Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 augustus 2008, 17:09   #41
born2bewild
Banneling

Standaard

Als nu eens beginnen met filip nieuwe software te geven.
Open source liefst
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 17:46   #42
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Die kunnen ook fameus cumuleren. De graaicultuur op internationaal niveau

Citaat:
Maria Laura Zita Beatrix Gerhard van België (Sint-Lambrechts-Woluwe, 26 augustus 1988), Prinses van België, aartshertogin van Oostenrijk-Este, keizerlijke prinses van Oostenrijk, koninklijke prinses van Hongarije en Bohemen,
Oud 16 augustus 2008, 18:02   #43
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
"Albert wil Filip niet op troon, maar Astrid"
Wel... Ik moet zeggen dat Albert daarmee toch wel blijk geeft van meer inzicht dan ik van hem zou vermoed hebben... Als we dan toch opgescheept blijven zitten met dat Lakense circus, dan voor mijn part toch liever met Astrid als koningin dan met die houten klaas van een Filip als koning.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 18:05   #44
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfde voor hare vent: ja, hij werkt in een bank, maar zo zijn er velen. En als je blauw bloed hebt, lijkt me het gemakkelijker om zo'n jobke te versieren, dan als ge onder de uitsluitingen van madam Dekroo zoudt vallen.
correctie: hij WERKTE in een bank.

Vlak voordat onze Laekense poppenkast een verhoging van uitkeringen kreeg, was die jongen ontslagen. U begrijpt dat de extra uitkering die zijn vrouw kan bijeenschrapen dan goed is meegenomen om hun kroost van brood te voorzien nietwaar?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 18:06   #45
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Wel... Ik moet zeggen dat Albert daarmee toch wel blijk geeft van meer inzicht dan ik van hem zou vermoed hebben... Als we dan toch opgescheept blijven zitten met dat Lakense circus, dan voor mijn part toch liever met Astrid als koningin dan met die houten klaas van een Filip als koning.

Patsy: albert denkt aan zijn familiekapitaal - zie mijn summiere projectkostenberekening op http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=34

even flup op de troon en nadien zijn dochter brengt een pak meer uitkeringen op!
ge zijt belg of ge zijt het niet hé?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 augustus 2008 om 18:07.
Oud 16 augustus 2008, 18:12   #46
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Patsy: albert denkt aan zijn familiekapitaal - zie mijn summiere projectkostenberekening op http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=34

even flup op de troon en nadien zijn dochter brengt een pak meer uitkeringen op!
ge zijt belg of ge zijt het niet hé?
Mja, je moet het ze nageven: ze hebben hun schaapjes toch maar mooi op het droge, die Coburgers... En dat kweekt maar verder. En wij maar betalen...
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 18:30   #47
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

delphine For President!!!

Oud 16 augustus 2008, 18:31   #48
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

allez, geef toe, dat is toch de enige met minstens VIER hersencellen hé? drie geërfd van haar moeder zeker?

Oud 16 augustus 2008, 21:22   #49
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Mensen toch laten we stillekes zwijgen of de familie flodder maakt van wangedrocht belgië nog drie koningrijken. Kwestie van iedereen een plaatske te geven aan de (rijkelijke) dop
Oud 16 augustus 2008, 22:19   #50
Elio di Supo
Banneling

Standaard

We moeten ook eens nadenken over de toekomst van monarchieën in het licht van de wetenschappelijke vooruitgang. Wat als de kloontechnologie op punt zou staan? Zou men met DNA-materiaal van overleden monarchen geen kloon kunnen maken van desbetreffende monarch? En welke gevolgen heeft dit zoal voor de troonopvolging?

Zeer boeiend allemaal...
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 22:32   #51
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Als nu eens beginnen met filip nieuwe software te geven.
Open source liefst
Dit kan bevorderlijk zijn voor het contact met het publiek. Vb. Filip kan wat meer blije intredes maken of rechtstreekse TV-uitzendingen waarbij het publiek de mogelijkheid wordt geboden om hem dingen te laten zeggen die ze per sms versturen naar een daartoe speciaal voorzien 0900-nummer of ter gelegenheid van de nationale feestdag een 0800-nummer. Het bericht wordt dan verder verstuurd naar Filip zijn ingebouwde software waarna hij zijn mond opent en de inhouid van het sms'je letterlijk nazegt.

Het spreekt voor zich dat nationalistische leuzen of liederen uit de boze zijn. Men kan de Flup niet de Vlaamse Leeuw laten zingen.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 augustus 2008 om 22:34.
Oud 16 augustus 2008, 22:38   #52
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Als we dan toch perse een troonopvolger moeten hebben en het mag niet flupke zijn, dan vind ik dat die nieuwe troonopvolger door het volk moet gekozen worden en dan hoeft die niet langer uit het zelfde nest te komen.

Ik opteer dan om voor iemand te kiezen die minstens 20 keer zo veel hersencellen heeft dan gans de Koninklijke familie tezamen, dus kies ik voor Betty Owczarek.

Ik ben er zelfs van overtuigd dat die geen meubeltjes zal pikken. Daar is die veel te eerlijk voor.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 22:42   #53
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Wanneer (en waarom) zijn we eigenlijk gestopt met het geven van bijnamen aan onze monarchen ? Zoals "Karel de Dikke", "Hendrik de Vogelaar", "Joanna de Waanzinnige" enz...
Kunnen we dat niet herinvoeren vanaf onze Albrecht II de ... en Filips I de ... (of Astrid I de ...)
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 22:47   #54
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Wanneer (en waarom) zijn we eigenlijk gestopt met het geven van bijnamen aan onze monarchen ? Zoals "Karel de Dikke", "Hendrik de Vogelaar", "Joanna de Waanzinnige" enz...
Kunnen we dat niet herinvoeren vanaf onze Albrecht II de ... en Filips I de ... (of Astrid I de ...)
Zoiets als een totem bij de scouts bedoelt u? Tja, dan moeten ze natuurlijk over duidelijke karakteristieken beschikken...
Oud 16 augustus 2008, 22:49   #55
Coekie
Provinciaal Gedeputeerde

Coekie's schermafbeelding

Standaard

Fillip heeft zichzelf al de bijnaam 'de taaie' gegeven.

Citaat:
"Karel de Dikke", "Hendrik de Vogelaar", "Joanna de Waanzinnige" enz...
Ge bent Bertrada met de grote voeten nog vergeten.
In your neighbourhood.
Coekie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 22:57   #56
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Leopold I de Gedemotiveerde
Leopold II de Kannibaal/de Onderdrukker/de Slachter (van Afrika)
Albert I de Klifduiker/de Bedrieger/de Charlatan
Leopold III de Collaborateur/the little king that couldn't
Boudewijn I de Strijkplank/de Saaie/de Pilarenbijter
Albert I de Scheefpoeper/de Bibberende
Filip I de Taaie/de Zonnekoning/de Wereldvreemde

Ja, inspiratie genoeg alvast.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 23:13   #57
Hallebarde
Banneling

Standaard

Dat men hier en elders (tot in Laken toe) kan vinden dat iemand iets méér geschikt is voor een eventueel aanstaand koningschap dan de huidige pretendent, is weinig verbazingwekkend.

Nog minder geschikt zijn daartoe, ware immers nauwelijks denkbaar. Zowat elk individu op deze aardkloot is derhalve méér geschikt ; ja zelfs MagnifiCat, et je pèse mes mots.

Als Albert echter zou vinden dat er in afwachting van een verse koning(in) nog eerst een regente aan de beurt moet komen, kan dat slechts betekenen dat zelfs de huidige koning min of meer begrepen heeft dat de monarchie in België (of wat er straks van overblijft) in duigen zal vallen mocht zijn oudste zoon de firma in handen krijgen.

De veelgeprezen oncle Baudoin en zijn madam hebben nochtans moeite gedaan om Philippeke uit de invloedssfeer van zijn levensgenietende ouders te houden (dat was eigenlijk niet moeilijk : bedoelde ouders keken niet om naar hun kinderen), en alzo dat manneke voor te bereiden op een glorieuze toekomst als Roi des Belges. In die mate zelfs, dat Philippeke het op den duur (en van niet beter weten) zelf zag zitten.

Waarmee ze dat manneke zodanig in een keurslijf gedwongen hebben, dat hij naast zijn volkomen gebrek aan intelligentie ook nog opgescheept werd met een verstarring van jewelste, hetgeen hem zo mogelijk nog ongeschikter heeft gemaakt voor eender welke publieke functie, laat staan voor deze van staatshoofd.

Ik heb derhalve een beetje medelijden met die jongen.

Let wel, ik zou hem nooit ofte nimmer de leiding van een kaartersclub of wat dan ook in handen durven geven, en ik zou hem – als ik het voor het zeggen had – vanzelfsprekend nooit koning laten worden.

Ik wil alleen zeggen dat dat manneke in grote mate slechts het product is van zijn afkomst en zijn (gebrek aan) opvoeding, en dat het dus niet geheel zijn eigen fout is dat hij nu als wereldvreemde gedragsgestoorde door het leven moet gaan.

Ik hoop dat iemand die enig ouderlijk gezag weet uit te stralen, eens ernstig met die jongen praat, en hem er weet van te overtuigen dat de kinderdromen nu stilaan plaats moeten maken voor de realiteit, en dat het zoeken naar een simpel anoniem jobke voor hem uiteindelijk nog het beste zou zijn, als hij niet eeuwig bijstandstrekker wil blijven.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 23:27   #58
kaptenkirk
Partijlid

kaptenkirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als we dan toch perse een troonopvolger moeten hebben en het mag niet flupke zijn, dan vind ik dat die nieuwe troonopvolger door het volk moet gekozen worden en dan hoeft die niet langer uit het zelfde nest te komen.

Ik opteer dan om voor iemand te kiezen die minstens 20 keer zo veel hersencellen heeft dan gans de Koninklijke familie tezamen, dus kies ik voor Betty Owczarek.

Ik ben er zelfs van overtuigd dat die geen meubeltjes zal pikken. Daar is die veel te eerlijk voor.
Ik stel me hierbij officieel kandidaat om koning der belgen te worden.

PRO's:
- Ik spreek niet goed mijn tweede landstaal.
- Ik flap hier op dit forum ook allerlei zever uit.
- Ik leef op kosten van de gemeenschap (beroepsdopper).
- Ik heb een onwettig kind. (denk ik)

CONTRA's:
- Ik heb meer hersencellen dan die familie flodder tesamen. (heb ze net geteld)
- Ik heb eigen meubelen.
- Ik heb maar 1 wettelijk kind.
- Iek wil koning worde.

Ik zweer getrouwheid aan mijn Regent, gehoorzaamheid aan de grondwet en aan de wetten van het belgisch volk.

KAPTEN FOR KING.

Laatst gewijzigd door kaptenkirk : 16 augustus 2008 om 23:30.
kaptenkirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 23:31   #59
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Dat men hier en elders (tot in Laken toe) kan vinden dat iemand iets méér geschikt is voor een eventueel aanstaand koningschap dan de huidige pretendent, is weinig verbazingwekkend.

Nog minder geschikt zijn daartoe, ware immers nauwelijks denkbaar. Zowat elk individu op deze aardkloot is derhalve méér geschikt ; ja zelfs MagnifiCat, et je pèse mes mots.

Als Albert echter zou vinden dat er in afwachting van een verse koning(in) nog eerst een regente aan de beurt moet komen, kan dat slechts betekenen dat zelfs de huidige koning min of meer begrepen heeft dat de monarchie in België (of wat er straks van overblijft) in duigen zal vallen mocht zijn oudste zoon de firma in handen krijgen.

De veelgeprezen oncle Baudoin en zijn madam hebben nochtans moeite gedaan om Philippeke uit de invloedssfeer van zijn levensgenietende ouders te houden (dat was eigenlijk niet moeilijk : bedoelde ouders keken niet om naar hun kinderen), en alzo dat manneke voor te bereiden op een glorieuze toekomst als Roi des Belges. In die mate zelfs, dat Philippeke het op den duur (en van niet beter weten) zelf zag zitten.

Waarmee ze dat manneke zodanig in een keurslijf gedwongen hebben, dat hij naast zijn volkomen gebrek aan intelligentie ook nog opgescheept werd met een verstarring van jewelste, hetgeen hem zo mogelijk nog ongeschikter heeft gemaakt voor eender welke publieke functie, laat staan voor deze van staatshoofd.

Ik heb derhalve een beetje medelijden met die jongen.

Let wel, ik zou hem nooit ofte nimmer de leiding van een kaartersclub of wat dan ook in handen durven geven, en ik zou hem – als ik het voor het zeggen had – vanzelfsprekend nooit koning laten worden.

Ik wil alleen zeggen dat dat manneke in grote mate slechts het product is van zijn afkomst en zijn (gebrek aan) opvoeding, en dat het dus niet geheel zijn eigen fout is dat hij nu als wereldvreemde gedragsgestoorde door het leven moet gaan.

Ik hoop dat iemand die enig ouderlijk gezag weet uit te stralen, eens ernstig met die jongen praat, en hem er weet van te overtuigen dat de kinderdromen nu stilaan plaats moeten maken voor de realiteit, en dat het zoeken naar een simpel anoniem jobke voor hem uiteindelijk nog het beste zou zijn, als hij niet eeuwig bijstandstrekker wil blijven.
Ja, 't is eigenlijk een goede kloot, alleen spijtig dat hij niet tussen de poten van een ezel hangt. Ik denk dat zelfs de knettergekke König Otto von Bayern, nog meer zou geschikt geweest zijn.
Oud 16 augustus 2008, 23:35   #60
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaptenkirk Bekijk bericht
Ik stel me hierbij officieel kandidaat om koning der belgen te worden.

PRO's:
- Ik spreek niet goed mijn tweede landstaal.
- Ik flap hier op dit forum ook allerlei zever uit.
- Ik leef op kosten van de gemeenschap (beroepsdopper).
- Ik heb een onwettig kind. (denk ik)

CONTRA's:
- Ik heb meer hersencellen dan die familie flodder tesamen. (heb ze net geteld)
- Ik heb eigen meubelen.
- Ik heb maar 1 wettelijk kind.
- Iek wil koning worde.

Ik zweer getrouwheid aan mijn Regent, gehoorzaamheid aan de grondwet en aan de wetten van het belgisch volk.

KAPTEN FOR KING.
Onbekwaam geacht. Gehoorzaamheid aan de grondwet? foei, foei, foei Daar heeft een Belgische worst nog nooit van gehoord hoor!!!

Dan toch maar liever Betty Owczarek.

Laatst gewijzigd door Garry : 16 augustus 2008 om 23:37.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be