![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvin, misschien wel even uit elkaar houden wie hier wat zegt; nergens heb ik advocaten beloofd aan wie dan ook!
Maar gaat u ondertussen vooral verder met uw kruistocht tegen wat u ziet als 'rechts'! Mocht u ondertussen ook nog inhoudelijk kunnen bijdragen aan de topic; fijn! Volgens mij gaat deze over de neiging van weldenkend links om uit naam van verdraagzaamheid iedere kritiek op onverdraagzaamheid te smoren. U bent daar een heel goed voorbeeld van; en natuurlijk denkt u correct te zijn in uw redenering, vandaar dat u wordt gezien als politiek correct! Daar heeft die Brit het over; kunt u misschien eens op de inhoud van wat die man zegt reageren inplaats van uw kruistochten tegen medeforummers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die man zegt nu eens exact wat ik denk. Inderdaad: we verdienen met onze laksheid gewoon niet beter dan wat we krijgen. Alleen zal die laksheid helaas niet lang meer duren, want die zit enkel binnen een bepaalde klasse. De gewone mens weet beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En dat krijsen ze al 20 jaar lang..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch niet meer dan normaal zolang er autochtonen klaar staan om dat gespuis met de moed der wanhoop te verdedigen? Ooit gaan ook die hun ogen hopelijk open.
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De tijd dat de wetten hier gestemd worden in functie van wat het volk wil is al lang voorbij - als 'm al ooit bestaan heeft. In dit land en continent worden wetten vooral gemaakt met politieke doelen in het achterhoofd.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mocht ik van slechte wil zijn zou dit wel eens weer strafpunten kunnen betekenen maar je tussenkomsten zijn zo hilarisch ... on topic tuurlijk heeft deze brit gelijk
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees maar van slechte wil hoor!!! ![]() Laatst gewijzigd door alvinvdv : 3 september 2008 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
als dit een bedreiging ik heb toch niet op het vierkantje gedrukt (nog nooit trouwens en dit zal niet snel gebeuren) zie forumreglement "forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc." Doet U iets anders???? Hoeveel van Uw postings zijn niet beledigend voor Moslims??? Als je niet kan volgen gelieve je dan te onthouden van commentaar he.... ![]() ![]() Uw gedrag is ongepast! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik klaag de islam aan mijn beste u verheerlijkt de islam het is mijn recht om hierover in debat te gaan ! Een religie is onverdedigbaar !!!! Laatst gewijzigd door shaddy : 5 september 2008 om 06:56. |
|
![]() |
![]() |