![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben uiterst benieuwd hoe de stemmen gaan verschuiven in juni en ik hoop dat ze vooral richting LDD, VB, NVA verschuiven want anders denk ik dat we gaan naar een scenario : paars in vlaanderen (acht ik weinig waarschijnlijk daar vld/SPa en groen niet groot genoeg gaan zijn) of een tripartite in vlaanderen en vervolgens ook een tripartite federaal. Dan zitten de drie traditionele partijen samen aan de macht en kunnen ze met een praatbarak starten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]()
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat Leterme nu dan ook al wat nog rest van het staatspatrimonium gaan verkopen om zijn begroting in evenwicht te krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt iets om trots op te zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |