![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 17 september 2008 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben één keer mogen meespelen met de groten, en ze zijn nog altijd hun wonden aan het likken, al voel ik weinig medeleven omdat ze zich tenslotte als de eerste de beste in de luren hebben laten leggen. Een volgende keer stem ik niet. Ik hoop dat ik dat niet elektronisch zal moeten doen, maar dat zal ook wel aan mijne rekker zijn. Ik las Dag Allemaal één keer, als ik me goed herinner. Ik schuim liever tinternet af, op zoek naar authentieke bronnen waar ik ze maar kan vinden, en anders stel ik me wel tevreden met een zo breed mogelijke waaier van opinies, polemieken, informatiekanalen, ... Ik kan het ook niet helpen dat Zwitserland bestaat, en bovendien best wel blijkt te functioneren. Tot genoegen, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Oh en on-topic: straffen zou erg onrechtvaardig zijn, gelet op de geldende praktijk in dit land! Patrick moet blijven, als hogepriester van de politieke benoemingen! Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 17 september 2008 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laatst gewijzigd door HAMC : 17 september 2008 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ( on veu sa po )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() als hij niet ( als een groentje ) in de fout is gegaan , dan is hij onbekwaam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt zodanig voorzichtig zijn dat je uw deur niet meer uitkomt, dat je op het einde van het jaar niets gedaan hebt, en dat je op het einde van de rit eindigt met een werklozeneconomie. Risico's moeten gediversifieerd worden, dus een mens mag wel eens een risico nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() De Wael werd op mogelijke fouten gewezen door de brief van een vakbondsman.
Waarop De Wael antwoordde dat iedereen maar best in zijn eigen bord moet kijken. --------------------------------------------------------- Hallo? Leterme (de grote roerganger) staat erbij en kijkt ernaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog een committee P toepassen voor alle overheidsinstellingen inclusief de regering en we zijn helemaal goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Comitee P zal eerder evolueren zoals BBI. Wanneer de politieke kaste teveel last heeft met hen : kortwieken
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |