Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2008, 21:03   #41
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
En ik zou niet ik zijn moest ik daar nu weer niet anders over denken he. Wat heeft dat nu weer te betekenen; Eén sterke man aan de top is........ Eender waar ter wereld is er een die aan de top staat.
eender waar ter wereld worden ook mensen vermoord en verkracht.
Praat het feit dat iets 'eender waar ter wereld' gebeurt iets goed?

Citaat:
Wat maakt dat nu verschil uit of er nu een man aan de top van Europa staat of er staat er een aan de top van deze strontcontructie die ze België noemen.
Daar zou inderdaad geen verschil in zijn, dat is waar. Geen van de twee zijn dus een optie.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2008, 22:04   #42
korvo
Gouverneur

korvo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BladeToke Bekijk bericht
economie...
Vind U het fout dat de cijfers dienen te kloppen? Mijn inziens dient een staat deels zoals een bedrijf bestuurd te worden. Daar worden de mensen beter van, niet van emotionele chantage.
korvo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2008, 22:08   #43
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
En ik zou niet ik zijn moest ik daar nu weer niet anders over denken he. Wat heeft dat nu weer te betekenen; Eén sterke man aan de top is........ Eender waar ter wereld is er een die aan de top staat. Wat maakt dat nu verschil uit of er nu een man aan de top van Europa staat of er staat er een aan de top van deze strontcontructie die ze België noemen.
Moet de President van Europa een consensusfiguur zijn zoals de voorzitter van de Europese Commissie of een charismatisch leider die Europa pusht naar totale eenheid zonder al te veel begrip te hebben voor regionale bekommernissen? Ken jij zo voor de vuist weg een aantal politici die aan dit laatste zouden beantwoorden?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2008, 22:14   #44
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

ik stel voor om Prins Laureunt voor te dragen als EU-president!
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2008, 22:46   #45
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Moet de President van Europa een consensusfiguur zijn zoals de voorzitter van de Europese Commissie of een charismatisch leider die Europa pusht naar totale eenheid zonder al te veel begrip te hebben voor regionale bekommernissen? Ken jij zo voor de vuist weg een aantal politici die aan dit laatste zouden beantwoorden?
OK, geen europa dan. Toch simpel?

Ik versta Sowieso al niet waarom dat europa perse moet verenigd zijn en dit in een tijdsgeest dat overal al wat verenigd was uit elkaar dondert. Als het niet goed is zoals het normaal zou horen te zijn kan men niet beter doen dan er gelijk een grote dikke streep over te trekken.

Zie wat er nu gebeurd. Het is een halfsekloten kust mijn voetending en het levert niet anders dan een hoop bemoeienissen op, en als er besloten wordt ergens maatregelen te nemen valt de eenheid gelijk op zijn gat. Zeg nu eens, tot wat dient dan heel dat komisch melodramatisch toneelgezelschap buiten om weer maar eens een hele kudde mandatarissen veel poen te laten scheppen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be