Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2008, 10:15   #41
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Nogmaals deze mensen komen enorm bij in deze periode,worden heel vaak ziek
Bij ons in mijn bedrijf werken er meer dan 50% Moslims

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 20 september 2008 om 10:17.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2008, 11:25   #42
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Ten vierde, de niet-moslims moeten ook wat respect hebben in een omgeving waar meerderheid moslims zijn, dus als je echt wilt eten dan ga je naar huis of restaurant en niet in openbaar vervoer, op straat, of in openbaar instellingen gaan eten, maar als er geen mogelijkheid is, dan is het zo.
AHMES

Jij legt dwang op aan anderen en je bent onverdraagzaam, jij toont ook geen enkel respect voor andersgelovigen of andersdenkenden.., verwacht dus geen respect terug want je verdient het niet.
ahahahahahaa dus ze mogen iedereen bijeenkloppen omdat ze niet willen meedoen aan die waanzinnige ramadam ...onmenselijkheid van de pocos bewezen
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 05:53   #43
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Als die bruin mannekes respect willen, zullen ze dat toch eerst moeten verdienen niet, of moeten wij eerst hun respect verdienen?
Respect verdien je niet door mensen lastig te vallen ,af te kloppen of te vermoorden.
En ik eet waar en wanneer ik wil en niet wanneer een antiek boekske het mij voorschrijft.
Just gelijk ik al eerder zei: BAAS IN EIGEN BUIK, mijn gedacht
Pascalleke, een Bomaworst en een dagschotel..
Oud 24 september 2008, 20:25   #44
Rechts
Vreemdeling

Rechts's schermafbeelding

Standaard

Wat is dat voor ongeloofelijke bullshit ?!
Oud 25 september 2008, 15:59   #45
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik vind het wel een zeer mager aantal ondervraagden, 6000-nog-iets. Hoe dan ook, Ramadan is een traditie, we leven in een land waarin tradities binnen de wet gerespecteerd worden; iemands traditie mag dus niet onze traditie van vrijheid en zelfbeschikking overschaduwen. Moslims moeten leren dat wij hier leven op basis van gelijkwaardigheid, en niet van overheersing.
Ik vrees dat 'gelijkwaardig' niet in het woordenboek van een moslim staat.
Je hoeft niet ver te zoeken naar de talrijke inbreuken van dat woord.
Als ze die attitude gaan hanteren, ga nog meer vreten. Desnoods in één van hun VZW's. Zeker weten. Niemand gaat mij vertellen wat ik al of niet mag eten en wanneer. Zeker geen moslims.
Ik ga onze moeizaam opgebouwde beschaving niet ondergraven met gewoontes die doen denken aan een jaar of 400 terug. No way.

Laatst gewijzigd door hurricane : 25 september 2008 om 15:59.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 21:49   #46
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Just gelijk ik al eerder zei: BAAS IN EIGEN BUIK, mijn gedacht[...]
Heel eventjes was een lid van de Religie van de Vrede niet vreedzaam. Waardoor een mede-lid geen baas in eigen buik was.
http://www.rtlinfo.be/rtl/news/artic...ant+le+ramadan
Il poignarde son frère qui fume pendant le ramadan
Een korte vertaling:
"In de namiddag werd Yassin (17) door zijn grote broer Hicham (22) met een keukenmes in de buik gestoken. Het gebeurde in het ouderlijk huis waar ze rammadanden. Het broertje is buiten levensgevaar. Aanleiding voor deze steekpartij was het feit dat het slachtoffer betrapt werd op het roken van een cigaret.
Oud 4 november 2008, 15:07   #47
Heiden
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
[i]Dakloze neergeknuppeld omdat hij bier drinkt tijdens ramadan

BRUSSEL - Een veertigjarige dakloze is in Brussel door een man en zijn vader, allebei moslims, bijna doodgeslagen omdat hij een biertje dronk in de ramadanperiode. Rachid, de 19-jarige dader, ranselde slachtoffer Serge af met een staaf die met spijkers was bezet.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=0G20L7K6
Dat kan toch niet waar zijn!

We moeten ons inderdaad aanpassen aan de islam: met de ramadan moeten restaurants maar eens gunstiger prijzen aanbieden en als de ramadan in de zomer valt, dan moeten de gemeenten idere zater- en zondag picknicks organiseren! Bovendien moeten holebikoppels worden aangemoedigd om hun geaardheid nog meer in de kijker te zetten! En ach, dan is't misschien nog een goed idee om de oude godenbeelden van onder het museumstof te halen en in't openbaar wat wierook voor ze te branden. Zo zouden we moeten reageren. De mohameddanen laten ons geen keus.

AHMES: "niet-moslims moeten ook maar meer respect tonen voor moslims".
Vind je dat België mohameddanen benadeelt?

Het is bevreemdend in een land te leven waar het planten van een boom verwerpelijker is dan het kelen van een schaap.

Laatst gewijzigd door Heiden : 4 november 2008 om 15:11.
Heiden is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 02:50   #48
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Honger is een primair instinct.
Ik ben van mening dat ik als levend wezen zulke instincten moet volgen, zoniet breng ik mijn gezondheid in gevaar.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 00:17   #49
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
WONEN!

religieuze verrichtingen zoals daar zijn: sabbat naleven, zondags naar de mis gaan, communie krijgen, begrafenissen etc...

niet vergeten dat ze geen klokken mogen luiden en hun kinderen geen koran mogen laten lezen (dat laatste begrijp ik niet zo goed, tenzij de blauwdruk voor aggressieve oorlogsvoering als militair geheim wordt beschouwd?).
Kinderen van ongelovigen mogen de koran niet lezen ? Ze moeten niet weten wat daar in staat als ze niet van plan zijn de bevelen op te volgen ? Ze mogen de moslims niet kennen, niet weten wat die denken ?
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 00:22   #50
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat islamitisch venteke dat scheel zag van de honger kon toch niet weten dat als je klopt met een "toevallig" losliggend plankje met nagels erin, dat zoiets pijn doen?

Al eens gemerkt dat mensen van dat slag zeer regelmatig "toevallig" ijzeren staven, planken met nagels etc... vinden op straat?Ik vind dat nooit nie.
En dan nog net voor zijn deur. Ik denk dat die dat daar zelf klaargelegd had. Je weet nooit waar het goed voor is...
Oud 9 november 2008, 00:28   #51
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heiden Bekijk bericht
Dat kan toch niet waar zijn!

We moeten ons inderdaad aanpassen aan de islam: met de ramadan moeten restaurants maar eens gunstiger prijzen aanbieden en als de ramadan in de zomer valt, dan moeten de gemeenten idere zater- en zondag picknicks organiseren! Bovendien moeten holebikoppels worden aangemoedigd om hun geaardheid nog meer in de kijker te zetten! En ach, dan is't misschien nog een goed idee om de oude godenbeelden van onder het museumstof te halen en in't openbaar wat wierook voor ze te branden. Zo zouden we moeten reageren. De mohameddanen laten ons geen keus.

AHMES: "niet-moslims moeten ook maar meer respect tonen voor moslims".
Vind je dat België mohameddanen benadeelt?

Het is bevreemdend in een land te leven waar het planten van een boom verwerpelijker is dan het kelen van een schaap.
Wijze en vreedzame manier van doen.
Oud 9 november 2008, 03:45   #52
Soeverein
Vreemdeling

Soeverein's schermafbeelding

Standaard

Awel, uit respect voor onze moslim gasten ga ik morgen ochtend een grote vlag met de kop van de Mo uit men raam hangen. Dat moeten onze nieuwe heersers toch appreciëren.

En ook nog eens bedankt voor mijn nieuw signatuur. Er zat toch één goede zin in je post.
Soeverein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 08:30   #53
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Kinderen van ongelovigen mogen de koran niet lezen ? Ze moeten niet weten wat daar in staat als ze niet van plan zijn de bevelen op te volgen ? Ze mogen de moslims niet kennen, niet weten wat die denken ?
yeps.

Lees er het pact van Omar maar eens op na:

http://www.fordham.edu/halsall/source/pact-umar.html

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be