![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Praat het feit dat iets 'eender waar ter wereld' gebeurt iets goed? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() ik stel voor om Prins Laureunt voor te dragen als EU-president!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik versta Sowieso al niet waarom dat europa perse moet verenigd zijn en dit in een tijdsgeest dat overal al wat verenigd was uit elkaar dondert. Als het niet goed is zoals het normaal zou horen te zijn kan men niet beter doen dan er gelijk een grote dikke streep over te trekken. Zie wat er nu gebeurd. Het is een halfsekloten kust mijn voetending en het levert niet anders dan een hoop bemoeienissen op, en als er besloten wordt ergens maatregelen te nemen valt de eenheid gelijk op zijn gat. Zeg nu eens, tot wat dient dan heel dat komisch melodramatisch toneelgezelschap buiten om weer maar eens een hele kudde mandatarissen veel poen te laten scheppen. |
|
![]() |
![]() |