![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb dat indertijd ook gedaan, en vaak is dat maar voor een dag of twee, en dan zit je zonder. Vaak zijn het ook kutjobkes die ze u aanbieden, die niemand wil doen.. Ik heb dat ook af en toe gedaan, ma kben blij dat dat over is
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Er is niets plezants aan werken.
Daarom moet je die van de Vdab zoveel mogenlijk proberen in de luren te leggen. Die merken dat toch niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() ben jij vdab-consulent?
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beleefde daar enorm plezier aan, en nog. Alleen was het nooit betaald, dat plezier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez gij zot ! Ik heb, uit pure medelijden, vorige week je nog 100 € opgestuurd om je te steunen ... ik heb wel een briefomslag en postzegel van de staat gebruikt (om te besparen, zodat je je vlugger nog eens kan helpen ...). Dus, mijn 100 € heb jij in de vuilbak gekieperd !!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() wie deze arme wilt helpen moet hem niks geven maar moet naast hem durven komen staan wanneer hij opkomt voor zijn recht om van niemands aalmoezen afhankelijk te moeten zijn
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kutjobkes zijn er voor kutmensen die na nog nooit iets gepresteerd te hebben in hun kutleven, en zelfs nog hun eerste kutdopgeld niet getrokken hebben, al een kutvergadering vergeten, en dan een kutdraad beginnen om hun kutschrik voor een kutschorsing in de kutverf te zetten. Zulike kutmensen vind ik maar klote. (maar deze laatste zin heb ik er maar bij gezet uit vrouwvriendelijkheid: I liike kutjobs, maar dat is wat anders).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() en ik heb iets tegen kutmensen die komen zagen tegen werklozen omdat ze te laf zijn om hun kutmiddelvinger op te steken naar hun kutbaas en naar de kutstaat die hun de kutbelastingen oplegt
ik ben er ook tegen dat de sz betaald moet worden door werkende mensen en niet door de rijken - en zolang werkende mensen de dop moeten betalen weiger ik dan ook consequent om zo n betalende werkmens te worden en blijf ik lustig deze kutstaat en hun kutsysteem verder kapot doppen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 september 2008 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Geel zijn de wachtlijsten enorm lang volgens dat ik vernomen heb... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast jou, of naast iemand zoals jij (naar mijn veronderstelling) als vb. een kraker ... nooit van mijn leven zeg. Zeker niet nadat ik dit stukje van jou las: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() slaven en mensen die bereid zijn om een slavenstatuut te aanvaarden enz kunnen uiteraard niet naast mij gaan staan - zou ik uiteraard zelf ook niet willen - dat zou onze emancipatorische vierde wereld beweging zelfs ronduit belachelijk maken.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 september 2008 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geschorst of niet, op 't OCMW krijg je evenveel of meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Als je een uitnodiging NIET ontvangen hebt, zie ik geen reden tot schorsing.Trouwens voor een eerste maal krijg je altijd een waarschuwing! Je kan altijd de RVA voor de rechtbank trekken met een advokaat erbij! Trouwens als je geschorst wordt kan je terecht bij het OCMW die je terug een uitkering geeft.Zo dom is dus de RVA: schorsen=OCMW=overheid blijft betalen!
Laatst gewijzigd door Gezond Vlaanderen : 22 september 2008 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opgelet! De informatie over de transmissieprocedure die op de website van de VDAB vermeld staat, is verouderd en niet meer van toepassing. Zie http://vdab.be/magezine/2001-09/plichten.shtml Werkzoekenden die geschorst worden doordat zij afgaan op onjuiste of onvolledige informatie, kunnen de VDAB hiervoor aansprakelijk stellen. Laatst gewijzigd door Walter X : 24 oktober 2008 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |