen, en daar zal het wel bij blijven.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() wat een verhaal voor dat dorp... Afbreken die handel.
Al die emoreacties...pffff
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik u een welgemeende onteigening toewensen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mag men jouw huis dan morgen ook morgen komen afbreken, zonder reden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hier : http://picasaweb.google.nl/paul.maes...fbraakHavenweg dus. Hartelijk dank voor uw aandacht, djimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() je mag dat maar ik woon niet in doel...
+mijn huis is een beschermd monument en dus in die hoedanigheid kent ze geen risico voor wat je mij toewenst
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
Misschien dat na het afbreken men er wel iets zal vinden om te doen iets dat meer opbrengt dan een leegstaand dorp te laten staan. Iets dat kan zorgen voor werk, opbloei van de regio,...
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Er is nog plek in belgië hoor alleen zijn de meest voor de hand liggende oplossingen voor Belgen vaak minder voor de hand liggend raar maar waar...
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beschermd of niet, uw huis heeft voor mij geen economisch nut, ik eis dat daar een parkeerterrein wordt aangelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |