Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2008, 09:56   #41
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
een klas van 6 zal ook veel meer vooruitgaan dan een klas van 30 hé....
Mijn zoon z�*t in een klas van 6.

on topic:
gans dat Morel gedoe... pfff, weer een bewijs dat ook VB traditionele partijproblemen heeft.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 2 oktober 2008 om 09:57.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 10:07   #42
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
een klas van 6 zal ook veel meer vooruitgaan dan een klas van 30 hé....

uiteraard zit daar een deel van de uitleg ...

maar dat neemt niet weg dat mijn zoon 1 uur nodig heeft voor de leerstof ... en dus 6 uur per dag zit te 'wachten' ... en ok, hij is snugger, maar hij is niet uitzonderlijk hoor ...

ik moet dus bijzonder gechoqueert concluderen dat minstens de helft van de kinderen 80% van de tijd zit te verprutsen op een bijzonder afstompende en onmotiverende manier ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 10:12   #43
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
uiteraard zit daar een deel van de uitleg ...

maar dat neemt niet weg dat mijn zoon 1 uur nodig heeft voor de leerstof ... en dus 6 uur per dag zit te 'wachten' ... en ok, hij is snugger, maar hij is niet uitzonderlijk hoor ...

ik moet dus bijzonder gechoqueert concluderen dat minstens de helft van de kinderen 80% van de tijd zit te verprutsen op een bijzonder afstompende en onmotiverende manier ...
ik denk dat daar het grootste stuk van de uitleg zit hoor. het probleem is gewoon dat de klassen veel te groot zijn. klassen van 30 leerlingen zijn geen uitzondering, probeer daar als leerkracht eens persoonlijke begeleiding te geven.
Oud 2 oktober 2008, 10:13   #44
Steben

Standaard

Totale bezetting van de school (kleuter + lager) van mijn zoon = 50...
leve de manmanman club
Oud 2 oktober 2008, 12:21   #45
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in België bestaat leerplicht, geen schoolplicht, net als in de States kan en mag je je kinderen thuisscholen

ik kan u zeggen ik heb dat af en aan zo'n drie schooljaren gedaan met een van mijn kinders ... 1 uur en een kwart mee bezig zijn ... en je gaat qua leerstof dubbel zo snel als het reguliere onderwijs
sindsdien vraag ik mij af wat ze met die kinderen een godganse dag doen ! in versta het dus maar al te goed dat er zoveel uitval is in het onderwijs (en niet in het minst aan de bovenkant)

Te dicht bij Colen gezeten ?
A Propos: hoe is het met die leeuwin zonder tanden en klauwen ? Volledig aan de kant gezet, monddood en vertrokken in de anonimiteit. De conservatieve dame moet natuurlijk een gezin onderhouden en haar oogjes dichtknijpen, maar zeer rechtlijnig en consequent is het niet. Tenzij ze het nu eens is met dat eindeloze hoereren en het complete verval van waarden en normen...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 12:38   #46
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Te dicht bij Colen gezeten ?
A Propos: hoe is het met die leeuwin zonder tanden en klauwen ? Volledig aan de kant gezet, monddood en vertrokken in de anonimiteit. De conservatieve dame moet natuurlijk een gezin onderhouden en haar oogjes dichtknijpen, maar zeer rechtlijnig en consequent is het niet. Tenzij ze het nu eens is met dat eindeloze hoereren en het complete verval van waarden en normen...
Sandra is de laatste tijd vooral veel met kunst bezig Lucien, maar ik denk dat dat u wsl niet echt interesseert hé ...

en dat thuisonderwijs Lucien, dat was bittere noodzaak vanwege de grote gaten in het georganiseerde onderwijs ... maar dat zijn dan weer verder uw zaken niet.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 13:03   #47
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sandra is de laatste tijd vooral veel met kunst bezig Lucien, maar ik denk dat dat u wsl niet echt interesseert hé ...

en dat thuisonderwijs Lucien, dat was bittere noodzaak vanwege de grote gaten in het georganiseerde onderwijs ... maar dat zijn dan weer verder uw zaken niet.
Toch wel, ik had echt veel sympathie voor Sandra. Er waren niet alleen de aanvaringen met Philippe, maar ook het achterbakse gedoe (en opmerkingen) van Vanhecke en aanhangsels waren er volgens mij over. Voor Beliën heb ik minder respect, maar ik kende hem niet echt van dichtbij. Teveel vervalsingen en manipulaties in de media (in opdracht ?) voor het Blok.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 15:46   #48
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
In België is schoolplicht verplicht en kan je dus niet zomaar je kind opsluiten en indoctrineren zoals in America.
Er is helemaal geen schoolplicht in België. Vraag dat maar aan Alexandra Coolen. Er is leerplicht, maar dat is niet hetzelfde. Niemand kan verplicht worden zijn of haar kinderen naar school te sturen.

Als jullie bij het VB allemaal zo goed op de hoogte zijn van de wetgeving, dan is er nog veel werk aan de winkel voor jullie van de macht mogen proeven.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 15:49   #49
Steben

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
In België is schoolplicht verplicht
Tja, dat is iets: een plicht die nog verplicht is ook.
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 2 oktober 2008 om 15:49.
Oud 2 oktober 2008, 16:02   #50
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Er is helemaal geen schoolplicht in België. Vraag dat maar aan Alexandra Coolen. Er is leerplicht, maar dat is niet hetzelfde. Niemand kan verplicht worden zijn of haar kinderen naar school te sturen.

Als jullie bij het VB allemaal zo goed op de hoogte zijn van de wetgeving, dan is er nog veel werk aan de winkel voor jullie van de macht mogen proeven.
Het VB is al machtig genoeg zo...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 19:05   #51
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Het aantal stemmen dat iemand behaalt, toont niet altijd het aangename karakter, laat staan de intelligentie van iemand aan.

Ik respecteer uw hoop, maar ik neem de rol van ongelovige Thomas op mij en heb geen enkel geloof in de individuele kracht van Morel.

Misschien kan het wel, zoals u opmerkt, een goede marketingstunt zijn, en ik ben het er wel mee eens dat er meer aandacht zal gaan, en gaat, naar de wil van VH en M om naar Europa te gaan, dan naar de verhuis van Verhofstadt. Die verhuis was ook al wel al langer aangekondigd. Of toch de ambitie daartoe. Hetzelfde kan trouwens opgemerkt worden over de "terugkeer" van Vande Lanotte en het stilletjes op de achtergrond verdwijnen van Genez en andere SP.A-teletubbies.

Wat LDD hierbij komt kijken, is me niet duidelijk. Tenzij u het zou hebben over het boek van Verstrepen. Iets wat me niet meteen een goede marketingstunt lijkt.
Nu ben ik zelf niet direct een VBer of een fan van Morel, maar ik heb vaak de indruk dat men zelden de achtergrond van bepaald acties door Vb-politici doorziet.

En het was reeds vanaf de vorige gemeenteraadsverkiezingen aangekondigd dat Morel terug op de lijst voor Europa zou staan en als eerst vrouw, enkel de plaats is nog niet bepaald.

Wat LDD er mee te maken heeft, wel ook die partij staat nu op de achtergrond en komt hierdoor ook terug naar voren. Waarom het VB daar voordeel uit zou halen, wel gewoon een klap uitdelen aan de andere partijen en hen meer macht ontnemen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be