![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat u tegen fraude, corruptie, huurmoordenaars, politieke benoemingen... etc bent en toch bent u nog een fan van de sossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Van welke sossen zou ik dan fan zijn?
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vraag is alleen hoelang ge in dit geval nog met dat tandestokerke gaat blijven prikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt voor die mooie poetische uitspraak van de dag.
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Oei, blijkbaar iemand op z'n teentjes getrapt, al vond ik het geen belediging.
Iemand heeft misschien per ongeluk uitgegleden met z'n muis richting rood driehoekje, of is uitschelden voor facsist geen belediging volgens forumregels. Nu goed, beide vond ik geen belediging, maar die 4 puntjes neem ik met plezier in ontvangst, al is het puberiaal ![]()
![]() |
#47 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Wie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat kan daar onmogelijk los van staan. Al gaat ze bij die partij omdat het behangpapier in het partijlokaal er mooi uitziet, feit is dat ze nu lid is van een racistische partij. Iemand met principes en het nodige gezond verstand huivert daarvan. Zij overduidelijk niet. Ze helpt dus wel degelijk mee aan het scheppen van het huidige xenofobe klimaat van dit land , ook al doet ze heel wat minder gewaagde uitspraken dan haar haatzaaiende collega's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
En niet liegen he want partijen kunnen juridisch niet veroordeeld worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() hoewel zelf een te verwerpen persoon, heeft Verstrepen er goed aan gedaan dit boek te schrijven. Goed dat die stinkende potjes eens open gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en nu nog kunnen bewijzen hé.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten het privéleven van iedereen afzijdig houden van het professioneel leven... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik veronderstel niet veel aangezien hij een proces aan zijn boek heeft.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
't verschil tussen een vb aanhanger en een religieus fanaticus is mij toch ook niet helemaal duidelijk.
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allez, dat zeggen ze toch altijd als ze zelf een klacht tegen hen krijgen. Nu de rollen omgekeerd zijn doen ze net hetzelfde, de hypocrieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je niet echt weet waarover je bezig bent ![]() Ik geef net de verschillen aan, dus ik bekijk het niet als universeel ![]() Als je tegen iemand zegt dat ie terug in de boom mag kruipen en dat is meer beledigend (als 't dan al een belediging is) dan iemand een fascist noemen... Sjonge, je moet hier bij sommigen bijna een tekeningetje maken, e... Wat die laatste zin met heel die situatie te maken heeft is helemaal te zot voor woorden, maar ok, ik zal het je eventjes proberen duidelijk te maken: Een religieus fanaticus is iemand die blind is en een VB aanhanger is iemand die zijn ogen opent. Maar ik ga hier eigenlijk niet te ver over uitwijden, aangezien dit compleet offtopic is.
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |