![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() Zo iets hoort niet thuis in een democratische staat.
Vrij om met minirok te lopen, vrij ook met zwarte hoed te lopen of met hoofddoek of taekwondo uniform of wat dan ook. Er mag dus geen dwang zijn in niet-religieuze (materialistische of seculiere) uiterlijk. Wij allemaal hebben het recht om ons te verzetten als we sociaal onrecht of ondemocratische houdingen merken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En als men het niet in de strafdossier wil zetten dan eist men confrontatie en dan weet je het nog. En als ze mensen gaan bedreigen dan moet daar een nieuw strafdossier voor geopend worden met - u raad het, uw naam en adres in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek Turks. Bedoel je nu dat geen enkele turk of geen enkele Indonesier of Indier of Pakistaan in feite wéét wat er in zijn heilige gebruiksaanwijzing staat? Om over de muzelmaanse afrikanen nog maar te zwijgen zeker. Ik baseer me trouwens op een engelse vertaling door een ARABISCHE moslim, die eerst het pre-middeleeuwse arabisch heeft bestudeerd, iets wat de meeste huidige arabisch sprekenden zelfs niet gedaan hebben. Nochtans wel broodnoodzakelijk om het taaltje uit de 7de eeuw te begrijpen - zou ik denken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 september 2008 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Laatst gewijzigd door HAMC : 20 september 2008 om 07:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hoofddoek die deze meisjes/vrouwen dragen is een symbool van die achterlijke islam die hier zo lang mogelijk als de pest moet buitengehouden worden! Veel meer dan een "godsdienst" is de islam een op verovering gerichte politieke partij die hun mensen fabeltjes wijsmaakt om ze onder de duim te houden! De islam en zijn gezever hier langzaam laten invoeren zoals onze gemakzuchtige politiekers en onze multiculkomedianten bezig zijn is de beste manier om de vrijheid zoals we die hier kennen naar de bliksem te laten gaan! Of ken jij misschien een paar islamlanden die bekend staan voor de vrijheid die ze aan hun burgers geven??? Hoe meer ik erover hoor en lees en meemaak, hoe meer ik de pest krijg aan die achterlijke idioten die hier beter buitengebonjoerd zouden worden vooraleer ze onze maatschappij volledig verpesten... Wat er erg en triestig is is dat er al veel te veel van dat soort hier rondlopen! In Brussel is de meest voorkomende naam van de pasgeborenen weer "Mohammed"! Daar zaten we op te wachten op dat goed nieuws! Dat belooft voor de toekomst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ik het proces van de moord op Joe volg en ik zie dat de heren die hem hebben aangevallen meteen drie advocaten en een tolk cadeau krijgen, dan begint het daar wel op te trekken! En wie betaalt dat gedoe? Het Centrum voor de Verdediging van Vreemd Krapuul? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zullen het toch ook niet in ons hoofd halen om te eisen dat men in hun landen als vrouw het recht moet hebben om in hotpants en onbedekt hoofd hun moskeeën binnen te lopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Partijlid
|
![]() Of de door moslimvrouwen gedragen hoofddoeken nu al dan niet een verzinnebeelding zijn van de 'achterlijkheid' en/of onderdrukking van en door hun religie is niet de hoofdzaak.
Waar het om gaat is hoe onze maatschappij (daar) daar tegen aankijkt. Als ik een kerk binnenga moet ik mij gedragen volgens de regels die de betrokken religie daar oplegt, en diezelfde religie moet zich in het maatschappelijke leven gedragen volgens de regels die de maatschappij denkt te moeten, opleggen. Als die maatschappij op openbare diensten en gelegenheden, bepaalde religieuze uitingen of symbolen, als 'storend' en voor velen als onaanvaardbaar worden ervaren, dan is het haar taak daar bepaalde regelingen voor te treffen. Als die regelingen door de 'beoefenaars' of leden van die religie dit niet aanvaarden is dat een gebrek aan maatschappelijke integratie. In een gemeenschap, hetzij vereniging, gemeente, land, of grensoverschrijdende cultuur, zijn het niet de zogenaamde 'rechten' van het individu of de individuele groep die primeren, dan wel de door de 'grote' gemeenschap opgelegde verplichtingen die een samenleving regelen.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Edina en andere politiek correctelingen over het hoofd zien is dat de verplichting om een bepaalde klederdracht te dragen zodat men in één oogopslag kon zien tot welke groep men behoorde, niet enkel uit de koran komt, maar dat daar Dolfke ook zijn mosterd heeft gehaald.
Ook volgens de muzelmannen moesten joden zich zodanig kleden dat ze als joods onmiddellijk herkenbaar waren, Dolfke maaken er maar ineens een jodenster van. Zelfs de gele kleur heeft hij overgenomen (een kleurtje die de islamieten trouwens NIET mogen dragen... Edina, ga eens reclameren meisje!). Edina gaat dus niet enkel pleiten voor moslims voor het recht op geel te dragen, maar ineens ook voor de joodse gele ster en waarin niet ineens voor de roze driehoekjes. Allemaal in naam van de vrijheid! Nog even en enkel de niet-moslim moet zorg dragen voor het milieu en mag enkel nog kleine milieuvriendelijke autootjes rijden, terwijl moslims natuurlijk met meerdere familieleden zijn en met busjes mogen verderrijden. net zoals joden nen christenen vroeger enkel op een ezeltje mochten schommelen maar moslims uiteraard paarden en kamelen hadden. Vrijheid noemt Edina dat. Hoe lang gaat het nog duren vooraleer kerkgebouwen enkel nog mogen hersteld worden en moskeeën vooral moeten worden bijgebouwd, liefst groter dan de bestaande kerken... heu.....hoe? zijn we daar al niet? Ter leeringe ende vermaack plaats ik daarom nogmaals het pakt van Omar uit de 7de eeuw, toen er ook een hoop onthutste christenen konden kennismaken met de religie van de vrede en een "overeenkomst" afsloten in ruil voor het intact houden van hun halswervels: (ter duiding heb ik een aantal punten roodgekleurd, gewoon om te zien waar we ondertussen staan in het compleet vervullen van zo'n nieuw pact) Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Sjaals zijn geen hoofddoeken hé. Sjaals draagt men om de nek. Hoofddoeken draagt men op de kop - want alleen moslims dragen hoofddoeken, en moslims hebben geen hoofd, die hebben een kop.
![]() |
![]() |