![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel een vreselijk duur land, de trein tussen Salzburg en Wenen kost 80 euro. En in België maar klagen hé... Laatst gewijzigd door tomm : 1 oktober 2008 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij was ook geen al te beste vriend van Israel, steunde openlijk Saddam Houssein, dat wil niets zeggen natuurlijk, maar als rechtse rakker is dat wel bijzonder. Ik denk dat het veilig is te zeggen dat hij in "dezelfde sfeer" zit. Ook niet zo moeilijk in een land waar veel mensen nog openlijk Hitler bewonderen en goedspreken, meer dan in Duitsland. Als extreem-rechtse zou ik Italië nu niet onmiddellijk als voorbeeld nemen, waarschijnlijk het slechtst bestuurde land van West-Europa en behoorlijk corrupt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minstens een derde van de Wit-Russen werd uitgemoord door de nazi's, waaronder een deel van zijn eigen familie. Dat is weer een van de vele westerse propagandaleugens over belarus. Een andere leugen is dat het een arm land zou zijn en dat "de economie niet werkt". Als je vergelijkt met Oekraïne en zelfs het olie- en gasrijke Rusland of het EU-lid Polen is er weinig armoede en de economische groei bedraagt 9% per jaar.
Misschien is dat wel de reden waarom de mensen niet op de oppositie stemmen? (natuurlijk zal er wel fraude geweest zijn, papa Luka speelt het graag safe en wil geen westerse pottenkijkers, maar de meerderheid van de Belarussen steunt echt zijn regime) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Resultaat is dus dat de linkse hypocrieten zich uit achterlijkheid bezondigen aan het herhalen van racistische vooroordelen tegenover andere volkeren uit pure onwetenheid. En dat terwijl ze van zichzelf zullen zeggen dat ze "tegen racisme" zijn. Begrijpe wie kan. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.magdalena.at/winter.htm Laatst gewijzigd door Anna List : 1 oktober 2008 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De "weldenkende" alpenbewoners stemde traditionneel altijd op Christen-Democratische partijen vanaf 1945 - zie ook de 50jarige alleenheerschappij van de CSU in Beieren -
nu verschuift een groot deel van deze kiezers naar meer extreem rechts. Wat is er rechtser dan één extreem rechctse partij ? 2 extreem-rechtse partijen ! In Oostenrijk zit de ÖVP dus met een groot probleem : ze zijn haast gedwongen mee te regeren met de SPÖ en kunnen uit die verbinding niet anders dan nog meer kiezers aan één van de 2 rechtsen verliezen. In Beieren heb je het verschijnsel van de "Freie Wähler" een soort Leefbaar... als ik het goed begrijp.. Maar daar zou zich binnen enkele verkiezingen een polarisatie kunnen voordoen indien "Die Linke" voorbij de5% kiesdrempel zou geraken (en de FDP mee een coalitie vormt met de CSU).
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() mannekens, de vraag is wel wie gaat er skiën hé, gelieve on topic te blijven
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Preuße
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat cultuur betreft denk ik niet dat landen als Rusland, Oekraïne, Egypte, Syrië, laat staan Italië, Frankrijk, Israel of Spanje moeten onderdoen voor Oostenrijk. Bijna alles dat als typisch Oostenrijks beschouwd wordt komt oorspronkelijk uit Italië of Frankrijk (architectuur, opera, etc.) Citaat:
Citaat:
Citaat:
U wilt dus terug naar het België van de jaren '50, waar de pastoor en plaatselijke dorpsonderwijzer de plak zwaaien en verveling troef is... gij liever dan ik... ik geloof in vooruitgang, niet in achteruitgang... |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk niet dat je Russisch hoeft te beheersen om Oostenrijkers of Zwitsers te begrijpen en gel*l over "voor"oordelen terzake van de gezegende (sacer) multicul maakt slechts de l*ller belachelijk.
![]() |
#52 |
|
![]() Ik denk niet dat je Russisch hoeft te beheersen om Oostenrijkers of Zwitsers te begrijpen en gel*l over "voor"oordelen terzake van de gezegende (sacer) multicul maakt slechts de l*ller belachelijk.
![]() |
#53 | ||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 2 oktober 2008 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je Rusland en de voormalige Sovjet-Unie wil kennen daarentegen moet je wel Russisch kunnen, en als je China wil kennen moet je Chinees kunnen, etc. toch zijn er hier veel op het forum die rustig vooroordelen spuien over Rusland, Afrika of China ongehinderd door enige kennis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Preuße
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
. Citaat:
Oostenrijkers hebben, net als de "bruinen" (een veralgemening van vele dozijnen totaal verschillende culturen, maar goed) OOK cultuur, maar zijn niet het Herrenvolk dat U ervan maakt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
1) Veel Polen keren nu terug naar hun thuisland. Een kennis van me investeerd in Polen en volgens hem gaat de economie op een goede weg. 2)Polen zijn harde werkers,geen dag dat ik geen 'nieuwe' Pool in mijn buurt zie die werk zoekt. Ze doen gewoon alles ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |