![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb helemaal niets tegen die Bart Peeters. Ik beschouw hem als een grote kind, wat niet per se slecht is. Bart Peeters is voor Franstalig België vooral de ex-zanger van the Radios en van die megahit :
http://fr.youtube.com/watch?v=SoAxWHDu6Ao Men kan nu denken dat Bart de commerciële success nu niet zoekt. Fout als men weet dat hij met Regi Penxten - ja, ja de Regi van Milk Inc. - samengewerkt heeft. Leuke resultaat trouwens : http://fr.youtube.com/watch?v=KK6PNqiWjCA |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vandaar die traan in je avatar, waarszchijnlijk.
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() laten we toch niet bart's talent voor absurde humor onderschatten (peulengaleis) alsmede zijn muzikaal genie als drummer van de clement peerens explosition.
http://nl.youtube.com/watch?v=kIH8dY2_xRc http://nl.youtube.com/watch?v=OsLevx...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wacht, ik schort mijn oordeel voorlopig op. Laatst gewijzigd door HAMC : 23 augustus 2008 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat wel? FC De Kampioenen voor de zoveelste keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Er was een tijd dat je de radio niet kon opzetten of het was van "she goes nananananananaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrgggh hhh"
Voor de rest niks tegen bart, al probeert hij af en toe de kudde in een richting te drijven waarvan hij denkt dat ze de juiste is. Als artiest mag dat, als vrt medewerker, eigenlijk niet, maar in dat bedje zijn er nog wel ziekjes. Laatst gewijzigd door satiper : 23 augustus 2008 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie kent er "De Droomfabriek" nog?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://fr.youtube.com/watch?v=XD9JmW...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Partijlid
|
![]() Persoonlijk ben ik ee grote fan van het peulengaleis, en vind ik de muziek van Bart Peeters vaak schitterend. Zeker live kan die man een publiek echt opzwepen tot niemand meer stil kan blijven zitten. De Nekkanacht was daar een zalig voorbeeld van.
Als presentator vind ik hem dan weer vaak veel minder goed tot slecht/irritant.
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() ja, zijn haatboodschappen op 0110 waren er écht over
en het Peulengaleis was allesbehalve grappig, hij zou beter een voorbeeld nemen aan die andere Bart (De Pauw)
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar, vooral dankzij Hugo waarschijnlijk ... ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=gjqgqL5PJlE Laatst gewijzigd door Havana : 23 augustus 2008 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Peulengaleis was echt subliem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verdenk Bart Peeters ervan dat hij schizofreen is. Als presentator is hij abominabel. Overal waar ze hem binnenloodsen voor schnabbels als in talk shows is hij mogelijk nog slechter. Als sfeermaker op optredens voor de hele familie blijkt hij goed te zijn, en als sidekick van Hugo Mathijssen in absurde dingen als het leugenpalijs en het peulengalijs is hij soms wel echt goed.
Verder wel een establishment belgje die in Nederland wel een centje wil meepikken. Al bij al denk ik dat hij geluk had om mee te surfen op het talent van Hugo, maar ik ben absoluut geen fan van hem. Ik denk dat het absurde van het leugenpaleis en het peulengaleis vooral de verdienste is van Mathijssen. Ook een linkse humo-rat maar ik geef wel toe dat die man talent heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ja... Bart Peeters als entertainer op concerten voor het gezin, lijkt hij me wel getalenteerd. Maar dat is Koen Wauters ook (zoals Mitgard het al aangaf). Dus... nee, ik ben niet dol op die man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jazeker in vorm hoor. ga eens goed kakken terwijl ge 't pallieterke leest. en doorspoelen hé. |
|
![]() |
![]() |