![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet helemaal niets! Ik mag vrij mijn bevindingen hier uiten en ben niet 'weldenkend 'maar vrijdenkend.
Mag dit nog van u Alvin? Ik ben geen politiek correct schaap, dat klopt. Maar ik heb wel meegemaakt dat mijn hand geweigerd werd omdat ik een vrouw ben. Ik werd beroofd tijdens vergaderingen met aardige Marokkaanse jongens en werd aangemoedigd geen aangifte te doen om doelgroepen niet te stigmatiseren! Ik werd lastig gevallen; in een moskee notabene maar opnieuw ging hier geen aandacht naar; we moeten toch samenwerken met die mannen! Ze zijn een doelgroep! Ik moest luisteren naar Marokkaanse jongeren die vonden dat mijn zoon maar van een faltgebouw moest gekieperd worden; homo's horen in een samenleving niet thuis! Ik zag hoe vrouwelijke collega's steeds werden lastig gevallen; hun 'crime' was mooi en blond te zijn. Nu passen ze zichzelf aan; ookal vallen de mussen van het dak; jas aan anders begint de ellende weer. In Marokkaanse vzw' zag ik hoe drugs vanachter den toog werd uitgedeeld aan kinderen die leveranciertjes waren; maar daar mag je niets van zeggen want dat vind Mohammed achter den toog niet leuk! Ik zag hoe er dubbele subsidies werden aangevraagd en verkregen; maar klagen helpt niet; dan kom je bij Achmed in de integratiesector terecht; en die haalt zijn schouders op want 'broeders' zijn solidair! Ik zag hoe vrouwen werk zonder hoofddoek moesten weigeren; zelf wilden ze wel maar volgens manlief was dit verraad aan het geloof! Maar er was ook hoop...Turkse moslims zijn veel breeddenkender, veel minder rigide in hun religieuze beleving, er is een nieuwe generatie 'zusters' op komst niet net als hun 'broers' naar Brussel trekken voor een dubbel leven. Ik ontmoette moedige vrouwen die steeds vaker de doctrines van religie in vraag stellen en het niet nemen in hun rechten beknot te worden, en had fijne gesprekken met de eerste generatie Marokkanen, aardige mensen met vaak regelrecht krapuul als zonen. De burgemeesters van een nieuwe onderklasse met een levenshouding gebaseerd op een boek uit de zevende eeuw.Wat dat betreft heeft die Brit groot gelijk; we weten dit en laten het gebeuren uit weldenkendheid; u loopt voorop! U kunt zich uw weldenkendheid permitteren. Ul leeft niet in een 'aandachtswijk' maar achter uw veilige Begonia. U gaat naar een pittatent en denkt 'leuke jongens'! Tuurlijk; maar niet hun neef die s'nacht binnenbreekt en je video meepikt met de enige foto's van je pasgeborene, of oom, die je autoraampje inslaat omdat je in je haast om dekleine op tijd op te pikken je handtas vergeet! U heeft middelen genoeg om weldenkend te zijn en ik gelukkig ook maar velen niet! U weet niets over de sociale woningen waar koehandel wordt gedreven in de liefde om ook die illegale neef eens eindelijk aan papieren te helpen! Een bruid uit het thuisland kan hij vergeten; wie geeft nu zijn dochter aan een uitvreter zonder inkomen? Maar de buurvrouw van hier over...die lacht zo lief! Die stelt geen eisen maar wil gewoon gelukkig zijn en dat is ze ook even met die mooie jongen die twintig jaar jonger is en bloedgeil! Vijf jaar laten zijn ze gescheiden en trouwt hij met zijn nicht uit Marokko!U moest eens weten hoe de emotionele armoede van vrouwen wordt uitgebuit door die aardige mensen zonder papieren. Natuurlijk zijn lang niet alle moslims zo! Er zijn er ook gewoon hele aardige; en vaak boeiende mensen! Maar blind zijn voor de rotzooi in die multuculturele samenleving? Mooi niet, stik maar met die correctheid die van u 'moet!' Ik zag alle cliché's bevestigt en meer dan lief was; niets geen marginaal verschijnsel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 3 september 2008 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik help o.a. mishandelde moslimas ... vreselijk gewoon toen ik bij de jong sossen zat hebben ze ne islammiet penningmeester gemaakt in antwerpen uiteraard om niet te stigmatiseren mocht hij alleen tekenen om geld af te halen .... ahahahahah niet te geloven in elke andere met 2 .... gevolg 6 maanden later 5000 euro weg verdwenen samen met de islammiet ... ipv het te schrijven in het vergaderverslag moest het worden geschrapt om wederom niet te stigmatiseren.... op school moslim betrapt met drugs hij geraakt ermee weg immers tja cultuur he en een andere niet moslim werd geschorst nochtans had die gast ook een slechte thuis ....jaja zo denken moslims dus dat ze met alles weggeraken ipv hem te behandelen zoals elke andere vlaming ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bravo Smiley. je kan het als je je best doet. ![]()
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik zeg niet dat de samenleving perfect is, er is nog veel werk te doen... we hebben allemaal een rol te spelen. Maar politiek correct zijn of niet, er is één gouden regel: "gelijke rechten en plichten voor iedereen". Deze regel moet de basis worden en blijven voor onze samenleving. Om terug te komen tot je gedeitailleerde bijdrage: ik vind het erg wat je meegemaakt hebt, maar langs de andere kant heb je de PLICHT om de wet in te roepen waar nodig is, ook als 'Achmed' het liever niet wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijke rechten en plichten voor iedereen is zeker iets waar ik me in kan vinden; maar het beleid is daar niet op gericht; wel op stemmenwinst en wat dit betreft zijn allochtonen een doelgroep!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Diagnose: een afwijkende beleving van de werkelijkheid, resulterend in onlogische gedachtepatronen, wanen, hallucinaties en in wisselende mate emotionele, denk- en gedragsstoornissen. Vroeger werd voor deze aandoening ook de term dementia praecox gebruikt. Laatst gewijzigd door alvinvdv : 4 september 2008 om 12:09. Reden: aanvulling |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan moet deze mentaliteit veranderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Alvin:
waarop baseert U zich om te poneren dat Alice op het VB zou stemmen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() maar het beleid is daar niet op gericht; wel op stemmenwinst en wat dit betreft zijn allochtonen een doelgroep!
Hebt U de realisaties van de laatste tijd in Antwerpen al eens gezien??? Niks positief??? Ja inderdaad, voor sommige mensen is het nooit goed!!! ![]() Antwerpen heeft veel meer te bieden dan veel andere steden in z'n categorie.... of is Straatsburg of Rotterdam bv. zoveel beter....? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met deze standpunten/kortzichtigheid/twee maten twee gewichten denken..... zou me verwonderen van niet! 'Broeders onder elkaar' ![]() Of zou ze op de Spa stemmen? PvdA? Groen? Open VLD? ![]() ![]() Ok LDD past ook in het poppulistische denken! Laatst gewijzigd door alvinvdv : 4 september 2008 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want me nog meer intrigeert is de oorzaak van uw aversie tegen personen waarvan u meent dat ze op de volgens u verkeerde partij stemmen. Zelfs het zonlicht ontken je als je maar enig verband met VB meent te kunnen leggen. U bent waarlijk een grandioos geslaagd specimen van zuivere propaganda-zonder-eigen-verstand. Ten tijde van Goebbels sloot je je vast aan bij de SS. Net zoals je er nu je hand niet voor omdraait om mensen waarvan je nog maar veronderstelt dat ze een volgens de propaganda "foute" partij zouden verkiezen, desnoods met geweld uit hun huizen te gaan sleuren en in Breendonk onder te brengen moest het nog open zijn, zie ik je zeker en vast in staat om het voortouw tegen nemen in de dertiger jaren! Het is compleet dezelfde propaganda en dezelfde gevolgtrekkingen die mensen zoals jij tot zulke daden kan aanzetten. Ongeacht wie de slachtoffers moeten zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Daar zal U zien wat gif spuien is..... ![]() Moslim > Crimineel doelgroep > Islam Islam > vrouwen aanvallen ect......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of meent U dat de gevangenissen onterecht voor de helft vol zitten met een bevolkingsgroep die nog geen 10% van de bevolking vertegenwoordigt? Allemaal fout veroordeeld dan? Stoort het U dat men die cijfers op papier zet? Doet het pijn aan je ogen of misschien wel aan je gehersenspoelde watercellen? Wat men wèl kan vaststellen is dat de verplichte "onder de mat vegen" strategie van het Antwerpse stadsbestuur zijn vruchten afwerpt. Hoe langer hoe meer ééncelligen denken dat het goed is zo. Spijtig genoeg ken ik mensen die op de "juiste" plaatsen zitten in die Antwerpse stadsdiensten. Ik kan het verhaal van Alice enkel maar bevestigen. Moet je tegenvallen! Mensen die hier al langer posten wéten nu eenmaal wie "Alice" is en wat haar ervaringen zijn. Het staat dan écht wel ridicuul om daar als een pubertje tegenover te gaan staan joelen van "allemaal niewaar sliep sliep" Maar ja, sommige mensen overgroeien dat stadium naar het schijnt nooit.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 september 2008 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alvinvdv : 4 september 2008 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leer quoten jongen!
![]() |
![]() |