![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kim is een beeb. Mijn beeb. Mmmkay?
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, ja?
![]() |
![]() |
#43 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 28 september 2008 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk he Jamas, ipv hier te zwammen zou je beter eens langskomen en achteraf mee op café gaan. Zo leer je mensen daadwerkelijk kennen ipv vooroordelen te uiten.
Overal zit crapuul, ook in jouw strekking (en in die van mij).
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Tot de extreme geldwolven ja!
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja jongen, ik rijd ook met een Bentley en zo...
![]()
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niks tegen het café de Rots in Antwerpen hé
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk, kijk maar eens hoe een hoog niveau ze halen:
http://forum.politics.be/showthread....89#post3715189 Waarom denk je dat ze telkens hun advocaten dienen te bellen, om de bezwarende foto's van het net te halen...
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lol ik zie nu iets grappig.
Dees is ne foto van Studay van verleden donderdag. Ik staan rechts op de foto. Leren frac me staartje (weet da t van Studay is want hem vlak daarvoor stuk van mene staart geknipt). K herinner mij dieje kerel. Dieje begon opeens onnozel tegen mij te doen. Dom en zat NSV'ertje
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 september 2008 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Das tenminste ambiance.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor zo nen ambiance kan ik evengoe bij tante bobon langsgaan.
Maarja ik ben nu niet echt masochistisch aangelegd
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 september 2008 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dubbel
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 september 2008 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Coole frak en haar gast.
Respect.
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() langharige teckel in mijn ogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Thx. Dieje frak komt van den hema, maar neffe de rots hemme ze ook goeiekope leren spullen.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij zijt toch nie dieje NSV onnozelaar op dieje foto?
![]() Zou lachen zijn.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 september 2008 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Nee, dat ben ik niet.
|
![]() |
![]() |