![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei die zit ... volgens mij heeft het BUB meer militanten dan stemmers
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goed gezien, het Vlaams Blok heeft er altijd al een speciale dienst voor gehad. Medewerker Marc Joris was er jarenlang fulltime mee bezig (mogelijks nog). Hij had een uitgebreide lijst personen (een veelvoud van 30) die afwisselend van hem een voorgekauwd thema kregen. Kant en klaar om te verzenden naar meerdere kranten. De personen moesten het wel vanuit hun thuis doen, en liefst onder eigen naam. In Brugge alleen een 10-tal adressen, waaronder ikzelf, Leo De Waele, Agnes Bruyninckx en haar toenmalige schoonzoon Peter Vieren,... Lang vóór een paar lui uit de VLD er een flauwe kopie op beperkte schaal van probeerde te maken. Een beleidspartij kan dit niet, alvast niet om kritiek te geven op het beleid of te verzuren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Wat vinden VBers er van dat iemand vele lezersbrieven schrijft onder valse namen.
Indien trouwens blijkt dat al die andere briefschrijvers (en zogezegde VBanhangers niet bestaan) dan zegt dit tevens ook genoeg over de geloofwaardigheid van de inhoud van lezersbrieven van VBers. Grote kans dat de inhoud evenveel leugens bevat.
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik mij wel zorgen over maak is het waarheidsgehalte van berichten die in de media verschijnen, een media waarvan we toch mogen verwachten dat ze objectief is. Bij het lezen van onderstaande regels heb ik daar wel mijn grootste twijfels over. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 11 september 2008 om 22:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen mag in zijn lezersbrief schrijven wat hij wil zolang het binnen het wettelijk toegelaten kader blijft. Niet dat ik dat goed keur maar het is nu eenmaal zo. Maar dat de media nieuwsfeiten gaat verdraaien/manipuleren op wens/bevel van hogerhand is ontoelaatbaar!!!!! Het valt me trouwens op dat u die blijkbaar zoveel waarde hecht aan de waarheid zich er vanaf maakt met ''De media is niet objectief'' als ik zeg dat de media niet altijd de waarheid zegt. Hier vinden we het woordje ''vals'' geen drie keer terug zoals in uw kritiek op die lezersbrieven. Laatst gewijzigd door daiwa : 12 september 2008 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hmmmm, ik mis ook altijd al de actie, he.
Ik koop al lang geen Humo meer omdat er gewoon geen linkser boekske bestaat. Nu goed, sterk dat ze dat kunnen ontdekken hebben. Maar eigenlijk is daar niets verkeerd mee, als een gewone burger, bijvoorbeeld een VLD stemmer continu lezersbrieven schrijft wordt daar toch ook niet over geklaagd?
![]() |
#50 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten tweede zijn de media in de handen van prive bedrijven of in handen van de overheid. Wie zijn brood men eet... Ik verwacht niet direct dus de meest hoogstaande anti-kapitalistische journalitstiek in de huidige media. Het punt dat je echter aangeeft in verband met ht centrum van gelijke kansen is belachelijk. iedereen mag raadgevingen doen. dat wil echter nog niet zeggen dat die raad niet maar al te vaak in de wind wordt geslagen. Ik zie trouwens niet in waarom men niet zou mogen nuanceren. het is immers toch niet omdat dutroux een pedofiel was, dat alle belgen plots pedofielen zijn. Maar dat geheel naast de kwestie natuurlijk. Want was bleek het thema van deze draad. Dat er bij het VB blijkbaar mensen zijn die met leugens de politieke opinie proberen te beinvloeden. Vind jij dat het VB wel gebruik mag maken van leugens? Vind jij de actie van valse lezersbrieven correct of veroordeel je ze? Kan je begrijpen, dat dit achterdocht oproept ten opzichte van de rest vand e standpunten van het VB, als ze hier immers zo openlijk liegen, waar liegen ze dan nog niet allemaal over...
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ze vertellen liever nog wat onzin dan gewoon beamen dat die kerel daadwerkelijk meerdere identiteiten heeft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() De feiten:
De pers (gans de pers: dwz zowel schrijvende al beeldende) bestaat voor +/- voor 70% tot 80% uit linkse tot extreem linkse mensen. (studie RUG 2003) Het VB wordt stelselmatig en openlijk gediscrimineerd in de pers. (Nota: VRT en de democratische samenleving 2001) Mijn bedenking: Deze onweeerlegbare feiten, hun ethische waarde en vooral de democratische gevolgen hiervan zijn nooit op een eerlijke en tegensprekelijke wijze uitgediept door diegenen die dagelijks in hun ideologisch gemonopoliseerde medibastions schermen met dure en door hunzelf gekaapte woorden als eerlijkheid, ethiek, democratie en laat mij niet lachen: onderzoeksjournalisitek. Het is de taak, de plicht en de bedoeling van elke politieke partij, van elke ideologische groepering, van iedere beleidsbetrachtende entiteit om hun ideologie uit te dragen aan de burgers die zij vertegenwoordigen evenals aan de ganse goegemeente. Door het eenvoudige bestaan van een wangedrocht als het CGKR alleen al mag en moet men het programma en de ideologie van het VB onweerlegbaar bestempelen als democratisch, niet xenofoob en in overeenstemming met universele verklaring van de rechten van de mens. Doet men dit niet dan verwerpt, ontkent of veroordeelt men in dezelfde moeite het ganse bestaan én de werking van dat CGKR. Bijgevolg kan men, met het wetboek in de hand, niet anders meer dan de redenen voor de aperte discriminatie van een partij als het VB enkel te zoeken in een establishmentsgesteund machtsprotectionisme. Alhoewel het mijn eigen voorstelling van ons maatschappelijk bestel niet is kan ik begrip opbrengen voor de linkse medeburgers die, alhoewel ze een electorale minderheid uitmaken in Vlaanderen, hun ideologie willen uitdragen aan diegenen die ze vertegenwoordigen en in dezelfde context de ganse goegemeente. De weg die ze hiervoor volgen en de middelen die ze hiervoor gebruiken echter zijn wegens hoger aangehaalde feiten frauduleus omdat hun mediamonopolie het publiek debat vervalst. Het loont de moeite voor onze linkse vrienden om zich te bezinnen over de schade die deze aperte fraude toebrengt aan de geloofwaardigheid van hun ideologie waarvoor zij de verpletterende verantoordlijkheid dragen. Besluit: Je mag nog zoveel gelijk hebben als je wil: fraus omnia corrumpit.
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() IInteressante tactiek. Politieke strijd en actie moet op alle mogelijke wijzen gevoerd worden, en dat is er één van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat een feiten. Waarschijnlijk even feitelijk als de onzin uit die lezersbrieven.
![]() |
![]() |
#57 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() via leugens?
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Het moet fameus schrikken geweest zijn ter linker zijde om bovenop hun electorale decimatie nu een aanval op hun enige nog werkende peiler te moeten vaststellen...alle hands aan dek...dikke paniek blijkbaar...