![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mc Cain for president
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() Wat is dat nu voor een vraag. Omdat de politieke ontwikkelingen in de militair machtigste staat ter wereld cruciaal zijn natuurlijk, hoe ondemocratisch, hoe fascistoïde ze ook mogen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door terzijde : 6 september 2008 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen maar dat Israël een terroristische apartheidsstaat is die alle staten van de regio voortdurend aanvalt, hun grondgebied bezet, in deze gebieden de bevolking terroriseert en vermoordt, enzovoort.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja ,dat vraag ik mij ook af,misschien wil hij wel dat het Bush beleid op wereldvlak wordt voortgezet,en nét daar is McCain als havik het best voor geschikt....
En Skull&Bones hebben dan wéér een van hun mannetjes op de hoogste post zitten.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig is er nog "The Daily Show" (with Jon Stewart) èn "The Colbert Report" (with Stephen Colbert).
Bestond hier ook maar zoiets. Long live the U.S. of A. (and God damn the Pusher).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer de Israëlis later bezet grondgebied verlaten is het Israël dat op katoesja aanvallen , ontvoeringen van en aanslagen op grenssoldaten getracteerd wordt, zoals in Libanon enkele jaartjes terug en nu in Gaza. Israël heeft in totaal vier oorlogen met zijn Arabische landen gevoerd en is nog steeds bereid tot vrede in ruil voor grond. Duitsland verloor één oorlog tegen Stalin en was gelijk één vierde van zijn grondgebied kwijt (mss terecht) met daarop 10 miljoen Vertriebene.(mss minder terecht). Als de Pallies niet in staat zijn om vrede te maken en samen te leven met hun Joodse buren , moeten zij er mss 'ns aan denken om terug te keren naar waar zij vandaan kwamen, het Arabisch schiereiland. Citaat:
Goed , toch een antwoordje dan, degene waarop ik repliceerde , heeft de betekenis van 'minder Europees' correct geïnterpreteerd als zijnde poco, multiculturalistisch en - ietwat overdreven gesteld - zelfhatend, nestbevuilend en er relevant op geantwoord. Jij duidelijk noch het eerste noch het laatste. Alhoewel ik tegen de uitbreiding van bevoegdheden naar het Europese niveau ben en de Europese besluitvorming hoog deficitair vind ben ik als zodanig geen tegenstander vd EU.
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik krijg toch wat meer vertrouwen in het verstand van de lage landers. Er wordt onder andere geschreven over tieten, over Israel, over Europa als poco-staat. Deze al dan niet relevante zijsprongen zijn symptomatisch voor wat er hand is: Niemand neemt het serieus dat de oorlog in Irak de wil van god is. Omdat het idee van de goddelijke wil van de oorlog absurd is, gaat niemand er op in en krijg je vreemde zijsprongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bid voor onze militairen, mannen en vrouwen, die er naar streven om juist te handelen. Ook voor dit land, opdat onze leiders, onze nationale leiders, hun uit gezonden hebben met een taak die geïnspireerd is door God, dit is waar we moeten voor bidden. Of geïnterpreteerd: "Bidden voor" betekent "praat met God". Wat er precies moet gezegd of gevraagd worden tegen/aan God wordt in de context uitgelegd. Voor de eerste zin betekent dat. Praat met God en vraag steun voor onze soldaten die er naar streven om het juiste te doen. (Die dus vanuit hun optiek vechten voor de goede zaak.) Voor de tweede zin betekent dit. Praat ook met God over dit land en over hun leiders en vraag bevestiging aan God dat de soldaten met Gods instemming zijn gezonden. (Dat zij apart vermeld worden en niet in één zin met de soldaten duid op het verschil van optiek tussen soldaten en leiders) In principe zegt zij hier dat het oordeel over de oorlog niet vast ligt en dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken in samenspraak met God. Tegelijk omzeilt zij het Amerikaanse patriottisme dat geen kritiek op de oorlog duld omdat het zogenaamd kritiek is op - en het afvallen van de soldaten in oorlog.
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het het verschil tussen neen ezel en een grote olifant
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Yup, maar i mag haar toch niet, desondanks.
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Totaal verschillende zaken; wat een gelovige - 'we kunnen maar hopen dat we goed doen' - van een fundi - 'wat we doen is sowieso goed' - scheidt. Ge kunt daar tegen zijn - ik ga ook Palin niet verdedigen - maar ge moet ook niet zaken gaan verzinnen om haar te verwijten
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |