![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn belgicisten Vlamingen?
Is het niet sukkelachtiger een valse staat te aanbidden ipv op te komen voor rechtvaardige onafhankelijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat nu?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meen me te herinneren dat Jos Verhulst hier daarover eens een mooi artikel plaatste. Ik meen me ook te herinneren dat je geen oog hebt voor wat niet in je bollenwinkel past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld. Alleen kunnen we de SP.a alvast afrekenen op wat ze nu aan het publiek verkondigen en er hun later aan herinneren. Eens kijken of ze deze keer, net als de CD&V, hun dure beloften inslikken en de macht verkiezen boven het gegeven woord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat Europa daar ooit een uitspraak over heeft gedaan. Er bestaan heus wel enclaves binnen de EU. Dus, het probleem zit daar niet, maar bij andere elementen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
NON, BHV wordt niet gesplitst NON, er komt geen staatshervorming NON, we praten niet vooraleer de burgemeesters benoemd worden NON, we praten niet als de uitbreiding van BXL niet op tafel komt Inderdaad, zoals je zegt onbuigzaam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Knack juni 2007, vraaggesprek met Delperée (CDH):
Als het u geen cent kost, wil u dan wel praten? DELPEREE: Weet u, de Franstalige partijen werken samen met een aantal universiteitsprofessoren. Telkens als de Vlamingen zeggen dat ze die of die bevoegdheid willen regionaliseren, dan berekenen zij voor ons het prijskaartje. Onveranderlijk komt daar uit: min zoveel. Stel nu dat de Franstaligen aan zo een operatie echt geen eurocent zouden verliezen - wat volstrekt nieuw zou zijn - in dat geval: why not? Mijn vraag aan de heer Peeters : moet dit niet eerst van tafel alvorens de dialoog te beginnen ? Welke garanties hebt u daarover gekregen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is het dus net wat de problemen zijn in dit land. Wallonie en vooral Brussel leven op onze kosten, als je dus ook maar iets veranderd, is het steeds in het nadeel van de Franstaligen. |
|
![]() |
![]() |