Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2024, 09:57   #41
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Turkse inflatie was in mei 2024 meer dan 75 %. Met de groeten van hun grote leider.

Turkije bij de 10 rijkste landen, woeha!!!
Benieuwd naar de reactie van Ke Nan, die nog steeds hardop droomt van een nieuw groot Ottomaans Rijk.
Oud 4 augustus 2024, 10:22   #42
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
http://www.haberturk.com/haber.asp?i...&dt=2008/09/08

Het Turkse nanotechnologiebedrijf NNT heeft een product ontwikkeld dat de wrijving in motoren reducueert met 40-70%. Het product is gebaseerd op boron. 75% van de wereld boronvoorraad bevindt zich in Turkije. Dit product zal de motorolie vervangen die gebruikt wordt om motoren te smeren. Ook in allerlei productiemachines zal dit product als smeermiddel gebruikt kunnen worden. Wereldwijd zal de vraag naar olie hierdoor dalen.

Ik kan niet geloven dat Turkije zich op dit moment in sneltreinvaart ontwikkelt. Turken hebben de laatste tijd o.a. het volgende ontwikkeld:
- stealthverf
- composietmaterieel dat niet te doorboren is en dat bestand is tegen een mijnexplosie van 10 kg tnt
- uitvindingen in de genetica die uiteindelijk zullen leiden tot het langer leven van mensen

Waar komt dit opeens vandaan? Komt het misschien doordat Turkije nu voor het eerst de infrastructuur en het opleidingsniveau heeft? Komt het door de grote jonge bevolking van Turkije? Ik heb nooit gedacht dat ik dit in mijn leven zou meemaken.

Hebben jullie een andere verklaring?
De economische cijfers zijn sinds jaren al superslecht in Turkije dus binnen 10 jaar een rijk land zijn is de reinste utopie.
Eén succesvol bedrijf zal daar niet veel aan kunnen veranderen.
Het BNP per capita in Turkije bedraagt 37.000$ en in Nederland 70.000$.
In vgl met Nederland is Turkije een ontwikkelingsland.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2024, 11:39   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

De Turkse kiezers hebben zich ferm laten vangen door de moslim-partij en de moslim-geitenneuker van een Erdogan.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2024, 11:59   #44
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Als het niet in de Koran staat, en niet in de (al dan niet digitale) zakken van de Sultan past, is het van geen belang.
Oud 4 augustus 2024, 13:13   #45
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De Turkse kiezers hebben zich ferm laten vangen door de moslim-partij en de moslim-geitenneuker van een Erdogan.
Dat is wel duidelijk.

p.s.

Het is de laatste tijden dan ook serieus opletten voor moslimlanden en al wat uit Afrika komt maar dat heeft men nog niet begrepen wat een pijnlijke zaak zal zijn voor als men die heeft, onze kinderen en kleinkinderen.

Ach nee daar ga ik in de fout, die pappen er gewoon met aan.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 augustus 2024 om 13:28.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2024, 14:53   #46
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
De economische cijfers zijn sinds jaren al superslecht in Turkije dus binnen 10 jaar een rijk land zijn is de reinste utopie.
Eén succesvol bedrijf zal daar niet veel aan kunnen veranderen.
Het BNP per capita in Turkije bedraagt 37.000$ en in Nederland 70.000$.
In vgl met Nederland is Turkije een ontwikkelingsland.

ja JOH, ik denk dat jij gelijk hebt, Turkse volksmassa is toch laaggeletterd en laag opgeleid, cijfers heb ik niet. Kleine elite verrijkt zich nu door de massa uit te buiten en af te schieten, zonder CAO en zonder burger rechten voor de werknemers.

Duitsland rond de 70 miljoen inwoners is duizend keer hoger ontwikkeld en rijker dan Turkije als islam natie en soort zielige Islamocratie met ruim 70 miljoen Turkse MOSLIMS.

ja joh Harde Feiten zijn het bewijs van elke hypothese

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2024, 15:02   #47
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja JOH, ik denk dat jij gelijk hebt, Turkse volksmassa is toch laaggeletterd en laag opgeleid, cijfers heb ik niet. Kleine elite verrijkt zich nu door de massa uit te buiten en af te schieten, zonder CAO en zonder burger rechten voor de werknemers.

Duitsland rond de 70 miljoen inwoners is duizend keer hoger ontwikkeld en rijker dan Turkije als islam natie en soort zielige Islamocratie met ruim 70 miljoen Turkse MOSLIMS.

ja joh Harde Feiten zijn het bewijs van elke hypothese
Dus, als we evenredig uitwisselen, evenveel West Europeanen naar Turkije als er Turken naar West Europa zijn gekomen, met dezelfde middelen, zou het de lat gelijk leggen en Turkije een voordeel bieden?
Oud 16 augustus 2024, 20:27   #48
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

01) haha haha Turkije heeft toch een soort Upgraded ISlamocratie systeem hahah haha beter is er een FULL Scale Turkse/ Global Kalifaatje van te maken en dit is precies ook wat de Erdogan club wil hahha haha

02) Interessant ok, de biologische theorieen in een zuivere Biotoop is zo simpel en logisch, BESTIAAL hhaha hahha dus wij als DOMintelligente mensapen zijn ook gewone slimme aapjes. In elk deel van de wereld is deze evolutie van mensapen tikkeltje anders verlopen ok, Turkije evolueerde dus tot een Unieke Turkse Islamocratie systeem, met typisch Turkse trekjes.

03) De Islamocratie, engels: Islamocracy is toch natuurlijk, en een mix van Democratie met Sharia erin en het heeft eigen voordelen en ook nadelen.

04) Ja ok, ik betwijfel het nu of Turkijke binnen 10 jaar een van de rijkste landen kan worden op aarde, wel is het al een Oligarchie, en een Aristocratie, zonder echte burgerrecht beweging en er is geen vrije, maatschappelijke middenveld meer, geen vrije pers, geen vrijheid van meningsuiting, geen vrije ongecensureerde boekdrukkunst.

================================ Echt zielig ok typische Unieke Turkse Islamocratie systeem, met typisch Turkse trekjes.

https://www.nu.nl/310643/video/grote...parlement.html

Grote vechtpartij breekt uit tussen partijen in Turks parlement

Gepubliceerd op 16 augustus 2024 om 20:30

In het Turkse parlement is vrijdag een grote vechtpartij uitgebroken tussen TIP-lid Ahmet Sik en AKP-parlementariër Alpay Ozalan. De ruzie ging over oppositiepoliticus Can Atalay van de linkse partij TIP.

https://www.nu.nl/310643/video/grote...parlement.html

=================================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be