![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het "Koningshuis" een uitgebreide familie er op wil nahouden zal dat moeten gebeuren met de budgetten die heel nauwkeurig toegewezen worden aan de Koning en de troonopvolger..... De hoogte ervan is dan een ander verhaal....maar dat is nooit anders geweest... Laatst gewijzigd door kelt : 23 augustus 2008 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Tis wel wat laat om over de dotaties te beginnen zeveren, over een jaar zit "onze" konink zonder land, tenzij hij een deeltje van Saksen opeist.
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() tenzij hij een deeltje van Saksen opeist
maar dan best een vlaamse boekhouder en marketingman |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Croo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() dat sluikse geval woont hier wat verder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan moeten ze weer niet beginnen met de rest strooie voorzitter te maken van het rode kruis of een of andere ander onbenullig VZW'ke om alsdusdanig een verdoken dotatie toe te steken en al dat soort boerenbedrog Laatst gewijzigd door Garry : 24 augustus 2008 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Moet zijn dat de algemene opinie toch een stuk minder koningsgezind is dan dat wen wil doen uitschijnen. Voor geen enkele rede zouden ze anders willen die dotatie herzien. 't Lijkt eerdezo een wanhoopsdaad om van het zingkende schip te trachten te redden wat er nog te redden valt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet U, Wat mij betreft wringt het schoentje noch bij de transparante noch bij minderdoorzichtige onkostenrekeningen van de leden Belgische monarchie (gaande van het eerste tot het elvendertigste knoopsgat). De discussie over de koninklijke dotaties is een tweedeplans discussie. Wat mij betreft is de kern van de discussie simpel: "België behoeft geen koning". Punt. Een staatsleiderschap gebaseerd op geboorterecht staat immers haaks op mijn overtuiging dat mensen gelijkwaardig zijn. De heer Leterme en geestesgenoten beklijven wat dit betreft een ander idee. Hun denkwereld wordt nog steeds bevolkt door koningen, prinsen en vazallen (al dan niet residerend op een wolkje met zilveren randje, achter paarlemoeren poorten of op het Martelaarsplein). Liever dan hun inherent hiërarchisch hebben&zijn te moeten blootgeven, verkiezen de heren Leterme en geestesgenoten om de discussie te voeren over de ornamenten van het gezalfde en ander gelukkig goed. Dit entertaint niet alleen de geesten der gelukszaligen, het leidt hen vooral af. De bedragen in kwestie zijn om te beginnen verwaarloosbaar vergeleken bij de begrotingstekorten waar de demissionaire regering Leterme I tegen aan kijkt. Bericht #21 van FDM bevat een overzicht. Ik moet het de heer Leterme nageven: het kunstje om een rookscherm rond de reële staat van de natie op te trekken, beheerst hij tot in de toppekes. Naar ik begreep uit een interview in De Morgen (dinsdag laatst) is voor hem de kapitale uitdaging komende september: de uitwedstrijd van Standard bij Kortijk veeka. Versta: ook in september wordt niet geregeerd. Zalig de ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 augustus 2008 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ik verwacht van die man geen mirakels, het enige wat hij moet doen is illustreren hoe zijn voorgangers met pariteiten en vetorechten voor de franstaligen dit land onbestuurbaar heben gemaakt.
Tenzij je met "regeren" bedoelt dat de Vlamingen weer eens voor de zoveelste keer moeten toegeven, valt er gewoon niet te regeren. Neen, Leterme doet dat naar omstandigheden vrij goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De afgelopen tijd, sedert Leterme I, is er dus wel degelijk geregeerd, en is er goed geregeerd.
Regeren is vooruitzien (gouverner, c'est prévoir). Wie vooruitziet, erkent dat bij ongewijzigd beleid, de huidige moeilijkheden zoveel keren erger zullen zijn. Degelijk regeren is dan simpel: zorgen dat den boel wijzigt. Zelfs al duurt het wat lang. Zelfs al duurt het heel lang. Het moet zo lang duren dat het nodig is. Simpel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 augustus 2008 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Om te vermijden dat dien Magnificatdinges harakiri gaat plegen,geef Fabiola dienstencheques
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze bij mij een uur komt poetsen, en 't is goed gedaan, dan krijgt ze zo'n sjek. Ze moet er zelfs niet 'hard' voor werken, gewoon wat poetsen, en in haar geval, zeker hare mond toehouden is al ruim genoeg.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() geef Fabiola dienstencheques , kan ze zelf erges gaan poetsen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |