![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() had Ramstein gevraagd ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() 't probleem met de Ijzerbedevaart is eigenlijk dat, in tegenstelling met vroeger, de Ijzerbedevaart van geen belang meer is. Door de Europese en Vlaamse subsidiëring als vredesdomein heeft men daar geld genoeg. En door de structuur van de VZW is die volledig in handen van Vlaamse primitieven. Enkele jaren terug werd zelfs een foto van een blond kindje geweigerd op de affiche vanwege te blond... zegt genoeg zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() het probleem zou zijn dat RTBF dan wellicht heel het nummer "Links zwo, links zwo, drei vier..." zou tonen met een close up van eenieder die bottines aanhad...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Soit, het feit dat de Ijzerwake nu al twee keer zoveel volk trekt als de bedevaart bewijst dat de Vlaamse Beweging nu op de Ijzerwake zit en door haar ook het meest wordt vertegenwoordigd. Dit is alleen maar goed nieuws!
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 31 augustus 2008 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar was door omstandigheden gehinderd. Normaal heb ik dan nog eens 5 man mee. Trouwens over cijfers gesproken. Op de witte mars was 300 000 man, wil dat dan zeggen dat 9 700 000 belgen die niet aanwezig waren niet overtuigd waren van de standpunten van die betogers.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
met die conclusie ben ik het niet eens. De Vlaamse Beweging is gelukkig een heel stuk groter dan dat. De Ijzerwake geeft aan dat er nog mensen zijn die organisaties als de Ijzerwake en het Zangfeest nog belangrijk vinden maar er is véél meer dan dat. Neem nu het internet maar. Nu ga ik de discussies met de Bubbers en C° niet afdoen als het summum van de Vlaamse Beweging maar ik denk niet dat de Vlaamsgezinde groep op dit forum massaal afzakt naar Steenstrate. Goed, ze zijn er maar niet massaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je wil weten waar dat AVVl-VVK vandaan komt dan koop je de knack van deze week. Krijg je meteen de geschiedenis mee. En als americaan of vlaming die moest sterven voor het vaderland zou ik het ook leuk vinden dat mijn graf gevandaliseerd werd door franstaligen. In die zin dat me desnoods de graven moest hercontrueren of hun stenen gaan hergebruiken om de poort voor de IJzerweide te maken. Willen we eens zoiets doen met de graven van weerstanders tijdens WO II? Het kot zou te klein zijn.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 augustus 2008 om 19:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een slimme mens als jij weet het beter dan mensen die er zijn geweest, waarschijnlijk. Televisiekijkend met de chips uit je bek hangend ben je waarschijnlijk beter ingelicht dan de soldaten in een oorlog.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 augustus 2008 om 19:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik nam dezelfde krant om vergelijkbare cijfers te hebben) Even vergelijken met een andere "gebeurtenis" vandaag: (Het Nieuwsblad heeft nog geen bericht erover, GVA wel): Citaat:
![]() Of moet 't zijn: Citaat:
IJzerbedevaart:2.500 tot 3.000 (hoeveel gratis transport legde NVA in?) IJzerwake: 5.100 mensen (hoeveel gratis transport legde 't blok in?) Hoeveel werden "vrijwillig verplicht"? ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 31 augustus 2008 om 20:32. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb de trammelant nog meegemaakt rond de Ijzertoren (af en toe verschijnt daar nog een foto van waar je me op ziet) maar 't heeft niks opgeleverd alles samen. De Vlaamse Beweging is er pover uitgekomen en dat is tot op vandaag niet hersteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Of die misschien bang zijn ergens opmerkt te worden, zoals hier nog een apostel rondloopt onder de naam draagt van 'dè Apostel'. Maar de echte apostel, die was tenminste niet bang.
Laatst gewijzigd door system : 31 augustus 2008 om 20:44. |
![]() |
![]() |