![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk heb je al een racistische daad gepleegd als je in je hoofd onderscheid maakt tussen mensen n.a.v. ras.
Ik vind dat racisme pas fout als er onderscheid gemaakt wordt in de behandeling van die persoon. Denken staat ons altijd vrij, net als spreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb voor economische problemen altijd een liberale oplossing, maatschappelijke problemen vergen soms wat meer denkwerk dan het kwakkeloos toepassen van een ideologie. Open-mindedness is immers een van de liberale grondvesten, vindt u niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien ik Leterme was?
Ik zou de Franstaligen eens flink vertellen hoe het zit, in de meest groffe bewoordingen. Luister, wij Vlamingen zijn op deze manier samenleven met jullie zat, wij hebben jullie niet nodig, dus als jullie België willen behouden is dat op onze voorwaarden. Vinden jullie dat onacceptabel? Dan gaan we straks naar de Vlaamse verkiezingen met de boodschap; het lukt niet, we stappen uit deze gevangenisconstructie. Er zijn voor Vlaanderen immers genoeg andere mogelijkheden over zonder de Walen. Een onafhankelijke staat, in een verband met Nederland, enz... Met de belangrijke noot dat Brussel Vlaanderen desnoods gestolen kan worden. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 24 augustus 2008 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In België vind ik Bart Somers de idiootste politicus, met zijn hypocriete praatjes over dat België zonodig een regering nodig heeft voor ''de mensen''. Nederland, tja. Waarschijnlijk Ella Vogelaar met haar spindoctor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland is de productie illegaal, maar de kleinschalige verkoop legaal. Ik denk dat als de overheid de verkooppunten blijft sturen (dus uit de buurt van scholen) dat men dan ook de volledige productie moet legaliseren en de limieten van de verkoop moet opheffen.
Marijuana is een softdrug, alcohol een harddrug. Het zou hypocriet zijn om het niet volledig te legaliseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie religie als een kanker voor de maatschappij. Het enige doel van georganiseerde religie is de tewerkstelling van geestelijken, hun macht geven en hun geld toe laten stromen. Want als je een spiritueel persoon bent, heb je geen religies nodig. De enige reden dat iemand ''religieus'' is, is waarschijnlijk omdat die persoon tijdens zijn jeugd gehersenspoeld is door zijn ouders en de instituties.
Zoals je merkt ben ik sterk voorstander van de ultieme scheiding tussen Kerk en staat. Dit omdat we allemaal hebben kunnen zien wat er gebeurt als deze twee gemengd worden. Bloedvergieten, stop van wetenschappelijke vooruitgang, intolerantie, enz... enz... De onbewijsbare ideeën worden doorgevoerd, met gevolgen voor iedereen voor wie het voordelig is, en voor iedereen die ertegenover staat. Religie is met andere woorden niets anders dan het jezelf rechten toekennen ten koste van iederéén. Stel nu dat er bewijzen waren voor religies, dan zou het misschien nog respect verdienen. Maar iemand die zonder bewijzen respect eist, vraagt wat mij betreft om bejubeling, en zou nooit macht moeten verkrijgen, of financiële steun, of wat dan ook. Mijn idee is dus, stop de financiële steun aan religies, en religieuze opvoeding wordt strafbaar als kindermisbruik. Laat ze het zelf maar kiezen als ze 18 jaar of ouder zijn. Ik heb op mijn eigen middelbare school kunnen zien wat gereformeerde hersenspoeling met kinderen kan doen. Levende zombies zijn het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg heeft niet elk land het getroffen met zijn Koningshuis. In Saoedi-Arabië zijn een stel criminele bemoeizuchtige fraudeurs aan het roer, in België een incompetente groep bloedzuigers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man is goed in dingen aan de kaak stellen, maar hij heeft het op een paar fundamentele punten fout. Hij heeft gelijk als hij zegt dat de Islam een probleem is, maar de oorzaak daarvan ligt bij het tolereren van religies in het algemeen. Hij wil zelfs de barbaarse Joodschristelijke waarden verdedigen. Kijk, als je zover gaat dat je een ideologie gaat verdedigen die wil dat onschuldige mensen in een andere stad die in iets anders geloven direct gedood moeten worden, dan ben je mijn stem gelijk kwijt.
Ook zijn plannen zoals het uitzetten van Marokkaanse criminele jongeren kan niet op mijn steun rekenen. Zij zijn onze verantwoordelijkheid omdat wij dat onze verantwoordelijkheid hebben gemaakt. Als wij ze uitzetten verlagen wij ons tot het niveau van de schurkenstaten waar ze vandaan kwamen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk een gemiddelde baan voor wat ik gestudeerd heb, misschien een leidinggevende functie, waarbij ik veel moet reizen.
De wereld verkennen is wel iets wat ik wil doen voor ik me ergens voor langere duur plaats. Daar moeten dan ook concrete redenen voor zijn zoals een relatie, vrienden, familie, vast werk, goede woonplek, enz... |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN